Peugeot Vivacity

jsulosuo
Liittynyt:
10.2.2006 5:43
Variaattorin jousi

ViestiKirjoittanut jsulosuo » 6.3.2006 19:52

Mitäs hyötyä on vaihtaa variaattorin jousi jäykempään.
Tuntuu variaattorin säädöt olevan hieman pielessä.
Kone huutaa turhankin paljon. Minkä painoisia variaatorin rullia raati on käyttänyt jos on 70CC pytty käytössä. (9g tällä hetkellä)

ps. missäs voi kaupitella kätevästi viritys kaasutinta ?
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 6.3.2006 20:01

no jos kone huutaa niin sittehänhän rullat on liian kevyet tai jousi liian jäykkä joten sitä turha vaidella.
ja kaasaria on varmaan ihan hyvä kaupitella mototallin varaosapuolella.
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37
Re: Variaattorin jousi

ViestiKirjoittanut Pösötin » 6.3.2006 21:27

jsulosuo kirjoitti:Mitäs hyötyä on vaihtaa variaattorin jousi jäykempään.
Tuntuu variaattorin säädöt olevan hieman pielessä.
Kone huutaa turhankin paljon. Minkä painoisia variaatorin rullia raati on käyttänyt jos on 70CC pytty käytössä. (9g tällä hetkellä)

ps. missäs voi kaupitella kätevästi viritys kaasutinta ?
Nytkö oot jo myymäs sitä uutta kaasaria?
jsulosuo
Liittynyt:
10.2.2006 5:43
jep

ViestiKirjoittanut jsulosuo » 6.3.2006 21:39

Imu äänet ei miellyttänyt. Rivitalon pihalla ei huvittanut kierrättää konetta. Siinä ois PHVA 17.5mm
vasemman puoleisella säädöillä. Imukaula ja vapaavirtaussuodatin, ylimääräisenä.
Toimii kyllä hienosti, mutta ne äänet. noin kaks viikkoo testailtu ja tankillinen ajetta. UUSI.
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37

ViestiKirjoittanut Pösötin » 6.3.2006 22:44

Onko muuten tehari ainut vaihtoehto jos haluaa tehoa ilman että koskee vakioputkeen? Prikan aijon ottaa pois niin paljonkohan pelkästään sillä kulkis? Entäs paljonko sit jos ois tehari, tietysti isompi suutin ja vari säädöissä?
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37

ViestiKirjoittanut Pösötin » 9.3.2006 19:55

Niin ja kyselisin myös että vilkkuuko teidän Vivacityissä se varkaudenestolaitteen valo millonkaan? Kun ohjekirjassa lukee että se led valo vilkkuu kojetaulussa kun järjestelmä on kytketty mutta akun säästämiseksi se lopettaa vilkkumisen 48 tunnin kuluttua, mutta järjestelmä on silti kytkettynä. Mitähän siinä mahdetaan tarkoittaa että milloin se valo sitten vilkkuu jos se lopettaa kerran vilkkumisen 48 tunnin jälkeen?

Sitten tossa ohjekirjassa puhutaan punaisesta "master" avaimesta, jolla ainoastaan voi ohjelmoida uuden avaimen jos entinen musta avain häviää. Jos joku teistä on ostanu Vivacityn käytettynä niin tuliko teille mukana se punainen avain mustan/mustien lisäksi? Kun mulla ei tullut niin ei passaa hävittää noita kahta mustaa mitkä käy mopoon kun ei ole sitä master avainta millä ohjelmoida uusi avain...
Turbo Peugeot
Paikkakunta:
Kortesjärvi
Liittynyt:
27.5.2005 18:11

ViestiKirjoittanut Turbo Peugeot » 9.3.2006 19:58

mulla ei oo koskaan vilkkunu se valo en tiiä kyllä miks
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37

ViestiKirjoittanut Pösötin » 9.3.2006 20:21

Turbo Peugeot kirjoitti:mulla ei oo koskaan vilkkunu se valo en tiiä kyllä miks
Niin ei mullakaan... Tietäskö joku sit että millon sen pitäs vilkkua ja toimiiko se sitte ollenkaan jos se ei ikinä vilku?
w|||e
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
26.1.2006 0:22
kuoppaa..

ViestiKirjoittanut w|||e » 9.3.2006 23:22

Mulla on nyt pösöstä kuristin levy pois mut nyt on kauheet tehokuopat.. välitykset on pidentyneet isomman takarenkaan ja levyn poiston johdosta mutta nyt pitäisi saada tehokuopat pois.. mopo on muuten vakio. kannattaisiko laittaa isompi suutin vai mitä pitäisi tehdä?
sasu` Moderaattori
Pyörä:
Cb 350
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
24.2.2005 20:15
Re: kuoppaa..

ViestiKirjoittanut sasu` » 10.3.2006 8:28

__Vilzu__ kirjoitti:Mulla on nyt pösöstä kuristin levy pois mut nyt on kauheet tehokuopat.. välitykset on pidentyneet isomman takarenkaan ja levyn poiston johdosta mutta nyt pitäisi saada tehokuopat pois.. mopo on muuten vakio. kannattaisiko laittaa isompi suutin vai mitä pitäisi tehdä?


Tehopakoputki/tehokkaampi sylinteri. :)
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37
Re: kuoppaa..

ViestiKirjoittanut Pösötin » 10.3.2006 8:48

__Vilzu__ kirjoitti:Mulla on nyt pösöstä kuristin levy pois mut nyt on kauheet tehokuopat.. välitykset on pidentyneet isomman takarenkaan ja levyn poiston johdosta mutta nyt pitäisi saada tehokuopat pois.. mopo on muuten vakio. kannattaisiko laittaa isompi suutin vai mitä pitäisi tehdä?
Tarkotatko tehokuopalla tehopiikkiä vai mitä? Niin ja onko teillä se punainen Master avain?
w|||e
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
26.1.2006 0:22
Re: kuoppaa..

ViestiKirjoittanut w|||e » 10.3.2006 9:47

Pösötin kirjoitti:
__Vilzu__ kirjoitti:Mulla on nyt pösöstä kuristin levy pois mut nyt on kauheet tehokuopat.. välitykset on pidentyneet isomman takarenkaan ja levyn poiston johdosta mutta nyt pitäisi saada tehokuopat pois.. mopo on muuten vakio. kannattaisiko laittaa isompi suutin vai mitä pitäisi tehdä?
Tarkotatko tehokuopalla tehopiikkiä vai mitä? Niin ja onko teillä se punainen Master avain?


En tarkota tehopiikkiä. siis tarkotan sitä et ku paikoiltas lähtiessä raapaset kaasun pohjaa, mopo lähtee hitaasti kiihtymään ja herää eloon (lähtee kiihtymään paremmin) vasta tehopiikillä. Kyllä sillä on nyt ihan kiva ajella ku vauhti on yli 40 mut paikoiltaan lähettäessä vituttaa. Varsinkin just ennen tehopiikkii siin on kierrosalue, millä pökö ei jaksa nostaa kierroksii oikein millää.
Micce
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
5.4.2005 19:32

ViestiKirjoittanut Micce » 10.3.2006 12:26

säädöt kusee ;)
viltsu-
Liittynyt:
10.9.2005 11:25

ViestiKirjoittanut viltsu- » 10.3.2006 13:35

niin kusee, varinsäädöt varmaankin. kokeile vaikka yhden gramman keveämpiä rullia.
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 10.3.2006 14:15

kytkinjouset auttaa myös ko. ongelmaan.
Pikkasen jäykemmät ne ja sitten esim. noi 1g kevyemmät rullat vois olla jees.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista