Esanssi-
Antidote kirjoitti:Ei nyt kuulu ihan tähän topicciin, mutta ajattelin että täältä saisi varmaankin vastauksen. Eli asiaan, skootteri on derbin paddock lc, ja tehoja kaivattaisiin lisää. Tällä hetkellä on tecnigaksen tehari, 17.5 phva, kurit tietysti pois, sekä multivari. Millainen pytty on
tämä?
Ellei linkki toimi: pytty on malossin valurautainen 65cc, sopii atlantis waveen, paddockkiin, predatoriin. Ei varmaankaan kovinkaan korkeavirittein? Vaikkei olisi niin tarvitaanko koneeseen jonkilaista vahvistusta? Sitä vielä että mahtaako ulkomailta saada pyttyjä kyseiseen fillariin?
Kiitoksia.
Elä osta mitään satasen pyttyjä ne ei oo tehokkaita spare wheelistä saat malossin mhr:än n.240e
onhan sulla minarellin kone siinä paddockissa?
Antidote
- Pyörä:
- Suzuki RGF, Derbi Paddock LC
Esanssi- kirjoitti:Elä osta mitään satasen pyttyjä ne ei oo tehokkaita spare wheelistä saat malossin mhr:än n.240e
onhan sulla minarellin kone siinä paddockissa?
Maksaa 200¤, koneesta en tiiä, mikä mahtaaaa näissä -98 paddockeissa olla? Moparilla lukee että toi on derbin koneisiin. Mitään mhr:ää en rupee ostaa, ainakaa teamia. Tolla jo niin paljon ajettu että pitäis alakertaa päivittää jos sellasen ostais. Eli joku mahdollisimman vääntävä ja kestävä. Mitään korkeaviritteistä en tartte, matka-ajoon tulee tää kakkos vehje.
jeppe_B
Joo kysyn kaverin puolesta !! sillä on semmonen vika sen
derbissä että ku aijaa täys kaasulla niin se sammuu tai alkaa hiljeneen vauhti tuo yks kirjotti että on liian pieni suutin ja jos vika on siinä niin minkä kokonen suutin se pitäis olla!!
Esanssi-
jeppe_B kirjoitti:Joo kysyn kaverin puolesta !! sillä on semmonen vika sen
derbissä että ku aijaa täys kaasulla niin se sammuu tai alkaa hiljeneen vauhti tuo yks kirjotti että on liian pieni suutin ja jos vika on siinä niin minkä kokonen suutin se pitäis olla!!
60-68.
GS05
Hei, minulla olisi myynnissä Giannellin Extra tehoputki.. villat on vaihdettu, putki kiiltää ja todella hieno hiilikuitu äänen vaimennin. Villojen vaihdon jälkeen ei olu kyseisellä putkella ajettu ollenkaan. Yhteyttä voi ottaa kirjoittamalla yksityisviestejä minulle.
Ystävällisin terveisin Timo Vesala
antti990
Moro! Semmone juttu on vaivannut mieltä että mikähä multivari käy 06 atluun koska kesällä kokeilin derbin varia niin "etuvariaattori" ei mennyt millään paikalleen. Pitäisiköhän kokeilla piaggioon tarkoitettua multivaria vai onko kyseinen 06 mallisto piaggion koneella?
Ja hintaha o kaikille sama
Esanssi-
antti990 kirjoitti:Moro! Semmone juttu on vaivannut mieltä että mikähä multivari käy 06 atluun koska kesällä kokeilin derbin varia niin "etuvariaattori" ei mennyt millään paikalleen. Pitäisiköhän kokeilla piaggioon tarkoitettua multivaria vai onko kyseinen 06 mallisto piaggion koneella?
so on kait et -04 eteen päin niin on piaggion varilla et osta piaggion vari.
Busse-
Jeps tulipa myytyä kameli senda pois ja ostettua atlantis.Tehari olis tässä ostos listalla,mitä tuhoputkia suosittelette?ite oon miettiny metraa tai tecnigasia
Busse-
Meneeköhän atlantikseen (piaggion) koneella piaggio nrg:n putket?
GS05
Busse kirjoitti:Jeps tulipa myytyä kameli senda pois ja ostettua atlantis.Tehari olis tässä ostos listalla,mitä tuhoputkia suosittelette?ite oon miettiny metraa tai tecnigasia
osta multa giannellin putki.. kato millanen se on mun kuvist
Busse-
kusseeko atlantiksen mittari paljoa?
Zygel
- Pyörä:
- Derbi Senda Xtreme SM 09
Onko derbi atlantiksessa kierrosmittaria?
Busse-
Eipä oo ainakaan mulla (04) vm
Hartsa_90
- Pyörä:
- Piaggio *High End*
Atlun mittari kusee ihan vitusti... Mulla meni gpsssään 68km/h ku mittaris oli 80km/h
Jykenski
- Pyörä:
- Kawasaki ZX12R
Ei oo kiekkamittaria, 02--> Piaggion koneella, Piaggion putket, variaattorit, välitykset, kaasuttimet käy piaggion koneellisen atluun. Putkeksi Next-R jos perusputkea, S6 pro jos vähän tehokkaampaa.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista