Mietteissä olis jos pistäs tohon(sf3 Ac) airsalin 70cc pytyn, tällä hetkellä paikallaan olevan tecnigas putken, 17-19mm kaasarin (saa ehotella sopivaa). Mistä saisi vahvistetun kampiakselin, jos sitä tarttee (pösöl rullailtu sen 16tkm)Olisko helpompaa Ostaa joku virivariaattori (Topracing,stage6, naraku jne.)
Tällä hetkellä mitä on paikallaan/tiedossa pösössä niin joku tecnigasin putki, kurit poistettu sekä jotkut keltaset rullat. Ongelmana tällä hetkellä se että liikkeelle lähössä pitää aina pistää kaasu pohjaan jotta jaksaa lähtee liikkeelle, välillä toimii hyvin. Oonko oikeassa että vp jousi liian löysä? Kaasua painettaessa kuuluu myös varista rohina (rullat kuluneet??)
+ se perinteinen automaatti ryyppy joka temppuilee (laskee kierrokset ajon jälkeen niin lähelle nollaa että meinaa sammua, pari kertaa sammunutkin eikä lähde käyntiin ihan heti ellei pidä jonkun verran kaasua päällä) lähinnä ton takia uutta kaasaria hommaamassa. Huiput mittarin mukaan loivaan alamäkeen 100-110kmh (2016) Tarkotus testata ensiviikolla paljon nyt kulkee. Laiskistunut joka tapauksessa on viimevuodesta.
Ja pösö siis tulossa parin vuoden sisällä myyntiin. Kunhan saan kilvellisen rungon hommattua jostain. Mitä mieltä olette, onko kohtuullista pyytää jotain 1400-1600€. Mietteissä oli ainakin vanteiden, takaraudan, ilmanotto ritilöiden, ja katkaisin runkojen maalausta limen vihreellä. Ja pistää se airsalin 70cc ja isompaa kaasaria, tankoa jne. Yleiskunto on muuten ihan ok.
Ja saisko todennäköisemmin sen puoltoista tonnia 50cc:nä vai 70cc:nä, joka tapauksessa kulkee sen ~100kmh
Kiitollinen olisin, jos jotkut viittisi tähän vastailla!