Ei hemmetti,. täällähä mennään kovempaa kuin winneri paikallisessa 1km korkeassa mäessä, myötätuulessa:)
Vai on tiedemiehet tutkineet, vaikka kovin rohkea olenkin, en ole ikinä uskaltanut laskea erästä mäkeä täysil, on meinaa aika lennokas fiilis ku mittari menee yli 85:) Ja se konekaan tuskin rakastaa käydä korkeammilla kiekoilla kuin skumaherin ferraaari...
No, asiaan. Kauan sitten valittamani ongelmat johtuivat imuvuodosta, joka taas johtui siitä, että ilmanputsarin snorkku oli haljennut siit kuristeprikan alta. Se on kumia, ja pahoinpidelty, joten en sitä yhtään ihmettele.
Kyllä se vähän aikaa ätäkkään lähti, entiseen verrattuna ainakin.... mutta ei aikaakaan kun alkaa jo vittu hyytyä isoihin mäkiin ja taas armoton vitutus nostaa päätään.
Noh, tähän ruvetaan toki metsästämään ratkaisua. Miksi, oi miksi. niin. miksi miksi miksi. on vain hieman johtolankoja.
Lanka numero yksi. Hyytyy mäkeen. Miksi hyytyy. Melkein heti ekana tulee mieleen että vari tottakai. koska muuttaa välejä ja paskautuu yms. Mutta ehkä tässä jää olennainen sivuun. Miksi vari paskautuu. Turha hoitaa oireita jos tauti jää. Ennen kuin jatkan leijjonan metästystä, vähän muuta väliin.
Oma hero wönneri ostettiin herran wuonna 2000. kesäkuussa. Isukki näki ja ihastui heti siihen. Entäs sitten, perävaunua vaan ja winneri tänne hevon perseeseen. Olihan se vitun kaunis, metallihohtosininen...
Alku aina hankala, tällä kertaa helvetillinen. Winner vuosi bensaa, ja eikä lähteny käyntiin. Eiku huoltoon. Tässä vaiheessa meikä tajunnu mitään ku ikää vaa kymmene ja risat. noh, vuoto korjaantu, vaan ongelmat jäi. Niinpä winnerin ekat 500km ajettiin rälläten liian laihalla seoksella ryyppyä käyttäen.
Eli kriittinen sisäänajo. niin.. Mä vaan mietin. että variaattoriin työntää jotain öljyistä paskaa, mitkä ovat siis oireet jos kampikammion stefa vuotaa??
Ja mopollani on ajettu +5200km oikeaa, tosin alkuhan on rasittanut huomattavasti enemmän.... eli olisiko mahdollista että pytty olisi jo väljistynyt tarpeeksi vaikuttaakseen. koska periaatteessa varin putsaaminen ja öljyäminen pienentää vastusta eli keventää välitystä jolloin väljempikin jaksaa pyörittää, mutta kkun vastus palautuu kone ei jaksa.
ilmeisesti tuo 75cc olisi vastaus kaikkeen, mutta ei minulle. prkl.
pakoputkesta vielä. Elä helkkari että katti winneris, eihän intias oo edes uusis autois kattii:) No winner onkin edistyksellinen kaunokainen:)
Itelläni pakaris kilisee, o jotain irti siellä, ja iso lommo putken kyljes... joko mulla rällätes tullu, tai sitten ollu uutenaki... infoa tosiaan mitä löytyy sisältä....
hyllyssä on mahdollisesti sopiva 58 suutin, jota aion kokeilla...
Kuinka mitata koneen kunto ilman sylinterin purkua? Ja oisko sulla winner pikaohje sylinterin kannen aukaisuun, mitä ihmeellistä n edes jos on... ainakinse muovi suojus pitänee saada pois jotenki...
ps. Kaikki oppini amispatentteja lukuun ottamatta on peräisin Winneriltä, hän on kaikki tietävä etenkin winner merlkkisest moposkootterist...
Ja on todella mukava nähdä näin paljon winneristejä samassa paikassa!!!