hakalaa
jos tuo tulee kiinni jotenkin siihen vaahtomuoviläpyskään eli itse suodattimeen niin ei ole.
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
Toi tulee siihen koteloon. Eli siis: vaihdoitko koko kotelon vai pelkän suodattimen (=vaahtomuoviläpyskän)?
hakalaa
Pelkän vaahtoläpyskän
--JogR--
- Pyörä:
- Yamaha jog-r
thounimakarooni kirjoitti:Onko sulla siinä vanhassa tai uudessa putsarissa
tällänen?
Onko tuo siis joku "kuri"?Onko siitä poistamisesta joku hyötykin?
Jos nissan motorsport on nismo niin mikäs silloin on honda motorsport?
Riptide
- Pyörä:
- Yamaha Aerox
Mites, ostin yt ton vaijeri sarjan, eli miten pätkäsen vakio vaijerista palan ja liitän ton tohon jos tajusin oikein? vai pitääkö mun nyt vaihtaa koko vaijeri? kaasuvaijerista puhun nyt. Joo sais laitettua, mutta toi jää kaasuun? eli ei palaudu.. voisko johtua kun en rasvannut sitä? vai laitoinko liian lyhyeks ton piuhan tai jotain?
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
Eli jos laitoit uuden vaijerin, niin varmista: Meneehän kaasuvaijeri kahvan sisällä siitä rullasta, eikä esim. sen alta? Leikkasitko vaijerin sopivan pituiseksi, etkä esim. liian lyhkäseksi (Itsellä kävi näin -> uusi vaijerisetti). Oleko säätänyt vaijerin, niin ettei kahva liiku tyhjää tai "anna kaasua" kaasukahvan ollessa "off"-asennossa.
Elzux
- Pyörä:
- Yamaha Aerox '04
Pian on sen aika kun roxi pihaan tulee. Yksi kysymys kuitenkin ennen sitä
Onko perjaatteessa mitään väliä onko roxi esim vuosimallia 2005 vaiko 2008? Sen tiedän että 2003 -> tuli uusi sähköryypyllinen kaasari noihin. Kumpi on parempi vaihtoehto? Lortolla vai Gurtnerilla? Vastauksia odotellessa
Piiskaa mua tulpanjohdoilla ja huuda mun runkonumeroo
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
Jos et viritä, niin ihan sama. Mutta kaasarin varaosien saatavuudeltaan, laadultaan ja käsiryypyn takia Lortto vie.
Elzux
- Pyörä:
- Yamaha Aerox '04
Tohon toiseen kysymykseen vielä vastausta haluaisin että onko jotain merkitystä onko mopo 2005, 2008 vaiko siltä väliltä?
Piiskaa mua tulpanjohdoilla ja huuda mun runkonumeroo
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
Ei, tuona välinä Roxiin ei muistakseni ole tullut mitään muutoksia, paitsi että 08-> tais olla kiinalaiset vanteet(?)
seimi
Miten etujarrun vinkumisen saisi loppumaan? Vaihdoin palat viimesyksynä ja nyt pitää niin hirveää vinkunaa, ettei sillä kehtaa edes jarruttaa
Riptide
- Pyörä:
- Yamaha Aerox
taitaa olla uuden vaijerin oston paikka.. taisin katkasta sen silleen että se on ihan kiinni siinä kaasukahvassa... no pitää kattoa huomenna jos jaksais
adeski
- Pyörä:
- Yamaha Aerox 12 ja Derbi X-race 04
Mikä roxissa on kun ei liiku kun korkeintaan 40km/h? Virit: stage 6 r1200 tehari, motorforce 50cc midrace syllinteri sitten kytkin jouset on siniset ja stage6 hard vastapainejousi ja 2g rullat. Eli roksi ei pääse tehoalueelle ennen pääsi vielä 3 2g rullilla.
--JogR--
- Pyörä:
- Yamaha jog-r
seimi kirjoitti:Miten etujarrun vinkumisen saisi loppumaan? Vaihdoin palat viimesyksynä ja nyt pitää niin hirveää vinkunaa, ettei sillä kehtaa edes jarruttaa
Jarrukliinerillä saapi loppumaan
adeski:
Oisko mahollista että sulla ois liika kevyet rullat?Kokeileppa vaikka jotain 4-5 grammasia
Jos nissan motorsport on nismo niin mikäs silloin on honda motorsport?
Palezu
adeski kirjoitti:Mikä roxissa on kun ei liiku kun korkeintaan 40km/h? Virit: stage 6 r1200 tehari, motorforce 50cc midrace syllinteri sitten kytkin jouset on siniset ja stage6 hard vastapainejousi ja 2g rullat. Eli roksi ei pääse tehoalueelle ennen pääsi vielä 3 2g rullilla.
Virit kuulostaa niin omituisilta että onkohan tämäkin rölli, mutta laita nyt hyvä mies painavemmat rullat..
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista