jup33
- Pyörä:
- musta italiaano
tomi90 kirjoitti:jup33 kirjoitti:joo kyllä tuo suutin pitää olla ainakin lähelle 70 teharin kaa koska 65 booas aika reilusti
mutta on tietysti melko kylmät kelitkin, mutta siitä huolimatta.
mulla toimii kohtuullisen hyvin tolla 65:sella, kun on ilmaruuvi ihan kiinni ja se läppä kaasarissa. Laitan silti varmaan kesällä 70 suuttimen.
vähän outo kun tänään oli 70 ja se oli ehkä sitten liian iso
että jotain 67 suutinta siihen? Ilmaruuvi n.2 kierrosta auki.
tomi90
jos ei toimi se 70 kanssa hyvin, niin aukaset ilmaruuvia niin paljon,että toimii.
jup33
- Pyörä:
- musta italiaano
tomi90 kirjoitti:jos ei toimi se 70 kanssa hyvin, niin aukaset ilmaruuvia niin paljon,että toimii.
No ei se ihan niinkään pitäisi mennä
ainakin luulisin. Sehän säätää sitä seosta vaan. Huollosta sanoivat että vakioasetus on jotain 2 kiekkaa auki niin eikö se oo ihan hyvä pitää suunnilleen siinä?
e: tänään 68 kiinni ja toimi aika hyvin, lämpimillä keleillä varmasti oikea suutin.
janmed
- Pyörä:
- hva 125sm
Mulla ois myynnissä tällänen peli ;D kattokaa ilmotuksista jos on kiinnostusta (:
Mauriitsio
Ihme kun tuolla "moposkootterien hyvät ja huonot puolet" tietopankissa sanotaan että osat kalliita... Ei ne ainakaan mun mielestä hirveesti muihin merkkeihin/malleihin verrattuna oo paljoa kalliimpia. Ja tähän DNA:han kun käy aika paljon samat osat kuin Piaggioihin. Ja toi että hankala pakoputken kiinnitys, niin ei sekään nyt niin mahdoton ole.. Vaatii vaan vähän kärsivällisyyttä sen kanssa..
tapsa.ylinen
Eli mulla on vm.-03 keltainen DNA ja ny tarttis pari katetta maalata ja tarttis tietää värikoodi, ku menee maalia ostaan. Maahantuojalla ei oo tiedoissa tohon yksilöön, kun niitä on kahta eri keltaisen sävyä ja se tarra misä se lukee penkin alla on hankautunu pois... Eli jos joku kertois sen koodin (kolminumeroinen koodi), niin olisin kiitollinen avusta...
http://www.ikaalinenwheelers.com/ käykää lataamas videoo ja kommentoikaa!
jup33
- Pyörä:
- musta italiaano
Mun keltaisen dnan värikoodi oli 384.Mulla on siis 02vm. Mutta täysin vastaavaa maalia en löytänyt mistään kaupoista, maalasin yhdestä halvalla saadusta romutetusta dnasta olevat katteet vähän eri sävyisellä keltaisella.
tapsa.ylinen
Sis et löytänyt maalia??? mut eikös teettämällä saa mitä sävyä vaan... olisko sulla kuvaa siitä sun menopelistä misä on ne alkuperäset värit pinnasaa ni tietäs onko mulla se sama sävy... niissä tosiaan on kahta eri keltasta gileran malleissa...
http://www.ikaalinenwheelers.com/ käykää lataamas videoo ja kommentoikaa!
jup33
- Pyörä:
- musta italiaano
tapsa.ylinen kirjoitti:Sis et löytänyt maalia??? mut eikös teettämällä saa mitä sävyä vaan... olisko sulla kuvaa siitä sun menopelistä misä on ne alkuperäset värit pinnasaa ni tietäs onko mulla se sama sävy... niissä tosiaan on kahta eri keltasta gileran malleissa...
joo teettämällä saa, mutta tais maksaa kuitenkin joku 50e, en vaan muista miten paljon tuolla sai sitä maalia. Kaikissa mun gallerian kuvissa on se alkuperäismaali, mutta takakatteet on itse maalattu
tomi90
mikäköhän siinä on, kun vaihdoin teharin, niin sen jälkeen ei ole ryyppy toiminut?
GS05
Hei, minulla olisi myynnissä Giannellin Extra tehoputki.. villat on vaihdettu, putki kiiltää ja todella hieno hiilikuitu äänen vaimennin. Villojen vaihdon jälkeen ei olu kyseisellä putkella ajettu ollenkaan. Yhteyttä voi ottaa kirjoittamalla yksityisviestejä minulle.
Ystävällisin terveisin Timo Vesala
Mauriitsio
hei, minullakin olisi dna myynnissä... mutta ei tämä foorumi ole mikään kaupantekopaikka,vaan sillekin on oma osionsa, joten ei aleta mainostamaan täällä hirveästi vaikka olisikin myynnissä mopoon kaikkea kivaa..
T3NNu
Mikäs tuo ohut putki on mikä lähtee putken alkukäyrästä (ei hukkaputki, vaan ohuempi). Ja mikäs sen "tehtävä" on?
Teharissa ei tuota ohutta putkea ole, niin jätetääkö se putken toinen osa (mikä on mopossa kiinni) avonaiseksi?
Parempi olla hiljaa ja näyttää tyhmältä, kuin puhua ja näyttä miten tyhmä oikeasti on.
Mauriitsio
se on vissiin joku pakokaasujen uudelleen kierrätysjuttu... kun ottaa sen irti siis sen letkun siitä laatikosta niin tulee aika kivat äänet, siis edellyttää tietenkin että vakioputki on kiinni..
Itse laitoin siihen vain teippiä päälle kun vaihdoin teharin.
T3NNu
Entäs minkäpainoset rullat kannattaa teharinkaa laittaa?
(ja kokohan on 19x15.5 )?
Parempi olla hiljaa ja näyttää tyhmältä, kuin puhua ja näyttä miten tyhmä oikeasti on.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista