Piaggio NRG Power DD / DT

l000l
Liittynyt:
7.12.2009 21:21

ViestiKirjoittanut l000l » 23.6.2010 17:55

Itellä meni kaasari kuri irti ja 60 suutin 5l/100km ja teharilla nous 7l/100km. Voi olla että ihan normi tuollainen kulutus
Piaggio-NRG
Pyörä:
Piaggio NRG Power DD '09
Liittynyt:
8.4.2010 17:01

ViestiKirjoittanut Piaggio-NRG » 23.6.2010 18:10

Omituista. Kulkee kuitenkin vain sen 53km/h mittariin...
Jyrsija
Pyörä:
Piaggio NRG power dt 06
Liittynyt:
13.9.2009 21:47

ViestiKirjoittanut Jyrsija » 23.6.2010 22:13

Mulla kaasari kuri irti, prikka pois, 65 suutin ja syö sen 6l/120km
l000l
Liittynyt:
7.12.2009 21:21

ViestiKirjoittanut l000l » 24.6.2010 3:39

Piaggio-NRG kirjoitti:Omituista. Kulkee kuitenkin vain sen 53km/h mittariin...


Prikan kanssa menee vaa enemmä bensaa kun kierrokset korkeemmalla ajossa.
Narde
Liittynyt:
9.10.2008 8:53
moi

ViestiKirjoittanut Narde » 25.6.2010 2:58

mulla on piaggio nrg power DD ja siinä on vain hukkikset tukittu eipä oikeestaan muuta, mitkä vp ja kytkinjouset ois parhaimmat sellaseen? haluaisin lisää kiihtyvyyttä :] eli +7 vai +15:set ja onko nuilla merkeillä hirviästi väliä, löystyykö tnt:t nopeeta jos vertaa vaikka malossiin? ja sopivat rullat näihin säätöihin ois kivat!

eli sais linkata easyltä sopivia kytkin ja vastapaine jousia ja sopivat rullatki ois kivat !
tommia
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
3.10.2006 18:54

ViestiKirjoittanut tommia » 25.6.2010 14:05

Tarviiko kurillisen (e-hyväksytyn) "teharin" kanssa isompaa suutinta?

Mitä mieltä olette Gianelli GO:sta tai Metrakitin MK:sta?
l000l
Liittynyt:
7.12.2009 21:21

ViestiKirjoittanut l000l » 25.6.2010 15:21

Narde kirjoitti:mulla on piaggio nrg power DD ja siinä on vain hukkikset tukittu eipä oikeestaan muuta, mitkä vp ja kytkinjouset ois parhaimmat sellaseen? haluaisin lisää kiihtyvyyttä :] eli +7 vai +15:set ja onko nuilla merkeillä hirviästi väliä, löystyykö tnt:t nopeeta jos vertaa vaikka malossiin? ja sopivat rullat näihin säätöihin ois kivat!

eli sais linkata easyltä sopivia kytkin ja vastapaine jousia ja sopivat rullatki ois kivat !



Hukkiksen poisto lisää nii vähän kiihtyvyyttä että noitten jousien vaihto on ihan turhaa. Suoraan vaan tehari ja +15% jouset. Ja ostaisin mielummi malossia ku tnt:tä.
sherlock
Pyörä:
Suzuki PV x2
Liittynyt:
27.9.2009 21:20

ViestiKirjoittanut sherlock » 27.6.2010 17:17

Mites ton käynnistyspolkimenpalautusjousen saa paikallee?
-mikelson-
Liittynyt:
19.10.2009 18:30

ViestiKirjoittanut -mikelson- » 27.6.2010 19:16

Voimalla. Itelläki meni varmaa tunti vääntää paikollee. Kaiken näkösistä pihdeistä ja meisseleistä voi olla apua.
Jyrsija
Pyörä:
Piaggio NRG power dt 06
Liittynyt:
13.9.2009 21:47

ViestiKirjoittanut Jyrsija » 28.6.2010 4:09

mulla ois sama kysymys ku tommialla mutta sanon vielä lisäksi että tällä hetkellä suutin on 65 ja ajattelin ostaa gianelli go:n että pitääkö suuntinta isontaa? ja kannattaisko ostaa tommonen? -> http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... nasco.html
on kyllä aika korkee hinta, mutta onko kukaan tilannu tuota tuolta? toimiiko varmasti?
Jesdd
Pyörä:
Aprilia SX -07
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
5.9.2009 16:31

ViestiKirjoittanut Jesdd » 28.6.2010 7:09

Melko kallis rajotin..

Ekai siinä ku lyöt vaa Giannellin paikallee ja katot mite käy ja sitte tarvittaessa vaihat sen suuttimen?
Jesdd
Pyörä:
Aprilia SX -07
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
5.9.2009 16:31

ViestiKirjoittanut Jesdd » 29.6.2010 8:14

Jännä tuo NRG, kokoaja vikaa. Onneks on toine ajopeli jo.

Mutmut, mikähä täsä taas. Eile ajelin iha normaalisti, sitte alko vaa yhtäkkii booaamaa ku vääns kaasun pohjaa. Kohta päädyinki ajaa jollai 1/8 kaasulla. Annoin vähä aikaa olla paikallaa ja sitte kulki iha normisti, siis ei booannu. Vähän ajan päästä alko taas sama homma. Missähä vika on TAAS.. Ainaki puristuksia löytyy...
Juuzz
Pyörä:
Piaggio NRG DD
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
24.4.2010 11:25

ViestiKirjoittanut Juuzz » 29.6.2010 23:43

Onko kaasari tukossa vai mikä vialla, kun tänään ehdin pari minuuttia ajaa kun ei kone alkanut ottaa enää kierroksia ja matka loppu aika lyhyeen. Siinä sitten käynnistelin uudestaan mutta kun kaasutin niin sammui. Sen jälkeen alkoi kyllä käynnistymään mutta ajo oli pätkittäistä kun välillä otti kierroksia mutta välillä ei vaikka piti kaasukahvaa samassa asennossa. Toivottavasti saitte jotakin selvää tästä selostuksesta :)
Gibellini
Liittynyt:
19.4.2009 19:53

ViestiKirjoittanut Gibellini » 30.6.2010 12:10

Juuzz kirjoitti:Onko kaasari tukossa vai mikä vialla, kun tänään ehdin pari minuuttia ajaa kun ei kone alkanut ottaa enää kierroksia ja matka loppu aika lyhyeen. Siinä sitten käynnistelin uudestaan mutta kun kaasutin niin sammui. Sen jälkeen alkoi kyllä käynnistymään mutta ajo oli pätkittäistä kun välillä otti kierroksia mutta välillä ei vaikka piti kaasukahvaa samassa asennossa. Toivottavasti saitte jotakin selvää tästä selostuksesta :)


Kuulostaa tutulta. :D
My fuckingratulations.
Mopojonne2007-2012
Liittynyt:
17.7.2009 16:47

ViestiKirjoittanut Mopojonne2007-2012 » 30.6.2010 21:46

Miten tollanen TNT PHBG 19 kaasari toimii "laser" merkkisen teharin kanssa ?
Ny on varmaan vakio,rek ottees lukee "VAIHTOEHTOINEN KAASUTIN WEBER 18 OM".
Eli tuskin huomaakaan eroa mutta tuo vakio kaasari on vaa nii paskas kunnos nii haluisin uuden.
SEINÄJOEN MOPO/PIIKKIMIITIT TÄÄLLÄ

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista