Gilera DNA 50

tomi90
Paikkakunta:
orimattila
Liittynyt:
16.7.2006 16:19

ViestiKirjoittanut tomi90 » 6.4.2007 14:18

Ceppo91 kirjoitti:missä kohtaan on kierrosrajoitin? auttaaks se ohitin jotain?


ei tossa ole rajoitinta. mulla kiertää jalalla jonku 13 000/min luulis piisaavan
fixer
Liittynyt:
30.6.2006 22:07

ViestiKirjoittanut fixer » 6.4.2007 22:50

Mistäköhän löytyisi Kauppa jossa myydään DNA:n -07 mallia?

Entä -06. ETELÄ-Suomesta. Kiitos
jup33
Pyörä:
musta italiaano
Paikkakunta:
kpo
Liittynyt:
30.9.2006 0:04

ViestiKirjoittanut jup33 » 8.4.2007 16:49

tomi90 kirjoitti:
Ceppo91 kirjoitti:missä kohtaan on kierrosrajoitin? auttaaks se ohitin jotain?


ei tossa ole rajoitinta. mulla kiertää jalalla jonku 13 000/min luulis piisaavan


mitenkä sulla voi kiertää jalalla 13000 kun mulla teharin kanssa kiertää keskijalalla vajaa 9000.. eikös sullakin ollut tehari kiinni ainoostaan? :o mulla kiertää ajossa sen 8000 vähän yli. kurittomana ainoastaan 7000...
RS
janmed
Pyörä:
hva 125sm
Paikkakunta:
Järvenpää
Liittynyt:
15.6.2006 22:08

ViestiKirjoittanut janmed » 8.4.2007 20:57

^^ mulla ainakin pääs ihan siihen 13000 kierroksen pintaa..mut se saattaa olla et tietyis vuosimalleis on rajotin ja jossain ei. Mut tänää löys mun Dna uuden omistajan ja tiistaina piikki tilaukseen :P
*Tsek - HVA galleria*

*Myydään HVA125!!*
jup33
Pyörä:
musta italiaano
Paikkakunta:
kpo
Liittynyt:
30.9.2006 0:04

ViestiKirjoittanut jup33 » 8.4.2007 22:19

DnaMan kirjoitti:^^ mulla ainakin pääs ihan siihen 13000 kierroksen pintaa..mut se saattaa olla et tietyis vuosimalleis on rajotin ja jossain ei. Mut tänää löys mun Dna uuden omistajan ja tiistaina piikki tilaukseen :P


joo mulla on vm 02. entinen omistaja selitti että se otti prikan kanssa 13000 rpm alamäkeen. Itse en ole vakiolla ikinä ajanu
RS
fixer
Liittynyt:
30.6.2006 22:07

ViestiKirjoittanut fixer » 8.4.2007 23:03

Vielä etsin vastausta tuohon kysymykseen että

Mistäköhän löytyisi Kauppa jossa myydään DNA:n -07 mallia?

Entä -06. ETELÄ-Suomesta. Kiitos
jup33
Pyörä:
musta italiaano
Paikkakunta:
kpo
Liittynyt:
30.9.2006 0:04

ViestiKirjoittanut jup33 » 8.4.2007 23:19

fixer kirjoitti:Vielä etsin vastausta tuohon kysymykseen että

Mistäköhän löytyisi Kauppa jossa myydään DNA:n -07 mallia?

Entä -06. ETELÄ-Suomesta. Kiitos


käsittääkseni dna:ta ei suomessa enää myydä, eli täytyy tyytyä käytettyyn jos suomen sisältä aattelit ostaa. korjatkaa jos oon väärässä ja netistähän voi etsiä tietoa kaupoista.
RS
Ceppo91
Liittynyt:
30.3.2007 0:11

ViestiKirjoittanut Ceppo91 » 9.4.2007 2:33

meneekö malossin multivari dna:n 01vm. ? siis sen minkä saa mc-scatterilta http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... ts_id=3615
T3NNu
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
14.6.2005 17:48

ViestiKirjoittanut T3NNu » 9.4.2007 10:54

Ceppo91 kirjoitti:meneekö malossin multivari dna:n 01vm. ? siis sen minkä saa mc-scatterilta http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... ts_id=3615

Kyl siin lukee ainakii "Seuraaviin malleihin: Derbi GP1, Gilera DNA..." niin luulis menevän.
Parempi olla hiljaa ja näyttää tyhmältä, kuin puhua ja näyttä miten tyhmä oikeasti on.
Ceppo91
Liittynyt:
30.3.2007 0:11

ViestiKirjoittanut Ceppo91 » 9.4.2007 20:14

mitäs muuten rullakupin viilaus auttaa? ja mitä siinä tarkalleen viilataan?
jup33
Pyörä:
musta italiaano
Paikkakunta:
kpo
Liittynyt:
30.9.2006 0:04

ViestiKirjoittanut jup33 » 9.4.2007 21:06

Ceppo91 kirjoitti:mitäs muuten rullakupin viilaus auttaa? ja mitä siinä tarkalleen viilataan?


se tuo oikein viilattuna kiihtyvyyttä. viilaukset tulisi suorittaa rullien liikeradan loppuosiin,eli rullien urien päätyjä viilataan http://www.motot.net/galleria/showphoto ... name/jonik siinä on vähän kuva esimerkkiä..
RS
jup33
Pyörä:
musta italiaano
Paikkakunta:
kpo
Liittynyt:
30.9.2006 0:04

ViestiKirjoittanut jup33 » 9.4.2007 21:08

Niin kertokaapa paljonko teidän dna:t kiertää ajossa, mikä vuosimalli ja mitä virityksiä on kiinni? Itselläni teharin kanssa jotain 8000rpm kuten ylempänä mainitsinkin ja pyörä oli vm. 02
RS
Ceppo91
Liittynyt:
30.3.2007 0:11

ViestiKirjoittanut Ceppo91 » 10.4.2007 20:16

jup33 kirjoitti:
Ceppo91 kirjoitti:mitäs muuten rullakupin viilaus auttaa? ja mitä siinä tarkalleen viilataan?


se tuo oikein viilattuna kiihtyvyyttä. viilaukset tulisi suorittaa rullien liikeradan loppuosiin,eli rullien urien päätyjä viilataan http://www.motot.net/galleria/showphoto ... name/jonik siinä on vähän kuva esimerkkiä..


no kannattaaks sitä viilailla? ootteko ite viilaillu? ja voiks se mennä paskaks jos viilaa väärästä kohtaa? :)
jup33
Pyörä:
musta italiaano
Paikkakunta:
kpo
Liittynyt:
30.9.2006 0:04

ViestiKirjoittanut jup33 » 10.4.2007 21:23

Ceppo91 kirjoitti:
jup33 kirjoitti:
Ceppo91 kirjoitti:mitäs muuten rullakupin viilaus auttaa? ja mitä siinä tarkalleen viilataan?


se tuo oikein viilattuna kiihtyvyyttä. viilaukset tulisi suorittaa rullien liikeradan loppuosiin,eli rullien urien päätyjä viilataan http://www.motot.net/galleria/showphoto ... name/jonik siinä on vähän kuva esimerkkiä..


no kannattaaks sitä viilailla? ootteko ite viilaillu? ja voiks se mennä paskaks jos viilaa väärästä kohtaa? :)


nojoo kyllä sitä kannattaa, ainakin kun mulla on kaksi rullakuppia ( kummatkin originaaleja, mutta vaan toista viilattu). Kyllä varmasti saa paskaks jos viilaa hirveesti väärästä paikasta ja epätasaisesti. Mutta en usko että sinä sitä pilalle saat, vähän kerrallaan viilaat, äläkä viilaa liikaa kun rupeaa kait huutamaan tai jottain..
RS
Ceppo91
Liittynyt:
30.3.2007 0:11

ViestiKirjoittanut Ceppo91 » 11.4.2007 15:28

mulla on hukkis tukittu ja prikat pois nii kannattaaks laittaa viilattuun rullakuppiin kevyemmät rullat 6,5g ?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista