wo``
- Liittynyt:
- 20.5.2007 0:44
mikähä vois olla vikana ku hain mopon ku se hajos eilen ni toin himaa ei mitää murheit ku sain pihaa käynnistin kulki/toimi hyvin mutta ku lähin pihasta ajaa noin 10km pääsin kun injectio check valo sytty ja sen jälkeen ei totellu kaasuun eli ei otannu Vähän selanen niinku ihan pienel et Booais .. hmm ihme vika voisko olla läppät:o ostin sen ni sil oli ajetu 12 000 ajoin ilman mitää ongelmii ni 1500km nyt alko ruiskutempuilee ja ei oo tulppa eikä benssa loppu. kaikki on kunnos ei oo khyl hajua onko toho ees vaihdettu mänttää ja kysees on Aprilia sr ditech vm 2001 aprilian koneel oleva ruisku
Jani^
- Pyörä:
- MBK Nitro -01 & Aprilia SR Ditech -04
- Paikkakunta:
- Laukaa
- Liittynyt:
- 17.1.2006 18:00
Tulipa itsellekkin hommattua aprillia tuossa eilen. Nyt vaan tarvitsisin vakiosylinterin, männän ja kannen. Mistähän paikoista näitä kannattaisi edullisesti kysellä? Ostamani härveli on -04 niin, eikö tätä vuosimallia ole valmistettu sekä piaggion ja morininkoneella? Onko joku ulkonäöllinen seikka mikä erottaa nämä kaksikonetta toisistaan? Ainakin runkonumero on eri mutta sitä en pääse tähän hätään kahtomaan.
PS. Löytyy Malossin 70cc sylinteri + ruiskupäivitys, osilla on ajettu n. 80-100km. Saattaa irrota hyvinkin edullisesti
"Mitä sä mulle sö-sö-sönkkäät siinä!"
puzle
- Paikkakunta:
- Tuusula
- Liittynyt:
- 27.4.2005 21:16
Jani^ kirjoitti: Ostamani härveli on -04 niin, eikö tätä vuosimallia ole valmistettu sekä piaggion ja morininkoneella? Onko joku ulkonäöllinen seikka mikä erottaa nämä kaksikonetta toisistaan?
-04 on yleensä kaikki Piaggion koneella, mutta vesipumpun kannesta erottaa helpoiten.
SP2003
- Liittynyt:
- 7.8.2003 21:42
.
Viimeksi muokannut SP2003 päivämäärä 18.4.2010 18:22, muokattu yhteensä 1 kerran
nolaiffi
- Liittynyt:
- 13.5.2008 15:40
Niin tota tässä tällästä kyselisin et miten on ku pistin leovincen handmade tt teharin kiinni mun aprilia sr50 ditechiin ja se kulkee nyt ku vanha paska. vakio putkella huippu nopeus oli joku 63-65 tolla menee 55-60 ja kiihtyy puolet melki huonommi. eli mitä voisin tehä asialle auttakaa tietämätontä...
Jani^
- Pyörä:
- MBK Nitro -01 & Aprilia SR Ditech -04
- Paikkakunta:
- Laukaa
- Liittynyt:
- 17.1.2006 18:00
Kiitoksia kaikille vastanneille.
Tulipa selattua tuota foorumia ja moniin kysymyksiin sain sieltä vastauksen. Kannattaa tutustua!
"Mitä sä mulle sö-sö-sönkkäät siinä!"
wo``
- Liittynyt:
- 20.5.2007 0:44
Hmm. hittoku ei löydä vikaa mikä vois olla ditechissani. ku ajaa 10km niin rupoee vikavalo palamaan ja sitten ei ota kaasua olenkaa... ja sitku sammutaa ni ei käynnisty kunnol mut kun jäähtyy nitaas toimii normaalisti
Jerzzuu
- Paikkakunta:
- Lohja
- Liittynyt:
- 3.1.2007 21:23
Tartteis taas apua. Ainakun tuun mutkaan niin hellään kaasua, ja lähden taas kiihdyttää mut tuo ei sitten kiihdy
huiput tippuu ja ei lähde kiihtymään kunnolla ja hyytyy välillä mäkeen jos pitää hellää kaasua. Eli ei saa kai puristuksia? Johtuuko meinaan kuluneesta kytkin tai vastapaine jousesta?
apu ois tarpeen. Siis ainakun päästän kaasun irti mutkasta niin rupeeaa booaamaan vaai eikä kulje mihkää, ennen kun se keräää huiput myöhemmin uudestaan.
Joonbu
- Pyörä:
- DT 125r, CPI LC, Ditekki, Erkkola
- Paikkakunta:
- Alavieska
- Liittynyt:
- 17.3.2007 19:54
Jerzzuu kirjoitti:Tartteis taas apua. Ainakun tuun mutkaan niin hellään kaasua, ja lähden taas kiihdyttää mut tuo ei sitten kiihdy
huiput tippuu ja ei lähde kiihtymään kunnolla ja hyytyy välillä mäkeen jos pitää hellää kaasua. Eli ei saa kai puristuksia? Johtuuko meinaan kuluneesta kytkin tai vastapaine jousesta?
apu ois tarpeen. Siis ainakun päästän kaasun irti mutkasta niin rupeeaa booaamaan vaai eikä kulje mihkää, ennen kun se keräää huiput myöhemmin uudestaan.
Jäykempää vastapainejousta peliin.
Tony92
- Pyörä:
- Aprilia Sr50 Ditech -02 , Suzuki Pv -97, Jonas Oglaend - 72, Yamaha Aerox -06
- Paikkakunta:
- ilmajoki
- Liittynyt:
- 28.1.2007 18:06
nyt mua alkaa jo oikeesti ottaa päähän!! sain ton ditukan sunnuntaina toimimaan ja se on taas rikki.Tulin tos 16.45 kotia ja kuumaliimasin toisen takavalon kiinni,siinä meni joku 15min ja mopo oli sammuksis koko liimauksen ajan.sit ku koitin liimauksen jälkeen käynnistää nii ei millää.se vain yritti mutta ei silti ruvennu käymään,välillä kävi 4 sec tyhjäkäyntiä ja sit sammu ja jos laitto kaasua nii sammu heti eikä käyntii. oon jo uusinu bensapumpun,tehny konerempan,ilmakompressorin , lukuisia startti moottoreita sekä kaikki letkut. missä vitussa siiis voi olla vika????
rinql
- Liittynyt:
- 24.4.2008 13:41
aina käydessä ruisku vuotaa mistä on kyse ??
puzle
- Paikkakunta:
- Tuusula
- Liittynyt:
- 27.4.2005 21:16
rinql kirjoitti:aina käydessä ruisku vuotaa mistä on kyse ??
Kannattaa kattoo bensaletkut, haurastuu helposti.
Nuustis
- Liittynyt:
- 28.7.2007 12:43
Tony92 kirjoitti:nyt mua alkaa jo oikeesti ottaa päähän!! sain ton ditukan sunnuntaina toimimaan ja se on taas rikki.Tulin tos 16.45 kotia ja kuumaliimasin toisen takavalon kiinni,siinä meni joku 15min ja mopo oli sammuksis koko liimauksen ajan.sit ku koitin liimauksen jälkeen käynnistää nii ei millää.se vain yritti mutta ei silti ruvennu käymään,välillä kävi 4 sec tyhjäkäyntiä ja sit sammu ja jos laitto kaasua nii sammu heti eikä käyntii. oon jo uusinu bensapumpun,tehny konerempan,ilmakompressorin , lukuisia startti moottoreita sekä kaikki letkut. missä vitussa siiis voi olla vika????
Epäilen, että olet vaihtanut tulpan
?
wo``
- Liittynyt:
- 20.5.2007 0:44
nyt se ei oikee ota kaasuu kunnol enää sammuu heti ku kaasua laittaaa... tulppa on ok. putkest tuli mustii palloja ku ajoin
vesa--
- Liittynyt:
- 10.3.2007 12:39
Mitä maksaa katteet aprilia sr:ään?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista