Peugeot Jetforce

*NaPPi*
Paikkakunta:
jkl
Liittynyt:
9.8.2006 15:27

ViestiKirjoittanut *NaPPi* » 16.2.2007 16:23

mitä kureja siin kaasarillisessa versiossa on?
tecro
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
21.7.2004 15:18

ViestiKirjoittanut tecro » 17.2.2007 16:50

Hukkaputki ja varinprikka
[url=http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/ppuser/16465/cat/500]
Gallleria[/url]
mc_ozo
Liittynyt:
25.11.2005 16:05

ViestiKirjoittanut mc_ozo » 19.2.2007 11:35

Mikähän oli syynä ruisku version lopettamiseen Suomesta. Käsittääkseni muualla euroopassa se on vielä markkinoilla.

Ja missä viipyy 4-tahti ruisku 50cc moottorit! Vois olla nimittäin aika taloudellinen.

Mitkähän olis parhaat viritys konstit vakio TSDI skootterille. Vain ruiskun päivitys ja teho putki (jos moottorin tilavuutta ei halua kasvattaa)? Entä onko kukaan kasvattanut puristussuhdetta kantta höyläämällä tai viilannyt kanavia?
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 19.2.2007 12:12

mc_ozo kirjoitti:Mikähän oli syynä ruisku version lopettamiseen Suomesta. Käsittääkseni muualla euroopassa se on vielä markkinoilla.

Ja missä viipyy 4-tahti ruisku 50cc moottorit! Vois olla nimittäin aika taloudellinen.

Mitkähän olis parhaat viritys konstit vakio TSDI skootterille. Vain ruiskun päivitys ja teho putki (jos moottorin tilavuutta ei halua kasvattaa)? Entä onko kukaan kasvattanut puristussuhdetta kantta höyläämällä tai viilannyt kanavia?
Loppu, kun ruiskussa oli liikaa vikoja suomen olosuhteissa. Ja eipä se ruisku nelarissa auta niin paljoa ku 2tahdissa ja se ruisku on lisäks aina kallis valmistaa. Muutekin tuo 4tahti ei ole mikään paras työtapa 50cc:lle. kyllä ne 2tahtiruiskut on ihan tarpeeks taloudellisia :)
puzle
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
27.4.2005 21:16

ViestiKirjoittanut puzle » 19.2.2007 12:37

Mut ois sellane 4-tahtiki ihan kiva ;)
paperbox
Pyörä:
Suzuki SV 650S
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.7.2005 23:07

ViestiKirjoittanut paperbox » 19.2.2007 12:40

puzle kirjoitti:Mut ois sellane 4-tahtiki ihan kiva ;)
todennäköisesti tehoton :( Ku nuo fudetkin vie niillä optimirullilla sen 2.5litraa about, niin silti ruiskuskoba kiihtyy paremmin ja kuluttaa kurittomana vähemmän bensaa, prikallisena about samoihin. Näin ainakin factory vs fude ;)
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37

ViestiKirjoittanut Pösötin » 19.2.2007 17:28

Kävin tuossa yks päivä kattomassa liikkeessä tuommosta TSDI JetForcee, oli muistaakseni -04 tai -05 mallinen.

Siinä sitten myyjän kanssa haasteltiin niin sitten se rupes puhumaan että niin tätä ruiskumalliahan ei enää tuoda suomeen kun tulee/tuli jotkut uuet päästörajotukset, niin ois pitäny suunnitella kokonaan uus pakoputki siihen ja näin ollen hintaa ois tullu niin paljon lisää että se ois ollu sitten niin kallis ettei ois menny kaupaks.

Vähän kyllä epäilen tuota, taisivat lopettaa sen tuonnin ihan sen takia kun oli niin paljon vikoja ;)
Flexu
Pyörä:
Pösöjä
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
26.7.2004 16:10

ViestiKirjoittanut Flexu » 19.2.2007 22:25

Suomella on ihan samat päästömääräykset kuin muuallakin EU:ssa, joten myyjä taisi haastella Esson baariin kuuluvia tietoja.
[FTT SpeedfORce.120 EVO2 | ACS-skode, jossa JetForcen alusta ja 120cc.]
[galleria] [topic]
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37

ViestiKirjoittanut Pösötin » 19.2.2007 22:33

Näin on ;)
markus||
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
19.5.2005 21:09

ViestiKirjoittanut markus|| » 19.2.2007 22:35

Myyntikikkoja, myyntikikkoja. :D Oliko nää sitte tosiaan niin heikkoja suorasuihkuina?
astr0
Pyörä:
ZX-6R
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
16.10.2005 12:25

ViestiKirjoittanut astr0 » 19.2.2007 22:43

suorasuihkut on muutenkin niin vähäpäästösiä, että niissä ei tarvii edes tunkea kuristuksia tai katteja putkeen rajottamaan päästöjä. :D jos kaasaripeugeotitkin menee, ni miksei suorasuihkulla varustetut? ;) luulenpa, ettei jetforcea ole ostettu tarpeeks suhteessa siihen, mitä ne maahantuojalle maksaa. ei voittoa -> ei kannata.
Kettu kuittaa.
Flexu
Pyörä:
Pösöjä
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
26.7.2004 16:10

ViestiKirjoittanut Flexu » 19.2.2007 22:49

Tätä mieltä olen itsekin. Vikasyyhyn en usko, sillä Jetit alkoi toimia ihan hyvin viime vuosina. Jotenkin se ei vaan nyt tullut oikeaan aikaan tuo malli.
[FTT SpeedfORce.120 EVO2 | ACS-skode, jossa JetForcen alusta ja 120cc.]
[galleria] [topic]
FactoryRider
Paikkakunta:
joutseno
Liittynyt:
28.10.2005 14:32

ViestiKirjoittanut FactoryRider » 20.2.2007 9:15

ja siis siitä jettien hajoamisesta oli syynä ilmanputsari. Serkkupojalla on jetforce suorasuihkulla ei sielä onneks mitää vikoja mut yhel niitte tutulla oli ja kone hajos-> vaihettii kaikki koneen osat mitä piti -> 20km ja nekii hajos. Mopo oli pariviikkoa liikkeessä tutkittavana ja selvisi että ilmanputsari on paska ja tmä johtuu siittä. forteco taisi vhän sponssatakkin kun kone meni taas uusiks ja uus ilman putsari
jos et katso minne menet päädyt jonnekkin muualle
miska-
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
21.2.2007 20:10

ViestiKirjoittanut miska- » 21.2.2007 20:16

Olisin aikeissa ostaa tehoputken (ja jotain muuta pientä viriä) tuohon täysin vakioon Jet Forceeni. Mitäs suosittelisitte ja mistä kannattaisi tilata?
Pösötin
Pyörä:
Made in china
Liittynyt:
1.12.2005 18:37

ViestiKirjoittanut Pösötin » 21.2.2007 20:21

miska- kirjoitti:Olisin aikeissa ostaa tehoputken (ja jotain muuta pientä viriä) tuohon täysin vakioon Jet Forceeni. Mitäs suosittelisitte ja mistä kannattaisi tilata?
Vakiopytylle Technigas Next-R on erinomainen putki, hinta/laatusuhde todella hyvä. Hiljainen ja kohtuu tehokas.

Ulkomailta saa luultavasti kaikkein halvimmalla, esim. www.easyparts.nl tai www.Scooter-attack.com

Suomestakin nuita löytyy, www.mc-scatter.com tais olla Jetforceen Next-ärrää myynnissä jos en väärin muista.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista