ShaMaNi
- Pyörä:
- Peugeot TKR 70cc // Derbi 50cc
- Liittynyt:
- 27.4.2009 17:05
tossa gurtnerin kaasarissa ei taida mitään seosruuveja/neulan asennon säätömahdollisuuksia?
s4mU
- Pyörä:
- 2 x faitti
- Paikkakunta:
- Iiden
- Liittynyt:
- 27.5.2008 16:20
On siinä. Seosruuvi vasemmalla (ilmanputsarista päin katsottuna) alempi. Neulaakin pystyy säätämää.
Mufasa
- Liittynyt:
- 3.5.2010 16:25
Kysyisin sellasta että jos vaihan vakio ilmanputsarin tilalle powerfiltsun ja prikan pois niin minkä kokosta suutitan kantsis laittaa vai pysyä vain vakiossa?
s4mU
- Pyörä:
- 2 x faitti
- Paikkakunta:
- Iiden
- Liittynyt:
- 27.5.2008 16:20
Ei kannata vaihtaa. Varsinkaan powerfiltteriin, menee kaikki alle nyrkinkokoinen siitä läpi. Jos joskus vaihdat pistä pipercross/muu vaahtomuoviputsari.
Mufasa
- Liittynyt:
- 3.5.2010 16:25
juu mut pysynkö vakio suuttimessa vai vaihanko isompaan?
sit viel ku ens viikolla on tulos tehari, malossin multivari, ja uus kytkin?
s4mU
- Pyörä:
- 2 x faitti
- Paikkakunta:
- Iiden
- Liittynyt:
- 27.5.2008 16:20
Prikan kanssa pysy vakiosuuttimessa. Teharin kanssa noin 10 nro isompi suutin, gramman kevyemmät rullat, +15% vastapaine ja kytkinjouset.
Minumix
- Paikkakunta:
- Aura
- Liittynyt:
- 18.4.2007 18:10
Eikö vakio kaasari ole laipalla kiinni imukaulassa? Joten 17,5:lle tarvitsee ostaa uusi imukaula?
E: ja ehdottakaas parasta tapaa avata kytkinpakka, ruuvipenkkiä tai pulttipyssyä ei löydy tähän hätään. Mikä muuten mahtaa olla stage6 mustan vp-jousen jäykkyys?
s4mU
- Pyörä:
- 2 x faitti
- Paikkakunta:
- Iiden
- Liittynyt:
- 27.5.2008 16:20
Vakiokaasari on laippakiinnityksellä. Joo pitää ostaa uusi imukaula tai sitten ostaa/tehdä
tämmonen.
Tai sitten laippakiinnitteinen kaasari.
Pulttipyssyllä en lähtis kytkinpakkaa avaamaan, kun tulee kytkin silmille luultavasti
. Ite etsisin varmaan sen ruuvipenkin jostain.
Jousen jäykkyys on +15%-22%.
Motocross10
- Liittynyt:
- 8.10.2009 18:32
Kaverin puolesta kyselisin..
Eli -01 trekkeri, pitäs saada kulkee vähän kovempaa. Ilmeisesti variaattorinprikka ja hukkaputki tässä kuristuksina? Mites muuten sais kulkeen kovempaa? Jos äkkiä sais vastaukset niin pääsis heti hommiin.
eetu-`
- Liittynyt:
- 28.4.2011 15:56
pazii
- Pyörä:
- Gilera SMT, peugeot squab ja trekker
- Paikkakunta:
- ypäjä
- Liittynyt:
- 29.4.2009 22:55
Nyt joku vois kertoo mulle minkä kokosia laakerikuulia menee keulan alapäähän?
eetu-`
- Liittynyt:
- 28.4.2011 15:56
Tuolla kuvia popeistani kypärä boksista,kun niitä pyydettiin.
http://www.motot.net/galleria/albumi9692/
Stage69
- Liittynyt:
- 23.5.2011 5:19
Moro!
Hei, minulla olisi tällainen pulma.
Omistan Peugeot Trekkerin, jossa on Stage 6 Pro Replica Tehoputki (Kuri poissa), Malossi Multivar yms.
Trekkeri kulki mittariin n. 85-90km/h, kunnes kone leikkasi kiinni.
Nyt on kone vaihettu ja rauhallisesti sisäänajo ajettu ajat sitten.
Mutta laite kulkee enään mittariin n. 70-75km/h.
Aluksi epäilin laitteen saavan liian vähän ilmaa, mutta iskin paremman putsarin, tuloksetta.
Voisikohan olla kenties liian pieni suutin kyseessä? Suutin on 72.
[EDIT] Tossa muuten hoksasin ettei ole kiinni Multivarin vastapainejousta, vaan vakio. Miten tämä vaikuttaa kiihtyvyyteen/nopeuteen? Onko vastapainejousi helppo laittaa? Mitkä ovat hyvät rullat kun tällähetkellä 8gr? Olisiko 5gr?
nik000
- Pyörä:
- Peugeot trekker
- Liittynyt:
- 4.4.2010 16:07
Missäs trekkerissä sijaitsee runkonumero?
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
15% vp eli se Malossin keltanen, mikä tuli mukana ja vakiosta poiketen n. gramman kevyemmät rullat.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista