tommia
- Paikkakunta:
- Rovaniemi
- Liittynyt:
- 3.10.2006 18:54
Mites toi vakioputkesta lähtevä letku (katalysaattori?)? Mitä sille teen nyt kun tehoputki tulee?
kalleppi3
- Pyörä:
- Aprilia RS
- Paikkakunta:
- Laitila
- Liittynyt:
- 28.9.2007 17:55
tommia kirjoitti:Mites toi vakioputkesta lähtevä letku (katalysaattori?)? Mitä sille teen nyt kun tehoputki tulee?
Otat irti ja laitat talteen tulevaisuuden varalta
ja se on SAS järjestelmä eli Secondery Air System.
Nassek
- Pyörä:
- Pappatunturi -69
- Paikkakunta:
- Ylöjärvi
- Liittynyt:
- 29.4.2009 21:11
Kysytääs ny tääl tästä piaggion mallista et onko toi istumatila kui tilava vai samanlaine ku näis joissai kiinaihmeis et polvet saa vähänki isommal jätkäl olla suus/hingata katteita vaste..?
Olis semmosta aeroxin luokkaa nii olis jees.. olisin ehkäpä ostamas meinaa
Sieni1
- Pyörä:
- Piaggio NRG DT '09
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 13.8.2009 4:09
Kyllähän se on tilava, kun 192cm kaverini pystyi NRG:lläni ajamaan ja väitti viellä että on tilava. Suosittelen
SoA
- Pyörä:
- Piaggio NRG '08
- Paikkakunta:
- Anjalankoski
- Liittynyt:
- 26.7.2007 1:02
Ei olisi kellään sattunut olemaan kyseisessä laitteessa giannelli nr-x putkea ? Kyselisin ihan vain että miten tuo passaa vakiopytylle, ja että minkälainen säätäminen on varin kanssa ?
kalleppi3
- Pyörä:
- Aprilia RS
- Paikkakunta:
- Laitila
- Liittynyt:
- 28.9.2007 17:55
SoA kirjoitti:Ei olisi kellään sattunut olemaan kyseisessä laitteessa giannelli nr-x putkea ? Kyselisin ihan vain että miten tuo passaa vakiopytylle, ja että minkälainen säätäminen on varin kanssa ?
Varin säädöt seuraavanlaiset: +15% kytkin- sekä vastapaine jousi. Rullien säätö aloitetaan 1g vakio rullia kevyemmistä.
Vezkuu
- Pyörä:
- NRG powerii
- Liittynyt:
- 13.7.2010 13:18
Onko olemassa jotain tarranpoisto ainetta, jos on mistä saa.. ja kun mulla on 08 ostettu 07-vm oleva NRG power DD, niin kanattaako tarroja mennä irrottelemaan jos ei pysty maalaamaan uusiksi? Kun luulis ainakin että kun tarrat on tehtaassa läntätty kiinni niin siellä alla on puhas pinta ja muulla pinall aei oo ollu mitään suojaa ja sit sillä on ajeltu jne. niin se tarran kohta näkyis kun ottas poias vai mite on? lähteekö mahollisesti pois ilman mitää apuvälineitä?
Ja toinen juttu, jos otan sen messinkilevyn pois niin onko tämä hyvä ostaa >
http://www.fi.easyparts.nl/showarticles_info/014010037/0-968-156-686-3059/Sproeierset-Adin-60-62-64-Dellorto-Groot.html
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
- Liittynyt:
- 5.2.2003 23:44
Tarrat kyllä lähtevät yleensä suhteellisen helposti pois, tarvittaessa voit avustaa hieman kuumentamalla niitä kuumailmapuhaltimella. Varo kuitenkin sulattamasta katteita. Jos maalipinta on muuten hyvässä kunnossa, eikä esimerkiksi pahasti haalistunut, tarran kohdalta ei pitäisi jäädä mitään näkyvää jälkeä. Mikäli liimaa jää katteeseen eikä se lähde esimerkiksi saippualla ja pesusienellä hankaamalla, mineraalitärpätti on suhteellisen vaaratonta ainetta liiman poistoon. Sen käytön jälkeen on suositeltavaa pestä ja vahata mopo kunnolla.
huqqis
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 11.10.2008 18:57
Juu 60 suuttimella toimii aika passelisti
Vezkuu
- Pyörä:
- NRG powerii
- Liittynyt:
- 13.7.2010 13:18
Kiitos tiedoista. Nyt tartteis mahollisimman nopiasti apuja kun olisin tilaamassa
http://www.easyparts.nl/showarticles_info/010631603X/0-121-88-809/3744/Uitlaat-Giannelli-Next-Gilera-Zip-Sp.html niin tartteeko ostaa mitään muuta kuin uusi suutin ja minkälainen/minkäkokoinen suutin pitää olla (mahollista linkkiä easypartsista?) Ja sitten, kun ostan teharin ja suuttimen niin voinko ottaa silloin messinkilevyn huletta pois ilman muutoksia kun on se teharille tarkoitettu uusi suutin?
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
- Liittynyt:
- 5.2.2003 23:44
Kevyemmät variaattorin rullat, koko 19*15.5mm. Vakiot ovat 6.4g ja teharin kanssa niitä kannattaa keventää noin gramman verran. Sopivaa suutinta on suoraan paha sanoa, mutta 6mm kierteellä ja koko ehkä jossain 70 tienoilla. Osta useampi samalla niin saat itse testailla mikä toimii parhaiten. Suosittelen myös 15% jäykempää variaattorin vastapainejousta ja 15% jäykempiä kytkinjousia. Ja ota vaan se messinkilevy pois, ei tarvitse jännittää siitä.
Vezkuu
- Pyörä:
- NRG powerii
- Liittynyt:
- 13.7.2010 13:18
Gibellini
- Liittynyt:
- 19.4.2009 19:53
Ei oo pakollisia, mutta jos haluut sen toimimaan niinku pitäs niin erittäin suositeltavia.
My fuckingratulations.
Vezkuu
- Pyörä:
- NRG powerii
- Liittynyt:
- 13.7.2010 13:18
huqqis
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 11.10.2008 18:57
Nuo kytkinjouset ainaki kelpaa, mutta tuosta vp-jousesta en tiiä. Mutta näitte pitäs ainaki sopia -->
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... relli.html
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista