seimi
- Liittynyt:
- 6.6.2012 16:13
Tuli laitettua huollon yhteydessä kytkinekello kiinni, mutten tajunnut pujottaa variaattorinhihnaa myös eteen ennen kiinnilaittoa. Nyt on vain kello perkule niin tiukalla, ettei lähde oikein millään auki, vaikka aiemmin lähti ihan nätisti.
Mitäköhän tuolle voisi tehdä? Saisiko tuon varihihnan paikoilleen ilman kellon irtiottoa? Vekotin menossa syksyllä huoltoon, joten jos siihen asti saisi jotenkin toimimaan, vaihtakoot siellä sitten hihnan.
--JogR--
- Pyörä:
- Yamaha jog-r
- Liittynyt:
- 16.11.2011 21:19
Saa kyllä paikalleen ilman irrotusta!Painat vaan sieltä kytkinkellon takaa voimansiirtolevyjä toisiinsa kiinni nii hihna löystyy ja sitten saa eteen
saattaa tosin ottaa aikansa että saat tekniikan siihen puristukseen
Jos nissan motorsport on nismo niin mikäs silloin on honda motorsport?
Lpr
- Pyörä:
- Yamaha DT 50x 2010
- Paikkakunta:
- Lpr
- Liittynyt:
- 29.8.2011 9:05
Vauhtiviivatarra kirjoitti:Variaattori uusiin säätöihin, vilkaise
tämän topikin aloitusviestistä lisää vinkkejä.
Eli siis menee muutoskatsastuksesta läpi jos on +15%vp jouset, +15%kytkinjouset ja rullat vaihettu? Koska tuohan on E-hyväksytty putki... Ja nouseeko huiput myöskin kun vaihtaa nuo?
Saatetaan ostaa mikä tahansa tehari am6! mieluiten mk thrower vai vince;) tarjoilkaas
seimi
- Liittynyt:
- 6.6.2012 16:13
--JogR-- kirjoitti:Saa kyllä paikalleen ilman irrotusta!Painat vaan sieltä kytkinkellon takaa voimansiirtolevyjä toisiinsa kiinni nii hihna löystyy ja sitten saa eteen
saattaa tosin ottaa aikansa että saat tekniikan siihen puristukseen
Mahdottoman suuuret kiitokset, nätistihän se meni. Voimansiirtolevyistä saa kätevän puristusotteen ja kunhan levy on siirtynyt niin pysyy takana myös yhdellä kädellä, hihnakin kyllä auttaa asiassa.
On muuten tuo buzzetin takavariaattorin avaamistyökalu ihan avuton kampe. Siinä olevat kaksi "väkästä" eivät oikein asetu kytkinkellon reikiin, ainoastaan yksi menee. En uskaltanut vääntää takavariaattoria enää auki, kun pelkäsin että variaattorin kiinnikepaikat antavat jo periksi. Etuvariaattorin vastaava työkalu on kyllä toimiva.
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
Lpr kirjoitti:Vauhtiviivatarra kirjoitti:Variaattori uusiin säätöihin, vilkaise
tämän topikin aloitusviestistä lisää vinkkejä.
Eli siis menee muutoskatsastuksesta läpi jos on +15%vp jouset, +15%kytkinjouset ja rullat vaihettu? Koska tuohan on E-hyväksytty putki... Ja nouseeko huiput myöskin kun vaihtaa nuo?
Tuolle putkelle ei riitä 15% jouset, pitää olla Malossin punaiset. En usko, että menee koska on kuitenkin tehari ja kulkee +45.
Riptide
- Pyörä:
- Yamaha Aerox
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 14.11.2011 19:30
Niin Osaako kukaan sanoa että millanen kaasuvaijeri noihin menee pikakaasuihin, tai tohon motonetin normikaasu kahvaan? mieluiten motonetistä
nikoachren
- Pyörä:
- Yamaha Aerox -99
- Paikkakunta:
- Nurmijärvi
- Liittynyt:
- 1.12.2010 14:50
Nyt tarttis vähä apua ton roxin kaa. Kyseessä vm.03 aerox, ajettu vajaa 8tkm, muuten vakio paitsi että entinen omistaja tukkinu hukkaputken. Ajelin tänään töistä himaan ja reilun 10 km ajon jälkee rupes pitää melkosta meteliä (kuullostaa että joku hankais johonki) ja hyyty siihen paikkaan. Kun oli skootteri kuskattu himaan avasin varikopan eikä siellä mitään silmään pistävää näkynyt (kun en noihin skoottereihin ole perehtynyt, kun itselläni ollut mopo.) Nyt ei tahdo enää käynnistyä eikä käy tyhjää. Ajamaan ei pysty kun on jotenkin puhti poissa, jalalla jolloin mopolla ei ole kuormaa jaksaa pyörittää normaalisti kun ensin saa kierroksia nostettua (alakierroksilla ei toimi), mutta hirveetä meteliä se pitää.
Lpr
- Pyörä:
- Yamaha DT 50x 2010
- Paikkakunta:
- Lpr
- Liittynyt:
- 29.8.2011 9:05
Sudee kirjoitti:Tuolle putkelle ei riitä 15% jouset, pitää olla Malossin punaiset. En usko, että menee koska on kuitenkin tehari ja kulkee +45.
mitäs E-hyväksyttyä putkea sit suosittelisitte ettei tarvis muutakun suutin vaihtaa? Vai löytyykö edes semmosta putkea
Viimeksi muokannut Vauhtiviivatarra päivämäärä 6.6.2012 22:48, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Poistettu tarpeettomat lainaukset.
Saatetaan ostaa mikä tahansa tehari am6! mieluiten mk thrower vai vince;) tarjoilkaas
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 11.9.2010 19:04
EsJoNNe kirjoitti:Niin Osaako kukaan sanoa että millanen kaasuvaijeri noihin menee pikakaasuihin, tai tohon motonetin normikaasu kahvaan? mieluiten motonetistä
Noniin tässä ois toimiva linkki, ku aikasemmin tuli linkitettyy väärin:
http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu#productid=38-2851 Tosta saat taiteituu sopivan vaijerin.
Lpr kirjoitti:mitäs E-hyväksyttyä putkea sit suosittelisitte ettei tarvis muutakun suutin vaihtaa? Vai löytyykö edes semmosta putkea
Ei sellasta taida edes olla, Gianelli Go:kin vaatii +15% jouset variin + suuttimen, ainoo taitaa olla vakioputki.
Viimeksi muokannut thounimakarooni päivämäärä 6.6.2012 21:58, muokattu yhteensä 1 kerran
Riptide
- Pyörä:
- Yamaha Aerox
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 14.11.2011 19:30
Nonii Asiaa! (; Kiitti!
Ja sitten vielä yksi juttu, pitäis saada uudet jäähdytys letkut tai ne höskät, haluisin ''l'pinäkyvät'' tai jotku haaleet, mutta en mitään mustia. Käykö siihen joku ihan normi vai pitääkö olla jotai oikeeta? Eli kaikki sellaset letkut käy?
hakalaa
- Liittynyt:
- 20.2.2011 22:12
Hain eilen uuden ilmanputsarin läheisestä Yamaha Centteristä kun vanha tuppasi olemaan melko huono. Laitoin aluksi kiinni ihan normisti mutta laiton jälkeen roxi kiihtyi todella huonosti.
Sain korjattua hieman asiaa ottamma putsarin pois ja asettamalla uudelleen. Nyt roxi kiihtyy alemmilla kierroksilla normaalisti mutta heti kun mittari menee yli 60 rupeaa kiihtyminen hidastumaan ja eikä kulje enään kuin n. 70 mittariin kun ennen vaihtoa kulki noin 75-80. Onko ilmanputsari vain huonosti kiinni vai mikä oikein on. Putsarin koppa on varmasti tiivis. Pikaista vastausta kiitos!
Riptide
- Pyörä:
- Yamaha Aerox
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 14.11.2011 19:30
oli vanhassa kuri otettu irti? onko nytte? ... Tai no eise kuitenkaan niin paljoa lisää vaihtia tuo josko ollenkaan.
hakalaa
- Liittynyt:
- 20.2.2011 22:12
EsJoNNe kirjoitti:oli vanhassa kuri otettu irti? onko nytte? ... Tai no eise kuitenkaan niin paljoa lisää vaihtia tuo josko ollenkaan.
Onko 08 aeroxeissa kuri ilmanputsarissa :o en ainakaan nähnyt vanhassa mitään kuristavaa tekijää saatikaan sielä kopassa. Mutta Osaatko sanoa tuosta että voiko putsari olla jotenkin heikosti kiinni siellä kopassa?
Riptide
- Pyörä:
- Yamaha Aerox
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 14.11.2011 19:30
No mulla oli ainakin ku ostin tollasen ilmanputsarin, itelläniki 08, niin se oli huonosti kiinni, ja otti ilmaa sieltä saumoista, hyyty aina ja ei kulkenut kunnolla, kun laitoin kiinni ni alko toimimaan normaalisti. Että en sit osaa sanoa, voi olla huonosti kiinni? Ja tosta kurista en tiedä, samallaisia noi vakioilmanputsarit musta on, mutta entinen putsarin omistaja sano ainakin ottaneensa jonku jutskan sieltä pois. :p
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 11.9.2010 19:04
Onko sulla siinä vanhassa tai uudessa putsarissa
tällänen?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista