Jax_KiBez
- Pyörä:
- HusQ SM/WRE 125
En oikein älynnyt selitystäsi. Siis tarkkaan ottaen mikä pysyy samassa asennossa? No tohon oon ihan varma et se hihna tuntu luistavan just sen vastapalan kiinnityksen takia, tosin mulla kulu hihnaa ihan sairaasti kun en tajunnut kattoa aikaisemmin.
Heletee
Mulla halkes propu josta minä saan vanhat vaiteisto öljyt pois eli nyt mulla valuu öljyt pois kun minä laitan sinne vaihteisto öljyä, niin mitä mun mitäisi laittaa siihen ettei öljyt valuisi pois. (Minä olin vaihtamassa vaiteisto öljyjä.)
Silloin kun propu halkes minä olen aukaisemassa sitä.
P.S Minä laitoin propun ympärille vähän kovetus täytettä mutta vieläkin valuu vähän öljyä.
jth90
Jax_KiBez kirjoitti:En oikein älynnyt selitystäsi. Siis tarkkaan ottaen mikä pysyy samassa asennossa? No tohon oon ihan varma et se hihna tuntu luistavan just sen vastapalan kiinnityksen takia, tosin mulla kulu hihnaa ihan sairaasti kun en tajunnut kattoa aikaisemmin.
Elikkä mulla ei etuvarin rullakupin puoleinen levy, tai laippa, mikä onkaaa, kummiski se joka on hihna vasten, ni se pysy samassa asennossa eikä lähteny sitä toista kohti ninku tavallisesti. JOku sano että siinä on väliä pytty ku siinä ei toimi tuoreöljyvoitelu ja ois joskus ajanu vahingossa ilman öljyä tai jotain. rupesin eilen sit purkaa koko skootteria ja sainkin pytyn irti, ei oo välttis siinä kummiskaa vika mut on se hyvä varmaa porrauttaa ko sillö on ajettu jo varmaa 22000
mittari jääny 18000 ja ollu rikki vaik kuinka kauan.
Katotaan nyt miten se toimii sit porauken jälkee.
keijjjo
aika kuollutta täällä minne kaikki meni?
Jax_KiBez
- Pyörä:
- HusQ SM/WRE 125
nii-in, olen ihmetelly ku kukaan ei kysy mitään uutta, tai kerro jotain hienoa. No odotellaan jos jollain ongelmia olis winnerinsä kanssa.
paula
mä voin kertoa ettei mun sähköstartti toimi ja jos joku tietää missä vika voi olla ( varmaan akussa ), tässä kysymys ja toivottavasti se antaa ensiapua kysymys pulaan ja ai niin ja millaset suuttimet käy kaasariin ku aion laittaa siihen sen isomman... vai onko sillä niin väliä??
keijjjo
kertokaahan mahdollisimman tarkasti mitä pitää tehdä jos hihna luistaa, kun omasta mielestäni hihna taitaa vähän luistaa..? äkkii vastauksii..
Bassetti
Kukahan myy Winneriään tuolla ilmoituspuolella, hinnassa taitaa olla yksi nolla liikaa!
Asiasta kolmanteen, missä tuota Winneriä myytiin uutena ja milloin kun en ole ikinä sellaisia nähnyt missään uutena myynnissä?
Jax_KiBez
- Pyörä:
- HusQ SM/WRE 125
Tuolta ilmoitusosastolta löytyi kyllä maailman hienoin winner
http://www.motot.net/talli/11147
Bassetti
No juuri tuota tarkoitin, onko sinun Winneri?
Jax_KiBez
- Pyörä:
- HusQ SM/WRE 125
Ei ikävä kyllä
.. Mul on semmonen ruma peruspaska..Ku tekisin jos olis rahaa ja taitoa lasikuituun..
BossMan
- Pyörä:
- Kawasaki GPX 500R 88"
ei hemmetti miten hieno...
btw 58 suutin tuntuu etenki näin kylmillä keleillä toimivan mainiosti...
ismis
kaverilla on tollanen ja kulkee joku 65 mittarin mukaan ja on vakio..
Jax_KiBez
- Pyörä:
- HusQ SM/WRE 125
Aika hyvin se kieltämättä vakioks menee, mul ei oo prikkaa ja menee joskus loivaa alamäkeen 60km/h
keijjjo
kertokaahan mahdollisimman tarkasti mitä pitää tehdä jos hihna luistaa, kun omasta mielestäni hihna taitaa vähän luistaa..? äkkii vastauksii..
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista