Joo kyllähän se on niin, että kun on perushuollot tehtynä ja perusasiat kunnossa, niin kyllä pitäisi Kymcon toimia myös pakkasilla niin kuin pitää, ainakin itsellä.
- hyvä tulppa + tulpanhattu sekä tulpanhattu + johto eristeet kunnossa ja kunnolla kiinni tulpassa
- ilmanputsari puhdas + kotelo kunnossa ja kiinni kunnolla kaasarissa ilman vuotoja, se tötsä kannattaa pitää siinä kotelon ilmanottoaukossa, ei mitään imuäänihöpötysvirityksiä, menee liian laihalle
- kaasari puhdas ja vakiosuuttimella menee jos on vakiotehoinen, kiekkarajottimen ohitus + variaattorin viritys ei nosta konetehoja
- ilma/imuvuotoja tosiaan ei saa olla
- kannentiiviste kunnossa, kansi kunnolla tasaisesti kiristetty
- mäntä+männänrenkaat tiiviitä sylinterin kanssa
Itse olen kulkenut -25C pakkasillakin 15 km siivuja, ei mitään ongelmaa. Akku on tosin kuollut noin kylmällä, joten polkemalla lähtee hyvin, varsinkin jos pitää hanskaa ilmanottoaukolla. Noissa pakkasissa alkaa tosin vakiosuutin 80 olemaan liian pieni, mutta ei kannatakkaan ajella urku auki.