kurtzu
- Pyörä:
- Yamaha Dt
ridertaipRace kirjoitti:kurtzu kirjoitti:Nyt on mysteeri ratkaistu! :D eli siitä cdi boksista lähtee 8 johtoa, niistä 2 on samanvärisiä (violetti jossa on pieni raita punaista) niin ne onkin yhtä johtoa, ja sen huomaa ku purkaa sitä sähköteippiä. Sen ku katkaisee, niin sit tulee rajoittamaton cdi boksi. Mulle tuli lisää huippuja 5 km/h. Eli VIOLETTI JOSSA ON PUNAISTA TÄYTYY KATKAISTA!
Ai molemmat violetit?
siis riittää ku katkaiset ku yhestä kohtaa, ku ne on samaa johtoa..
kurtzu
- Pyörä:
- Yamaha Dt
Peke- kirjoitti:nonni, hieno homma, hyvä et jollai rohkeutta lähtee kokeilee :D
kiitos vaa, Pitäähän se jonku kokeilla :D
Peke-
kurtzu kirjoitti:ridertaipRace kirjoitti:kurtzu kirjoitti:Nyt on mysteeri ratkaistu!
eli siitä cdi boksista lähtee 8 johtoa, niistä 2 on samanvärisiä (violetti jossa on pieni raita punaista) niin ne onkin yhtä johtoa, ja sen huomaa ku purkaa sitä sähköteippiä. Sen ku katkaisee, niin sit tulee rajoittamaton cdi boksi. Mulle tuli lisää huippuja 5 km/h. Eli VIOLETTI JOSSA ON PUNAISTA TÄYTYY KATKAISTA!
Ai molemmat violetit?
itse en lähtenyt purkamaan sitä teippiä, otin vaan toisen niistä violeteista johdoista poikki ja toimii sillä.
kurtzu
- Pyörä:
- Yamaha Dt
Peke- kirjoitti:kurtzu kirjoitti:ridertaipRace kirjoitti:kurtzu kirjoitti:Nyt on mysteeri ratkaistu! :D eli siitä cdi boksista lähtee 8 johtoa, niistä 2 on samanvärisiä (violetti jossa on pieni raita punaista) niin ne onkin yhtä johtoa, ja sen huomaa ku purkaa sitä sähköteippiä. Sen ku katkaisee, niin sit tulee rajoittamaton cdi boksi. Mulle tuli lisää huippuja 5 km/h. Eli VIOLETTI JOSSA ON PUNAISTA TÄYTYY KATKAISTA!
Ai molemmat violetit?
itse en lähtenyt purkamaan sitä teippiä, otin vaan toisen niistä violeteista johdoista poikki ja toimii sillä.
joo mie purin sitä teippiä, ku sit vien huoltoon niin voin liittää ne johdot takas ja ne on sit siellä piilossa, niin ei mee takuu. :)
IG
IHANAA, mie voisin testata jossain vaiheessa. Ei varma ole vaikeata katkaista johdon , miss cdi boksi on? Akun vieressä jossain ? se pois ja uus holkki niin kulkee varmaan 60km/h... p.s. ja tosiaan täällää Lapeenrannassa "mahtavassa kaupungissa" on sellainen kauppa kuin harpmotor niin siellä sanottiin että holkki maksaa 25e+ työt niin jotain 50e, what ever...
kurtzu
- Pyörä:
- Yamaha Dt
IG kirjoitti:IHANAA, mie voisin testata jossain vaiheessa. Ei varma ole vaikeata katkaista johdon , miss cdi boksi on? Akun vieressä jossain ? se pois ja uus holkki niin kulkee varmaan 60km/h... p.s. ja tosiaan täällää Lapeenrannassa "mahtavassa kaupungissa" on sellainen kauppa kuin harpmotor niin siellä sanottiin että holkki maksaa 25e+ työt niin jotain 50e, what ever...
eli kun aukaiset siitä jalkotilasta missä on akku niin siinä vieressä se musta mötikkä josta lähtee johtoja :D ja myykö sitä holkkia eriksee?
Alko
Mitkät ois hyvät nastat tähän??
kurtzu
- Pyörä:
- Yamaha Dt
Thimba kirjoitti:Mitkät ois hyvät nastat tähän??
mulla on nastarenkaat, ja niiden merkki cheng shino. Merkistä en tiiä että onko hyvät, mutta ainakin näyttää hyviltä renkailta. ei oo vielä lunta hirveesti niin ei oo päässy kokeilee että onko niistä mitään hyötyä..
IG
Dodii, elikkäs pari kysymystä lisää... olette ajaneet jonkun verran mopolla jolla cdi ei rajoittaa kieroksia...? Miltä tuntuu ? Jossain mopoissa, ei suositellaan tehdää sitä koska se tosiaan rajoittaa yli kieroksia eikä "nopeutta", entäs super 8ssa??? Et helppo se on mutta kannattako ? Jos teidän mopot toimii kyseisen virityksen jälkeen,se on hyvää. Kai ymmärsitte?
Viimeksi muokannut IG päivämäärä 5.11.2007 22:11, muokattu yhteensä 1 kerran
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
IG
Kai, sitä myydään erikseen... Hyvää aihe kyllä nä nastarenkaat. Koska täällää Lappeenrannassa on tullut jo "talvi". JA AJATTEKO TALVELLA? Minä en tiedä koska oli -7 astetta niin mopo ei käynisty millään sähköstartillaa ja kaiken lisääks silloin kun se käynistyy se sammuu heti... ja vaikka se on jo lämmitetty se kuitenkiin sammuu jos en kaasutaan yhtäää...Pitäkö nostaa tyhjäkäynti kierroksia?? miten se tehdään???
poss3
- Pyörä:
- RRX enduro pwr up -07
Sun pitäs vissiin vaihtaa isompi suutin.
Meidän S8 lähti pakkasella ekalla polkasulla käyntiin ja pysy myös käynnissä. Sähköstarttii ei oo ees viittiny kokeilla. Ei kuitenkaan lähtis.
IG
Joo, kiitos...maksako se paljon ja onko se niinku viritys?? Ja onko S8ssa bensa suodatin??? Voisko se olla tukossa??? Ja missä se on? Entäs suutimeen koko? onko vaikean vaihtaa itse ???
IG
Mitä mieltä olette S8 vakio valoista, polttimoista? Eks vilkut on aika tehokkaat, ja hauska ääni? Minkälaiset polttimot siin on voisko jostain osta tehokkaampi yms...
Alko
IG kirjoitti:Kai, sitä myydään erikseen... Hyvää aihe kyllä nä nastarenkaat. Koska täällää Lappeenrannassa on tullut jo "talvi". JA AJATTEKO TALVELLA? Minä en tiedä koska oli -7 astetta niin mopo ei käynisty millään sähköstartillaa ja kaiken lisääks silloin kun se käynistyy se sammuu heti... ja vaikka se on jo lämmitetty se kuitenkiin sammuu jos en kaasutaan yhtäää...Pitäkö nostaa tyhjäkäynti kierroksia?? miten se tehdään???
Vie huoltoon.. Eiks kuitenki takuuta jäljellä..
Alko
kurtzu kirjoitti:Thimba kirjoitti:Mitkät ois hyvät nastat tähän??
mulla on nastarenkaat, ja niiden merkki cheng shino. Merkistä en tiiä että onko hyvät, mutta ainakin näyttää hyviltä renkailta. ei oo vielä lunta hirveesti niin ei oo päässy kokeilee että onko niistä mitään hyötyä..
Mikäs malli ja mitä noista jouduit maksamaan??
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista