jsulosuo
- Liittynyt:
- 10.2.2006 5:43
Mitäs hyötyä on vaihtaa variaattorin jousi jäykempään.
Tuntuu variaattorin säädöt olevan hieman pielessä.
Kone huutaa turhankin paljon. Minkä painoisia variaatorin rullia raati on käyttänyt jos on 70CC pytty käytössä. (9g tällä hetkellä)
ps. missäs voi kaupitella kätevästi viritys kaasutinta ?
paperbox
- Pyörä:
- Suzuki SV 650S
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 19.7.2005 23:07
no jos kone huutaa niin sittehänhän rullat on liian kevyet tai jousi liian jäykkä joten sitä turha vaidella.
ja kaasaria on varmaan ihan hyvä kaupitella mototallin varaosapuolella.
Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
- Liittynyt:
- 1.12.2005 18:37
jsulosuo kirjoitti:Mitäs hyötyä on vaihtaa variaattorin jousi jäykempään.
Tuntuu variaattorin säädöt olevan hieman pielessä.
Kone huutaa turhankin paljon. Minkä painoisia variaatorin rullia raati on käyttänyt jos on 70CC pytty käytössä. (9g tällä hetkellä)
ps. missäs voi kaupitella kätevästi viritys kaasutinta ?
Nytkö oot jo myymäs sitä uutta kaasaria?
jsulosuo
- Liittynyt:
- 10.2.2006 5:43
Imu äänet ei miellyttänyt. Rivitalon pihalla ei huvittanut kierrättää konetta. Siinä ois PHVA 17.5mm
vasemman puoleisella säädöillä. Imukaula ja vapaavirtaussuodatin, ylimääräisenä.
Toimii kyllä hienosti, mutta ne äänet. noin kaks viikkoo testailtu ja tankillinen ajetta. UUSI.
Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
- Liittynyt:
- 1.12.2005 18:37
Onko muuten tehari ainut vaihtoehto jos haluaa tehoa ilman että koskee vakioputkeen? Prikan aijon ottaa pois niin paljonkohan pelkästään sillä kulkis? Entäs paljonko sit jos ois tehari, tietysti isompi suutin ja vari säädöissä?
Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
- Liittynyt:
- 1.12.2005 18:37
Niin ja kyselisin myös että vilkkuuko teidän Vivacityissä se varkaudenestolaitteen valo millonkaan? Kun ohjekirjassa lukee että se led valo vilkkuu kojetaulussa kun järjestelmä on kytketty mutta akun säästämiseksi se lopettaa vilkkumisen 48 tunnin kuluttua, mutta järjestelmä on silti kytkettynä. Mitähän siinä mahdetaan tarkoittaa että milloin se valo sitten vilkkuu jos se lopettaa kerran vilkkumisen 48 tunnin jälkeen?
Sitten tossa ohjekirjassa puhutaan punaisesta "master" avaimesta, jolla ainoastaan voi ohjelmoida uuden avaimen jos entinen musta avain häviää. Jos joku teistä on ostanu Vivacityn käytettynä niin tuliko teille mukana se punainen avain mustan/mustien lisäksi? Kun mulla ei tullut niin ei passaa hävittää noita kahta mustaa mitkä käy mopoon kun ei ole sitä master avainta millä ohjelmoida uusi avain...
Turbo Peugeot
- Paikkakunta:
- Kortesjärvi
- Liittynyt:
- 27.5.2005 18:11
mulla ei oo koskaan vilkkunu se valo en tiiä kyllä miks
Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
- Liittynyt:
- 1.12.2005 18:37
Turbo Peugeot kirjoitti:mulla ei oo koskaan vilkkunu se valo en tiiä kyllä miks
Niin ei mullakaan... Tietäskö joku sit että millon sen pitäs vilkkua ja toimiiko se sitte ollenkaan jos se ei ikinä vilku?
w|||e
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 26.1.2006 0:22
Mulla on nyt pösöstä kuristin levy pois mut nyt on kauheet tehokuopat.. välitykset on pidentyneet isomman takarenkaan ja levyn poiston johdosta mutta nyt pitäisi saada tehokuopat pois.. mopo on muuten vakio. kannattaisiko laittaa isompi suutin vai mitä pitäisi tehdä?
sasu`
Moderaattori
- Pyörä:
- Cb 350
- Paikkakunta:
- Tuusula
- Liittynyt:
- 24.2.2005 20:15
__Vilzu__ kirjoitti:Mulla on nyt pösöstä kuristin levy pois mut nyt on kauheet tehokuopat.. välitykset on pidentyneet isomman takarenkaan ja levyn poiston johdosta mutta nyt pitäisi saada tehokuopat pois.. mopo on muuten vakio. kannattaisiko laittaa isompi suutin vai mitä pitäisi tehdä?
Tehopakoputki/tehokkaampi sylinteri.
Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
- Liittynyt:
- 1.12.2005 18:37
__Vilzu__ kirjoitti:Mulla on nyt pösöstä kuristin levy pois mut nyt on kauheet tehokuopat.. välitykset on pidentyneet isomman takarenkaan ja levyn poiston johdosta mutta nyt pitäisi saada tehokuopat pois.. mopo on muuten vakio. kannattaisiko laittaa isompi suutin vai mitä pitäisi tehdä?
Tarkotatko tehokuopalla tehopiikkiä vai mitä? Niin ja onko teillä se punainen Master avain?
w|||e
- Paikkakunta:
- Kouvola
- Liittynyt:
- 26.1.2006 0:22
Pösötin kirjoitti:__Vilzu__ kirjoitti:Mulla on nyt pösöstä kuristin levy pois mut nyt on kauheet tehokuopat.. välitykset on pidentyneet isomman takarenkaan ja levyn poiston johdosta mutta nyt pitäisi saada tehokuopat pois.. mopo on muuten vakio. kannattaisiko laittaa isompi suutin vai mitä pitäisi tehdä?
Tarkotatko tehokuopalla tehopiikkiä vai mitä? Niin ja onko teillä se punainen Master avain?
En tarkota tehopiikkiä. siis tarkotan sitä et ku paikoiltas lähtiessä raapaset kaasun pohjaa, mopo lähtee hitaasti kiihtymään ja herää eloon (lähtee kiihtymään paremmin) vasta tehopiikillä. Kyllä sillä on nyt ihan kiva ajella ku vauhti on yli 40 mut paikoiltaan lähettäessä vituttaa. Varsinkin just ennen tehopiikkii siin on kierrosalue, millä pökö ei jaksa nostaa kierroksii oikein millää.
Micce
- Paikkakunta:
- Hämeenlinna
- Liittynyt:
- 5.4.2005 19:32
säädöt kusee
viltsu-
- Liittynyt:
- 10.9.2005 11:25
niin kusee, varinsäädöt varmaankin. kokeile vaikka yhden gramman keveämpiä rullia.
paperbox
- Pyörä:
- Suzuki SV 650S
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 19.7.2005 23:07
kytkinjouset auttaa myös ko. ongelmaan.
Pikkasen jäykemmät ne ja sitten esim. noi 1g kevyemmät rullat vois olla jees.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista