tecro
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 21.7.2004 15:18
Micce kirjoitti:jsulosuo kirjoitti:68CC sylinteri tarvis Ilmeisesti kunnon kaasarin.
Kylmänä Toimii imu päällä tosi hienosti. Kiihtyy ja kulkee mittarin pohjaan. (putkesta on kuristukset poistettu, ja variaattoristakin rajoitin)
Mutt lämmetessään parin minuutin päästä meno hyytyy.
Ilmeisesti automaatti-imun kujeita. Onkos kukaan saanut kunolla toimimaan vakio kaasarilla viripyttyä, ja millä reseptillä. Vakio kaasarissakin ois varmaan potentiaalia, kun vaan tietäis miten kikkailla.
Mitäs raati suosittelee ensiavuksi.
mikä on automaatti-imu?
tarkoitat varmaan automaattiryyppyä?
jos kerta kone käy ryyppy päällä paremmin (=2min) niin silloin täytyy vaihtaa muutaman numeron isompi pääsuutin.
"Automaatti" tarkoittaa varmaan tuossa sitä alipaineella imevää bensaletkua
[url=http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/ppuser/16465/cat/500]
Gallleria[/url]
jsulosuo
- Liittynyt:
- 10.2.2006 5:43
No niimpä tietenkin. Tähän automaattisesti imevän pensaletku päähän on sitten tilattu 17.5mm dellorto.
Lauantaina testaillaan. Palataan
Harzka
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 12.12.2005 23:44
ilmotappa sitte paljo kulkee....
Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
- Liittynyt:
- 1.12.2005 18:37
Jokos niitä tuloksia tulis...
jsulosuo
- Liittynyt:
- 10.2.2006 5:43
Jeps. Kiihtyy todella hyvin. Mutta säädöt on vielä hakusessa. Imukaulakin vaihtui avarammaksi. Ilmanputsari pitää vielä uusia ja suuttimia testailla.
Ens viikon projekti.
Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
- Liittynyt:
- 1.12.2005 18:37
jsulosuo kirjoitti:Jeps. Kiihtyy todella hyvin. Mutta säädöt on vielä hakusessa. Imukaulakin vaihtui avarammaksi. Ilmanputsari pitää vielä uusia ja suuttimia testailla.
Ens viikon projekti.
Paljokos menee ja ootko saanu jo säätöihin?
PeLe^^
- Paikkakunta:
- Kiiminki
- Liittynyt:
- 20.7.2005 22:56
Harzka kirjoitti:onko näissä vivacityissä ollu mitää vikaa kertokaa omanne???ku oisin ostamassa tämmöstä mopoo!!!
Omassa vivassani ei oo ollu tähänasti mitään vikaa.. Ja Silversport, Sportline tai tää sama versio mikä mul on nii ne on kyl ne tyylikkäimmät..
Kannattava ostos vaikka hieman laiska vakiona onkin..
Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
- Liittynyt:
- 1.12.2005 18:37
Tietääkö kukaan muuten että onko Silversportin vakioputksessa katalysaattoria? Eli siinä käyrässä putkessa?
Jape
- Liittynyt:
- 27.1.2003 21:09
Pösötin kirjoitti:Tietääkö kukaan muuten että onko Silversportin vakioputksessa katalysaattoria? Eli siinä käyrässä putkessa?
On siinä.
jsulosuo
- Liittynyt:
- 10.2.2006 5:43
Ei tainnut katti tykätä virityksistä. Hehkuu nimittäin puolet takapöntöstä oranssina muutaman kilometrin jäkeen, ja menee käynti tukkoiseksi.
Putki vaihtoon hetimiten, katti v***uun.
Kunnon säätöihin ei päässyt muutoin kuin kylmänä.
Tyyppi vikoja:
-alkuperäinen takaiskari on huono laatuinen.
-pakoputken pintakäsittely surkea, ruostuu
-Kromaus huonoa. Etuiskarit ruostuu ympärivuotisessa käytössä
-vilkkurele ei kestä pakkasta
Ps. nämä ovat omia kokemuksia
PeLe^^
- Paikkakunta:
- Kiiminki
- Liittynyt:
- 20.7.2005 22:56
jsulosuo kirjoitti:Tyyppi vikoja:
-alkuperäinen takaiskari on huono laatuinen.
-pakoputken pintakäsittely surkea, ruostuu
-Kromaus huonoa. Etuiskarit ruostuu ympärivuotisessa käytössä
-vilkkurele ei kestä pakkasta
Ps. nämä ovat omia kokemuksia
No tuo takaiskari ei tosiaankaan oo mikään hyvä, mutta oman vivani pakoputkessa ei kyl oo mitään ruosteen merkkejä ja vilkkurelekkin on kestänyt tämän talven pakkaset.. Nämäkin omia kokemuksia.
Turbo Peugeot
- Paikkakunta:
- Kortesjärvi
- Liittynyt:
- 27.5.2005 18:11
mulla on kans takaiskari huono ja katteiden kiinnitykset on suoraan sanoen perseestä!
jsulosuo
- Liittynyt:
- 10.2.2006 5:43
Vilkkurele kestää kyllä talven koitokset.
Mutta sen toiminta muuttuu ilmojen viilentyessä.
Yli 25 jos on pakkasta, vilkkuvalo on koko ajan päällä.
sen pimeänä olo aika lyhenee, nippa nappa huomaa että se käy pimeänä välillä.
Micce
- Paikkakunta:
- Hämeenlinna
- Liittynyt:
- 5.4.2005 19:32
jsulosuo kirjoitti:Vilkkurele kestää kyllä talven koitokset.
Mutta sen toiminta muuttuu ilmojen viilentyessä.
Yli 25 jos on pakkasta, vilkkuvalo on koko ajan päällä.
sen pimeänä olo aika lyhenee, nippa nappa huomaa että se käy pimeänä välillä.
ei ole tullut mieleen, että tämä voi olla yksilöllistä?
Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
- Liittynyt:
- 1.12.2005 18:37
Micce kirjoitti:jsulosuo kirjoitti:Vilkkurele kestää kyllä talven koitokset.
Mutta sen toiminta muuttuu ilmojen viilentyessä.
Yli 25 jos on pakkasta, vilkkuvalo on koko ajan päällä.
sen pimeänä olo aika lyhenee, nippa nappa huomaa että se käy pimeänä välillä.
ei ole tullut mieleen, että tämä voi olla yksilöllistä?
Mullakin reistaili vähän aikaa sitten talvella se vilkun merkkivalo mut nyt on taas toiminu.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista