Derbi Gp1

54M1
Pyörä:
Gilera Runner PJ
Liittynyt:
30.7.2006 20:31

ViestiKirjoittanut 54M1 » 28.1.2008 22:44

Kuulemma openin ja racingin mallin ajo-ominaisuudet samanlaiset, vaikka painonjakauma on vähän erillainen. Itse oon pitäny ajomukavuudesta, ja varmasti pidän jatkossakin. Skootteri sopii myös vähän isompi kokoisella kaverille :)
Tehoa on mielestäni vakiokuntoiseksi ihan riittämiin.

Tosiaan, noi valot osottaa aika ylös, ehkä niitä voisi vähän säätää alaspäin.
samp3
Liittynyt:
27.1.2008 1:25

ViestiKirjoittanut samp3 » 28.1.2008 22:53

Kumpaan teijän mielestä kannattas sijoittaa, racingiin vai openiin?
BlueStorm
Pyörä:
Aprilia SX 50
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.8.2007 13:26

ViestiKirjoittanut BlueStorm » 29.1.2008 8:51

Valitsin Openin vaikka Racingissä onki parempi voimansiirto. Suurin syy lienee helppo huolettavuus, eipähän siinä muuta, mutta Openissa on huonot takasivuvalot, muista se!

-> Koulu
54M1
Pyörä:
Gilera Runner PJ
Liittynyt:
30.7.2006 20:31

ViestiKirjoittanut 54M1 » 29.1.2008 17:28

samp3 kirjoitti:Kumpaan teijän mielestä kannattas sijoittaa, racingiin vai openiin?

Jotenkin en vaan luota racingin ketju & variaattori yhdistelmään. Itse suosittelen openia, onhan siinä suurempi tankkikin..
Tzkek
Liittynyt:
8.10.2006 19:26

ViestiKirjoittanut Tzkek » 30.1.2008 19:36

Onko derbi skode hyvä?:D
Viimeksi muokannut Tzkek päivämäärä 18.5.2008 1:20, muokattu yhteensä 1 kerran
54M1
Pyörä:
Gilera Runner PJ
Liittynyt:
30.7.2006 20:31

ViestiKirjoittanut 54M1 » 30.1.2008 21:10

__Atte kirjoitti:Onko derbi skode hyvä?:D

Lukasemalla sivun pari (tai vaikka koko topicin) asia selviää sinulle.
arppaz
Pyörä:
Derbi GP1, Honda monkey ja KTM EXC
Paikkakunta:
Rollo
Liittynyt:
13.10.2007 15:04

ViestiKirjoittanut arppaz » 31.1.2008 15:03

Niitä valoja voi säätää siletä etukatteen alta,siellä on semmoset ruuvit siinä valojen kohdalla.
Onko teistä kukaan ottanut tästä sitä ilman saantia rajoittavaa levyä poies?Ja oliko mitään vaikutusta?
54M1
Pyörä:
Gilera Runner PJ
Liittynyt:
30.7.2006 20:31

ViestiKirjoittanut 54M1 » 31.1.2008 16:00

arppaz kirjoitti:Niitä valoja voi säätää siletä etukatteen alta,siellä on semmoset ruuvit siinä valojen kohdalla.
Onko teistä kukaan ottanut tästä sitä ilman saantia rajoittavaa levyä poies?Ja oliko mitään vaikutusta?

Ohjekirjassa oli juttua valojen säätämisestä. Käyttäjällä "Blue Storm" on ilmansaannin kuristin poissa. Voit kysellä häneltä lisää :)
Ainakin bensan kulutus nousee jokin verran, kuten myös nopeus.
BlueStorm
Pyörä:
Aprilia SX 50
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.8.2007 13:26

ViestiKirjoittanut BlueStorm » 31.1.2008 20:30

arppaz kirjoitti:Niitä valoja voi säätää siletä etukatteen alta,siellä on semmoset ruuvit siinä valojen kohdalla.
Onko teistä kukaan ottanut tästä sitä ilman saantia rajoittavaa levyä poies?Ja oliko mitään vaikutusta?


En kyllä huomannut muuta eroakun että huippunopeus nousi
1-3km/h:lla
Varmaan siitäkin on jotain harmia kun on isompi suutinki. Kuluttaa viel toistaiseksi alle 5l/100km vaikka onkin sisäänajo.

Hei, tässä on jokin pieles, sähköstartti ei anna kipinää, tai kuluu se "tsiii.." mut se ei ota kipinää, mittaristo ja muut kyllä palavat, käynnistyy polkemalla, mutta missä vika?
Kipinää ei synny ja virtaa se kyllä antaa.

btw, pakoputkest yks ruuvi tipahtanut ajolla, laatua.
Gp1 Revolution
Paikkakunta:
Itärajalla
Liittynyt:
12.4.2007 19:10

ViestiKirjoittanut Gp1 Revolution » 1.2.2008 15:40

sulla on joko starttimoottori paskana, tai sytytystunnistin paskana, tai sit se on se startti jumis, pakkasella mulla ei kans taho lähtee, joutuu muutaman kerra painelee nappia, mut eihä sul oo ongelmaa ku kicksi, se on sitä paitsi terveellisempää käynnistää kicksillä...
BlueStorm
Pyörä:
Aprilia SX 50
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.8.2007 13:26

ViestiKirjoittanut BlueStorm » 1.2.2008 21:36

On toki, varsinkin talvisin, mutta virhe sekin. (Sähköstartin toimimattomuus)
DerbiGP1
Liittynyt:
5.1.2008 22:48
Derbi!!!

ViestiKirjoittanut DerbiGP1 » 2.2.2008 1:55

Itselläni Derbi GP1 Racing ja on ollut todella hyvä mopo ei ole ollut muuta kuin että on välillä booannut ja kun kaatui kerran paikaltaan niin ei lähde enää käyntiin kun pitää takajarrukahvaa pohjassa:(täytyy pitää etujarrukahvaa pohjassa. Mutta onneksi on takuuta vielä jäljellä niin saan vietyä sen takuuhuoltoon:) täytyy pitää etujarrukahvaa pohjassa. Pärjää todella hyvin pelkällä sähkö startilla Lähtee aina 1 yrityksellä käyntiin vaikka olisi pakkasta:)
DerbiGP1
Liittynyt:
5.1.2008 22:48
Derbi GP1

ViestiKirjoittanut DerbiGP1 » 2.2.2008 4:29

54M1 kirjoitti:
samp3 kirjoitti:Kumpaan teijän mielestä kannattas sijoittaa, racingiin vai openiin?

Jotenkin en vaan luota racingin ketju & variaattori yhdistelmään. Itse suosittelen openia, onhan siinä suurempi tankkikin..


Ketju ja variaattori yhdistelmässä ei ole mitään vikaa minusta se ei ole parempi kuin ruisku kone mutta khyllä se pelkän tavallisen variaattorin voittaa:)
DerbiGP1
Liittynyt:
5.1.2008 22:48
!!!

ViestiKirjoittanut DerbiGP1 » 4.2.2008 19:12

Onko kellään myynnissä mitää viri derbi gp1 racing 50cc 06? Olis itsellä tarvetta mutta kun ei viittis tilata hollannista asti .
54M1
Pyörä:
Gilera Runner PJ
Liittynyt:
30.7.2006 20:31
Re: Derbi GP1

ViestiKirjoittanut 54M1 » 4.2.2008 20:58

En tiedä olenko väsynyt vai mitä, mutta ei näissä kummassakaan kyllä ruiskua ole. Ihan kaasarivehkeitä.

DerbiGP1 kirjoitti:Onko kellään myynnissä mitää viri derbi gp1 racing 50cc 06? Olis itsellä tarvetta mutta kun ei viittis tilata hollannista asti .

Voisin väittää että nämä ovat sen verran harvinaisia mopoja täällä, ettei viritysosia pahemmin löydy. Onko kuristukset jo poissa?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista