kostis90_
kostis90_ kirjoitti:ja vielä että tarvitseeko vaihtaa isompaa suutinta kun mopossa next-ärrä ja uusi ilmanputsari. jos saa niin minkäkokoista ja mistä
Kiire!
Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
kostis90_ kirjoitti:ja vielä että tarvitseeko vaihtaa isompaa suutinta kun mopossa next-ärrä ja uusi ilmanputsari. jos saa niin minkäkokoista ja mistä
Kyllähän se pitää vaihtaa, perussääntönähän on pidetty 5-10 numeroa isompi kuin vakio. Osta läjä suuttimia ja kokeile mikä on sopivin.
KasperK
Paljonkohan toi c-tech kulkee pelkällä teharilla, kannattaako ostaa ?? Ei millään viittis alkaa poistaan sitä prikkaa, jos se on kerta niin vaikee operaatio !! Kertokaappas vielä että mistä saisin sen teharin ostettua ja minkälaista suosittelette !?
kostis90_
Jos sä pidät prikan mopossa ja tökkäät teharin kiinni nii eihän sul nouse ku kiihtyvyys. Mulla kulkee pelkällä prikan poistolla sen mittarin päähän asti, oikeaa nopeutta n. 70-75kmph. Teharilla kulkee ehkä sen 85-90. Ei siinä prikan poistossa ole vaikeaa kuin sen varin pultin avaaminen (pulttipyssyllä helppoa).
E: Sen teharin saat esim. osoitteesta scooter-attack.com tai motot.net ilmoituksista.
pun77i
Mistä saisin katteita peugeot jet forceen? oisko kellään käytettyjä? pistäkää mailia ->
puntti_oskari@luukku.com
pun77i
Ottakaa joku mulle muotit jet forcen etukatteista! ( ei siitä keskellä olevasta) vaan siitä missä on lamput. Siis pelkät muotit! voin maksaa 50e klp hyvistä muoteista! Mailatkaa ->
puntti_oskari@luukku.com
Taisto
Ostetaan 2003 jetforcen vakio "prikka" variaattoriin.
Tarjoa 040-5104889
pun77i
Kannatteeko suutinta vaihtaa jos ottaa kuristukset pois?
tecro
pikkasen isompi on hyvä
[url=http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/ppuser/16465/cat/500]
Gallleria[/url]
pun77i
Onko -05 Jet force c-tech:ssä muita kuristuksia ku se "prikka" ja hukkaputki?
pun77i
Onko tuossa jet forcessa -05 mulla jotain häikkää kun pistää pitkät päälle , palaa vain oikean puolen lamppu ja kun pistää lyhyet palaa vaan vasemman puolen lamppu?
Basu
pun77i kirjoitti:Onko tuossa jet forcessa -05 mulla jotain häikkää kun pistää pitkät päälle , palaa vain oikean puolen lamppu ja kun pistää lyhyet palaa vaan vasemman puolen lamppu?
Eikös sen silleen pidäkkin palaa? Ymmärtääkseni pitkällä vain pitkä, lyhyellä vain lyhyt.
KasperK
Basu kirjoitti:pun77i kirjoitti:Onko tuossa jet forcessa -05 mulla jotain häikkää kun pistää pitkät päälle , palaa vain oikean puolen lamppu ja kun pistää lyhyet palaa vaan vasemman puolen lamppu?
Eikös sen silleen pidäkkin palaa? Ymmärtääkseni pitkällä vain pitkä, lyhyellä vain lyhyt.
Pystyisköhän tekeen sellasta kytkentää että pitkät päällä palais molemmat valot ?? Olis vähän fiksumman näköset, vaikka tuskin olis kovin hyötyä !
pezku^
- Pyörä:
- SF2 SilverSport
KasperK kirjoitti:Basu kirjoitti:pun77i kirjoitti:Onko tuossa jet forcessa -05 mulla jotain häikkää kun pistää pitkät päälle , palaa vain oikean puolen lamppu ja kun pistää lyhyet palaa vaan vasemman puolen lamppu?
Pystyisköhän tekeen sellasta kytkentää että pitkät päällä palais molemmat valot ?? Olis vähän fiksumman näköset, vaikka tuskin olis kovin hyötyä !
Ei välttämättä kestä valopuola niin suurta virrankulutusta. Mulla ainakin ku jättää sen katkaisimen silleen puoliasentoo, että molemmat palaa niin vilkkuu mittarivalot.