Peugeot TKR/Trekker/Squab

ShaMaNi
Pyörä:
Peugeot TKR 70cc // Derbi 50cc
Liittynyt:
27.4.2009 17:05
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut ShaMaNi » 18.5.2011 16:49

tossa gurtnerin kaasarissa ei taida mitään seosruuveja/neulan asennon säätömahdollisuuksia?
s4mU
Pyörä:
2 x faitti
Paikkakunta:
Iiden
Liittynyt:
27.5.2008 16:20
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut s4mU » 18.5.2011 18:08

On siinä. Seosruuvi vasemmalla (ilmanputsarista päin katsottuna) alempi. Neulaakin pystyy säätämää.
Projektia
Mufasa
Liittynyt:
3.5.2010 16:25
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut Mufasa » 18.5.2011 19:05

Kysyisin sellasta että jos vaihan vakio ilmanputsarin tilalle powerfiltsun ja prikan pois niin minkä kokosta suutitan kantsis laittaa vai pysyä vain vakiossa? :D
s4mU
Pyörä:
2 x faitti
Paikkakunta:
Iiden
Liittynyt:
27.5.2008 16:20
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut s4mU » 18.5.2011 19:10

Ei kannata vaihtaa. Varsinkaan powerfiltteriin, menee kaikki alle nyrkinkokoinen siitä läpi. Jos joskus vaihdat pistä pipercross/muu vaahtomuoviputsari.
Projektia
Mufasa
Liittynyt:
3.5.2010 16:25
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut Mufasa » 18.5.2011 19:16

juu mut pysynkö vakio suuttimessa vai vaihanko isompaan?
sit viel ku ens viikolla on tulos tehari, malossin multivari, ja uus kytkin?
s4mU
Pyörä:
2 x faitti
Paikkakunta:
Iiden
Liittynyt:
27.5.2008 16:20
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut s4mU » 18.5.2011 19:30

Prikan kanssa pysy vakiosuuttimessa. Teharin kanssa noin 10 nro isompi suutin, gramman kevyemmät rullat, +15% vastapaine ja kytkinjouset. ;)
Projektia
Minumix
Paikkakunta:
Aura
Liittynyt:
18.4.2007 18:10
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut Minumix » 18.5.2011 23:26

Eikö vakio kaasari ole laipalla kiinni imukaulassa? Joten 17,5:lle tarvitsee ostaa uusi imukaula?

E: ja ehdottakaas parasta tapaa avata kytkinpakka, ruuvipenkkiä tai pulttipyssyä ei löydy tähän hätään. Mikä muuten mahtaa olla stage6 mustan vp-jousen jäykkyys?
s4mU
Pyörä:
2 x faitti
Paikkakunta:
Iiden
Liittynyt:
27.5.2008 16:20
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut s4mU » 19.5.2011 12:20

Vakiokaasari on laippakiinnityksellä. Joo pitää ostaa uusi imukaula tai sitten ostaa/tehdä tämmonen.
Tai sitten laippakiinnitteinen kaasari.

Pulttipyssyllä en lähtis kytkinpakkaa avaamaan, kun tulee kytkin silmille luultavasti :). Ite etsisin varmaan sen ruuvipenkin jostain.

Jousen jäykkyys on +15%-22%.
Projektia
Motocross10
Liittynyt:
8.10.2009 18:32
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut Motocross10 » 19.5.2011 15:26

Kaverin puolesta kyselisin..

Eli -01 trekkeri, pitäs saada kulkee vähän kovempaa. Ilmeisesti variaattorinprikka ja hukkaputki tässä kuristuksina? Mites muuten sais kulkeen kovempaa? Jos äkkiä sais vastaukset niin pääsis heti hommiin. ;)
eetu-`
Liittynyt:
28.4.2011 15:56
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut eetu-` » 19.5.2011 16:42

Jatkoa tein kuidutus projektiin tuossa linkkiä:
http://www.youtube.com/watch?v=9NNutLCKPgM
http://www.youtube.com/watch?v=Sge_pIXg ... ideo_title
;)
pazii
Pyörä:
Gilera SMT, peugeot squab ja trekker
Paikkakunta:
ypäjä
Liittynyt:
29.4.2009 22:55
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut pazii » 19.5.2011 20:43

Nyt joku vois kertoo mulle minkä kokosia laakerikuulia menee keulan alapäähän?
eetu-`
Liittynyt:
28.4.2011 15:56
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut eetu-` » 19.5.2011 22:01

Tuolla kuvia popeistani kypärä boksista,kun niitä pyydettiin. :D
http://www.motot.net/galleria/albumi9692/
Stage69
Liittynyt:
23.5.2011 5:19
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut Stage69 » 23.5.2011 5:26

Moro!

Hei, minulla olisi tällainen pulma.
Omistan Peugeot Trekkerin, jossa on Stage 6 Pro Replica Tehoputki (Kuri poissa), Malossi Multivar yms.
Trekkeri kulki mittariin n. 85-90km/h, kunnes kone leikkasi kiinni.

Nyt on kone vaihettu ja rauhallisesti sisäänajo ajettu ajat sitten.
Mutta laite kulkee enään mittariin n. 70-75km/h.

Aluksi epäilin laitteen saavan liian vähän ilmaa, mutta iskin paremman putsarin, tuloksetta.
Voisikohan olla kenties liian pieni suutin kyseessä? Suutin on 72.

[EDIT] Tossa muuten hoksasin ettei ole kiinni Multivarin vastapainejousta, vaan vakio. Miten tämä vaikuttaa kiihtyvyyteen/nopeuteen? Onko vastapainejousi helppo laittaa? Mitkä ovat hyvät rullat kun tällähetkellä 8gr? Olisiko 5gr?
nik000
Pyörä:
Peugeot trekker
Liittynyt:
4.4.2010 16:07
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut nik000 » 23.5.2011 17:44

Missäs trekkerissä sijaitsee runkonumero? :)
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35
Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

ViestiKirjoittanut Sudee » 23.5.2011 17:57

15% vp eli se Malossin keltanen, mikä tuli mukana ja vakiosta poiketen n. gramman kevyemmät rullat.
Aerox/Nitro osia

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista