Yamaha Slider

Scaleo1
Pyörä:
CBR 600cc F2
Liittynyt:
3.10.2008 22:07

ViestiKirjoittanut Scaleo1 » 22.3.2010 21:26

jaaha kirjoitti:
Casanova69^^ kirjoitti:
jaaha kirjoitti:Tuli tossa mieleen, kun vaihdoin sen sylinterin, niin toinen männäntapin sokka oli orkkis pytystä eli käytetty ja toinen uusi. Jouduin myös sitä uutta puristamaan hiukan kasaan jotta se meni. Onko näistä jotain haittaa ??

Sokka irtoaa koneen lämmetessä ja se siitä männästä. Osta uus sokka toisellekki puolelle ja laita kiinni taidolla älä voimalla!


Se ei haitta että puristin toista sokkaa vähän löysemmäksi? Ja olen koneella jo ajanut jokusen verran eikä ole vielä mitään tapahtunut. Joudun nyt ottamaan kannen pois, jolloin pitää se kannen tiiviste vaihtaa? Pitääko muita tiivisteitä vaihtaa? Olen ajanut mopolla alle 10km

Itse olen monta kertaa koneen koonnut samoilla männäntapinsokilla. Se ei haittaa mitään, jos ne on ehjät ja asennettu kunnolla uriinsa.

Kannentiivistettä ei tarvitte vaihtaa, mutta pytyn alapään tiiviste tahtoo monesti repee irrottaessa ja ihan hyvä se ois vaihtaa aina, kun pytyn irrottaa...
Honda Cbr F2 600cc Klik
Youtube channel Klik
jaaha
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
12.8.2008 22:35

ViestiKirjoittanut jaaha » 22.3.2010 22:41

Sokat menivät uriinsa ja olivat kunnossa. Olisi nyt vain kiva tietää että onko ne pakko vaihtaa vai jännitänko että pitääkö mäntä vaihtaa ja pytty hoonata. Hetkihän siinä menee kun kaivaa männän esiin.
Scaleo1
Pyörä:
CBR 600cc F2
Liittynyt:
3.10.2008 22:07

ViestiKirjoittanut Scaleo1 » 22.3.2010 23:49

jaaha kirjoitti:Sokat menivät uriinsa ja olivat kunnossa. Olisi nyt vain kiva tietää että onko ne pakko vaihtaa vai jännitänko että pitääkö mäntä vaihtaa ja pytty hoonata. Hetkihän siinä menee kun kaivaa männän esiin.

Ite sinä sen päätät, mutta itse en alkaisi availemaan konetta, jos tiedät että olet ne huolella asentanut. Eihän ne mitäää kertakäyttöisiä ole. Itse olen monestikkin hukannut männäntapin sokan ja ottanut aina vaan vanhasta männästä, koskaan ei ole ongelmia tullut...
Honda Cbr F2 600cc Klik
Youtube channel Klik
jaaha
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
12.8.2008 22:35

ViestiKirjoittanut jaaha » 23.3.2010 8:21

Scaleo1 kirjoitti:Ite sinä sen päätät, mutta itse en alkaisi availemaan konetta, jos tiedät että olet ne huolella asentanut. Eihän ne mitäää kertakäyttöisiä ole. Itse olen monestikkin hukannut männäntapin sokan ja ottanut aina vaan vanhasta männästä, koskaan ei ole ongelmia tullut...


Ensimmäistä kertaa vaihdoin pyttyä ja mahdollisimman huolella koitin tehdä. Mutta pitää tässä miettiä jos vaikka ei ole tekemistä joku päivä.
Casanova69^^
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
16.7.2007 14:59

ViestiKirjoittanut Casanova69^^ » 23.3.2010 23:56

no jos kerran jouduit puristamaan sokkaa niin eihän se siellä voi olla kunnolla, näyttää ehkä mutta ei varmasti ole. Päätös on tosiaan sun.
JOP-1
Pyörä:
Mito, Roxi ja Slider projekti
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
16.6.2008 14:20

ViestiKirjoittanut JOP-1 » 24.3.2010 12:54

Slaikkaan sähkökaaviota jossain? Tarvis vähän saada sähköjä katottua kuntoon, sähköstarttikin vaan naksuttaa relettä, mut ei pyöritä :paha:
Kääntä
Pyörä:
ZX9R
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
4.1.2008 16:49

ViestiKirjoittanut Kääntä » 24.3.2010 19:31

JOP-1 kirjoitti:Slaikkaan sähkökaaviota jossain? Tarvis vähän saada sähköjä katottua kuntoon, sähköstarttikin vaan naksuttaa relettä, mut ei pyöritä :paha:

katos onko startin johot ees kiinni, sillon yleensä naksuttaa
MiskaMO
Liittynyt:
1.7.2009 19:42

ViestiKirjoittanut MiskaMO » 2.4.2010 19:06

Kertokaas mulle missä vika, kun kone on kylmä, kiihtyy hienosti.

Mutta heti kun kone saa lämpöä, kiihtyvyys huononee huomattavasti. Jaloilla kun pitää skootteria paikallaan, ja laittaa kaasun pohjaan, ei kierrokset nouse ollenkaan...

Joten kertokaas, olisko liian pieni/iso suutin? Vai mikä on.
ale\\
Pyörä:
KTM 690 SMCR
Paikkakunta:
Haukipudas/Oulu
Liittynyt:
18.6.2007 21:22

ViestiKirjoittanut ale\\ » 2.4.2010 20:54

MiskaMO kirjoitti:Kertokaas mulle missä vika, kun kone on kylmä, kiihtyy hienosti.

Mutta heti kun kone saa lämpöä, kiihtyvyys huononee huomattavasti. Jaloilla kun pitää skootteria paikallaan, ja laittaa kaasun pohjaan, ei kierrokset nouse ollenkaan...

Joten kertokaas, olisko liian pieni/iso suutin? Vai mikä on.

Luulisin että on väljä kone.
http://www.motot.net/talli/kayttaja/60009
MiskaMO
Liittynyt:
1.7.2009 19:42

ViestiKirjoittanut MiskaMO » 2.4.2010 21:11

vai olisko vp-jousi liian löysä? ku sormilla painuu kasaan :D
ale\\
Pyörä:
KTM 690 SMCR
Paikkakunta:
Haukipudas/Oulu
Liittynyt:
18.6.2007 21:22

ViestiKirjoittanut ale\\ » 2.4.2010 23:10

MiskaMO kirjoitti:vai olisko vp-jousi liian löysä? ku sormilla painuu kasaan :D

No kyllä se varmaan sitte siinä on se vika.
http://www.motot.net/talli/kayttaja/60009
MiskaMO
Liittynyt:
1.7.2009 19:42

ViestiKirjoittanut MiskaMO » 3.4.2010 9:37

Joo vaihdan sen varmaan Malossin valkoseen... Mitä oot mieltä?
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35

ViestiKirjoittanut Sudee » 3.4.2010 9:43

Mikä putki sulla, vakio?
Aerox/Nitro osia
MiskaMO
Liittynyt:
1.7.2009 19:42

ViestiKirjoittanut MiskaMO » 3.4.2010 13:03

kuriton vakioputki
Std
Pyörä:
Cagiva Mito, MBK Booster NG -02, MBK Nitro -04, Orion 140cc
Paikkakunta:
Pöytyä
Liittynyt:
22.4.2008 18:38

ViestiKirjoittanut Std » 3.4.2010 13:05

Valkonen on sit ihan hyvä.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista