toni_1
- Paikkakunta:
- Rauma
- Liittynyt:
- 18.5.2005 9:50
Akce kirjoitti:Mikä tos mun skodes on ku ei lähe käyntii? Antaa kipinää ja startti pyörii mut ei inahakkaa sillee et lähtis. Se on seissyt noin 2 vk ja sitä enne se toimi iha hyvi, paitsi et joskus ei lähtenyt käyntii, mutta aina sai kyllä lopulta startattua. Ajettu on 17tkm eikä vaihettu mitää moottorii:D
Kato mis kunnos akku on
IXS
- Paikkakunta:
- Loimaa, Humppila
- Liittynyt:
- 3.12.2005 23:26
Pösötin kirjoitti:IXS kirjoitti:Kannen vaihdan tohon, koska haluan halpoja tulppia ja muutenkin varma toimisemman
Vaihat kalliin kannen että saat halpoja tulppia? ;) No, miten vaan. Kyllä tulppa kestää kaasaripelissä kauan jos on vaan seokset kohillaan. Parhaimmillaan jätkät vetäny lähemmäs 20tkm samalla tulpalla.
Joo kansi oli pirun kallis... Maksoin vakio sylkkä sarjasta 27e posteineen. 10 000km rullattu. Tiivisteet tuli kans mukana. Noh uhrauksia täytyy tehdä;)
Ei tossa kannelle kauheesti hintaa jääny, kun noi saatanan ruiskun tulpat maksaa jo melkein samanverran kun koko sylkkä sarja.
purejetisti
- Pyörä:
- tyscon 250cc bad boy
- Liittynyt:
- 25.5.2007 17:31
Variaattorista kuuluu semmosta rutinan tapaista ääntä kun lähtee liikkeelle kaasu pohjassa? Mistäköhän se johtuu?
purejetisti
- Pyörä:
- tyscon 250cc bad boy
- Liittynyt:
- 25.5.2007 17:31
Mikä tää ruiskun päivitys juttu on? Voisko joku vähän valaista asiaa?
TheHepa
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 22.5.2007 22:36
Pure alkanu nyt vähäC temppuilee. Joskus lähtee käyntiin ku palmun alta, toisinaan taas vasta toisella yrityksellä hikisesti ja jää röpöttämään 5000 rpm kohalle, joten liikkeelle pääsee todella huonosti. Joskus paikallaan se nostaa kierrokset neljään tonniin ja sammuu, mut ton saa hallintaan paikallaan kaasua antamalla.
Tulpan vaihoin eilen mutta sillä ei juurikaan näytä eroa olevan vanhaan. Soitin liikkeeseen ja kysäsin, nii huoltomiehen mukaan vika saattaa olla letkussa, joka menee ilmanputsarilta ruiskuyksikölle, se letku saattaa vuotaa, joten kone saa liikaa bensaa ja meinaa tukehtua. Tosiaan toi vanha tulppakin mustu todella nopeasti, joten bensaa se taitaa saada liikaa. Onko kellää mitää muuta diagnoosia tohon?
toni_1
- Paikkakunta:
- Rauma
- Liittynyt:
- 18.5.2005 9:50
Krominen koropala myynnis yv:tä jos kiinnostaa!! ja myös koko skode
Lamsa
- Paikkakunta:
- Turku
- Liittynyt:
- 23.10.2005 13:31
TheHepa kirjoitti:Pure alkanu nyt vähäC temppuilee. Joskus lähtee käyntiin ku palmun alta, toisinaan taas vasta toisella yrityksellä hikisesti ja jää röpöttämään 5000 rpm kohalle, joten liikkeelle pääsee todella huonosti. Joskus paikallaan se nostaa kierrokset neljään tonniin ja sammuu, mut ton saa hallintaan paikallaan kaasua antamalla.
Tulpan vaihoin eilen mutta sillä ei juurikaan näytä eroa olevan vanhaan. Soitin liikkeeseen ja kysäsin, nii huoltomiehen mukaan vika saattaa olla letkussa, joka menee ilmanputsarilta ruiskuyksikölle, se letku saattaa vuotaa, joten kone saa liikaa bensaa ja meinaa tukehtua. Tosiaan toi vanha tulppakin mustu todella nopeasti, joten bensaa se taitaa saada liikaa. Onko kellää mitää muuta diagnoosia tohon?
Mulla tekee ihan tota samaa, mutta eipä haittaa mua ainakaan.
TheHepa
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 22.5.2007 22:36
vituttaa vaan ku 3100 ajettu ja vuosi sitte ostettu mopo nii kauanpa kesti
Axu-
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 8.6.2005 23:10
TheHepa kirjoitti:vituttaa vaan ku 3100 ajettu ja vuosi sitte ostettu mopo nii kauanpa kesti
Kauanhan se kesti
...ite ostin uutena kans ja kerkesin huimat 1200km ajaa, niin jätti tielle ekan kerran ja alkoi temppuileen sen jälkeen. Noin 1500km kohdalla ei enää käynnistyny ollenkaa mutta onneks korjaantui softan vaihdolla.
Lamsa
- Paikkakunta:
- Turku
- Liittynyt:
- 23.10.2005 13:31
Mulla vähän parempi tuuri käyny ku 17 500 km ajettu eikä mitään vikaa oo viellä tullu :O.
Käynnistyy aina ekal tai tokal.
TheHepa
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 22.5.2007 22:36
Axu- kirjoitti:TheHepa kirjoitti:vituttaa vaan ku 3100 ajettu ja vuosi sitte ostettu mopo nii kauanpa kesti
Kauanhan se kesti
...ite ostin uutena kans ja kerkesin huimat 1200km ajaa, niin jätti tielle ekan kerran ja alkoi temppuileen sen jälkeen. Noin 1500km kohdalla ei enää käynnistyny ollenkaa mutta onneks korjaantui softan vaihdolla.
Meinaatko softan vaiholla kisaohjelmaa? Ja tekikö ne sen kiltisti Oulussa Hirvosella
?
purejetisti
- Pyörä:
- tyscon 250cc bad boy
- Liittynyt:
- 25.5.2007 17:31
Minkälaisia viritysosia olette laittaneet variaattoriin?
Oisko tämmönen hyvä
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... 5-2727/710
Viimeksi muokannut purejetisti päivämäärä 1.6.2008 17:33, muokattu yhteensä 1 kerran
Lamsa
- Paikkakunta:
- Turku
- Liittynyt:
- 23.10.2005 13:31
Jo jaksat selata noita aijempia viestejä ni oon sinne jo varmaan kahteen kertaan sanonu tosta ruiskun päivityksestä.
MacSorsa
- Pyörä:
- Yamaha DT 125R-01 ,Piaggio Nrg MC3 Purejet-05
- Paikkakunta:
- Raahe
- Liittynyt:
- 1.8.2007 11:04
Nii hei tarttis semmosta tietua että minkä painoset variaattorin rullat Piaggio Nrg Mc3 Purejetissä on vakiona ? kevyempiä tässä aatellu ostaa ..
purejetisti
- Pyörä:
- tyscon 250cc bad boy
- Liittynyt:
- 25.5.2007 17:31
Kuinka paljon nopeutta tullee lissää kun päivittää ruiskun? Nyt mennee tasasella 75km/h.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista