l000l
- Liittynyt:
- 7.12.2009 21:21
Itellä meni kaasari kuri irti ja 60 suutin 5l/100km ja teharilla nous 7l/100km. Voi olla että ihan normi tuollainen kulutus
Piaggio-NRG
- Pyörä:
- Piaggio NRG Power DD '09
- Liittynyt:
- 8.4.2010 17:01
Omituista. Kulkee kuitenkin vain sen 53km/h mittariin...
Jyrsija
- Pyörä:
- Piaggio NRG power dt 06
- Liittynyt:
- 13.9.2009 21:47
Mulla kaasari kuri irti, prikka pois, 65 suutin ja syö sen 6l/120km
l000l
- Liittynyt:
- 7.12.2009 21:21
Piaggio-NRG kirjoitti:Omituista. Kulkee kuitenkin vain sen 53km/h mittariin...
Prikan kanssa menee vaa enemmä bensaa kun kierrokset korkeemmalla ajossa.
Narde
- Liittynyt:
- 9.10.2008 8:53
mulla on piaggio nrg power DD ja siinä on vain hukkikset tukittu eipä oikeestaan muuta, mitkä vp ja kytkinjouset ois parhaimmat sellaseen? haluaisin lisää kiihtyvyyttä :] eli +7 vai +15:set ja onko nuilla merkeillä hirviästi väliä, löystyykö tnt:t nopeeta jos vertaa vaikka malossiin? ja sopivat rullat näihin säätöihin ois kivat!
eli sais linkata easyltä sopivia kytkin ja vastapaine jousia ja sopivat rullatki ois kivat !
tommia
- Paikkakunta:
- Rovaniemi
- Liittynyt:
- 3.10.2006 18:54
Tarviiko kurillisen (e-hyväksytyn) "teharin" kanssa isompaa suutinta?
Mitä mieltä olette Gianelli GO:sta tai Metrakitin MK:sta?
l000l
- Liittynyt:
- 7.12.2009 21:21
Narde kirjoitti:mulla on piaggio nrg power DD ja siinä on vain hukkikset tukittu eipä oikeestaan muuta, mitkä vp ja kytkinjouset ois parhaimmat sellaseen? haluaisin lisää kiihtyvyyttä :] eli +7 vai +15:set ja onko nuilla merkeillä hirviästi väliä, löystyykö tnt:t nopeeta jos vertaa vaikka malossiin? ja sopivat rullat näihin säätöihin ois kivat!
eli sais linkata easyltä sopivia kytkin ja vastapaine jousia ja sopivat rullatki ois kivat !
Hukkiksen poisto lisää nii vähän kiihtyvyyttä että noitten jousien vaihto on ihan turhaa. Suoraan vaan tehari ja +15% jouset. Ja ostaisin mielummi malossia ku tnt:tä.
sherlock
- Pyörä:
- Suzuki PV x2
- Liittynyt:
- 27.9.2009 21:20
Mites ton käynnistyspolkimenpalautusjousen saa paikallee?
-mikelson-
- Liittynyt:
- 19.10.2009 18:30
Voimalla. Itelläki meni varmaa tunti vääntää paikollee. Kaiken näkösistä pihdeistä ja meisseleistä voi olla apua.
Jyrsija
- Pyörä:
- Piaggio NRG power dt 06
- Liittynyt:
- 13.9.2009 21:47
mulla ois sama kysymys ku tommialla mutta sanon vielä lisäksi että tällä hetkellä suutin on 65 ja ajattelin ostaa gianelli go:n että pitääkö suuntinta isontaa? ja kannattaisko ostaa tommonen? ->
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... nasco.htmlon kyllä aika korkee hinta, mutta onko kukaan tilannu tuota tuolta? toimiiko varmasti?
Jesdd
- Pyörä:
- Aprilia SX -07
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 5.9.2009 16:31
Melko kallis rajotin..
Ekai siinä ku lyöt vaa Giannellin paikallee ja katot mite käy ja sitte tarvittaessa vaihat sen suuttimen?
Jesdd
- Pyörä:
- Aprilia SX -07
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 5.9.2009 16:31
Jännä tuo NRG, kokoaja vikaa. Onneks on toine ajopeli jo.
Mutmut, mikähä täsä taas. Eile ajelin iha normaalisti, sitte alko vaa yhtäkkii booaamaa ku vääns kaasun pohjaa. Kohta päädyinki ajaa jollai 1/8 kaasulla. Annoin vähä aikaa olla paikallaa ja sitte kulki iha normisti, siis ei booannu. Vähän ajan päästä alko taas sama homma. Missähä vika on TAAS.. Ainaki puristuksia löytyy...
Juuzz
- Pyörä:
- Piaggio NRG DD
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 24.4.2010 11:25
Onko kaasari tukossa vai mikä vialla, kun tänään ehdin pari minuuttia ajaa kun ei kone alkanut ottaa enää kierroksia ja matka loppu aika lyhyeen. Siinä sitten käynnistelin uudestaan mutta kun kaasutin niin sammui. Sen jälkeen alkoi kyllä käynnistymään mutta ajo oli pätkittäistä kun välillä otti kierroksia mutta välillä ei vaikka piti kaasukahvaa samassa asennossa. Toivottavasti saitte jotakin selvää tästä selostuksesta
Gibellini
- Liittynyt:
- 19.4.2009 19:53
Juuzz kirjoitti:Onko kaasari tukossa vai mikä vialla, kun tänään ehdin pari minuuttia ajaa kun ei kone alkanut ottaa enää kierroksia ja matka loppu aika lyhyeen. Siinä sitten käynnistelin uudestaan mutta kun kaasutin niin sammui. Sen jälkeen alkoi kyllä käynnistymään mutta ajo oli pätkittäistä kun välillä otti kierroksia mutta välillä ei vaikka piti kaasukahvaa samassa asennossa. Toivottavasti saitte jotakin selvää tästä selostuksesta
Kuulostaa tutulta.
My fuckingratulations.
Mopojonne2007-2012
- Liittynyt:
- 17.7.2009 16:47
Miten tollanen TNT PHBG 19 kaasari toimii "laser" merkkisen teharin kanssa ?
Ny on varmaan vakio,rek ottees lukee "VAIHTOEHTOINEN KAASUTIN WEBER 18 OM".
Eli tuskin huomaakaan eroa mutta tuo vakio kaasari on vaa nii paskas kunnos nii haluisin uuden.
SEINÄJOEN MOPO/PIIKKIMIITIT
TÄÄLLÄ
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista