bene123
paljo vaikuttaa vauhtiin jos leikkaan putkesta sen pillin pois, ja prikka myös pois.
JA.A
paisarin ja alkukäyrän välistäkö????
kuri pois ja prikka pois niin oikeeta joku 75
Sapheou
Nyt itelläni otettu alkukäyrän kuri pois ja se aukko hiottu siitä suuremmaksi, kulkee noin 58-60 mittariin. Paljon kulkisi jos ottaisi vielä prikan pois ja ehkä kevyemmät rullat, ja mite rullia suosittelisitte?
Sudee
- Pyörä:
- -tön
No prikan poisto parantaa kulkevuutta n. 10 km/h. Ja rullia voit maksimissaan keventää 0,5G. Ainakin, kun kaveri otti prikan pois niin kulki 59 @ gps, joten menisi varmaankin n.70.
freda92
- Pyörä:
- Benelli 49X
Sapheou kirjoitti:Nyt itelläni otettu alkukäyrän kuri pois ja se aukko hiottu siitä suuremmaksi, kulkee noin 58-60 mittariin. Paljon kulkisi jos ottaisi vielä prikan pois ja ehkä kevyemmät rullat, ja mite rullia suosittelisitte?
mulla kulkee 63 gepsiin ilman alkukäyrän kuri,prikkaa ja 5.5gr rullat muistaakseni
viritysvelho
- Pyörä:
- Daelim Roadwin ja Derbi Paddock ja Honda Monkey
freda92 kirjoitti:Sapheou kirjoitti:Nyt itelläni otettu alkukäyrän kuri pois ja se aukko hiottu siitä suuremmaksi, kulkee noin 58-60 mittariin. Paljon kulkisi jos ottaisi vielä prikan pois ja ehkä kevyemmät rullat, ja mite rullia suosittelisitte?
mulla kulkee 63 gepsiin ilman alkukäyrän kuri,prikkaa ja 5.5gr rullat muistaakseni
No entäs kiihtyykö se yhtään paremmin vai onko yhtä laiska kiihtymään ku vakio? Oon miettiny samoja virejä mutta laittaisin myös +7 vastapainejousen ja malossin kytkinjouset mutta kun missään ei ole 112mm kytkin jousia paitsi moposportilla ja nekin on loppu sieltä.
freda92
- Pyörä:
- Benelli 49X
viritysvelho kirjoitti:freda92 kirjoitti:Sapheou kirjoitti:Nyt itelläni otettu alkukäyrän kuri pois ja se aukko hiottu siitä suuremmaksi, kulkee noin 58-60 mittariin. Paljon kulkisi jos ottaisi vielä prikan pois ja ehkä kevyemmät rullat, ja mite rullia suosittelisitte?
No entäs kiihtyykö se yhtään paremmin vai onko yhtä laiska kiihtymään ku vakio? Oon miettiny samoja virejä mutta laittaisin myös +7 vastapainejousen ja malossin kytkinjouset mutta kun missään ei ole 112mm kytkin jousia paitsi moposportilla ja nekin on loppu sieltä.
kiihtyy vähän paremmin kun ottaa putkikurin pois, variaattorin prikka antaa vaan lisää huippuja.
viritysvelho
- Pyörä:
Missä se putken kuri on ku avattiin putki alkukäyrästa niin ei siinä näytä olevan mitään kuria vai onko se se putken päässä oleva juuti ennen kuin alkukäyrä loppuu. olisko kellään kuvaa siitä putken kurista?
Ja pitääkö suutinta vaihtaa prikan poiston ja putken tuhoamisen jälkeen?
Sapheou
viritysvelho kirjoitti:Missä se putken kuri on ku avattiin putki alkukäyrästa niin ei siinä näytä olevan mitään kuria vai onko se se putken päässä oleva juuti ennen kuin alkukäyrä loppuu. olisko kellään kuvaa siitä putken kurista?
Ja pitääkö suutinta vaihtaa prikan poiston ja putken tuhoamisen jälkeen?
Se on se n. 4-5cm pitkä pilli, sen rälläköit pois ja sitten ne hitsausjäljet hiot jollain koneella pois.
vilmari
http://www.scooter-center.com/scoweb/pa ... T_ZYLINDER sopisko tommone sylinterisarja benellii jos ei sovi niin mikä sopii
viritysvelho
- Pyörä:
Kiitos avusta testasin niin meni mulla 62 pelkällä hukkiksen poistolla no eipä tarvi muuta tehdä enäää.
Sapheou
viritysvelho kirjoitti:Kiitos avusta testasin niin meni mulla 62 pelkällä hukkiksen poistolla no eipä tarvi muuta tehdä enäää.
Se on se mittarilukema, itelläni meni 60mittariin ja 55gps
viritysvelho
- Pyörä:
Se lukema oli kylläkin tutkaan eikä mittariin. Mä myös paransin ilmansuodattimen ilmansaantia joka auttoi myös vähän kun nyt se saa enemmän ilmaa ja putki puskee sitä enmmän ulos.
viritysvelho
- Pyörä:
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... acing.htmlOnko kyseinen variaattori viri variaattori vai vakio? Kun tuo halpa hinta houkuttaa.
Sudee
- Pyörä:
- -tön
Todennäköisesti virivariaattori, mutta en suosittelisi ostamaan tuota.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista