Kymco Super 9

Punk_90
Pyörä:
Suzuki GS 500 e -92
Liittynyt:
15.7.2005 18:19

ViestiKirjoittanut Punk_90 » 20.8.2008 20:03

SnaG kirjoitti:
jare kirjoitti:Mun kymco vie noin tankillisen 150kilometrissä :( mut siinä on tehari...

Mun ex. kymco söi tankillisen satasella..

No huh huh :D Melkein tuplasti enemmän kun sun cebari (jos vähän yli ammutaan.) x) Omalla exällä jonkin verran alle 200km tankilla varmaan pääs. 150-180. Että kyllähän ne ihan kivasti ryypiskelee.
reitti-r
Pyörä:
kymco super 9
Paikkakunta:
hyvinkää
Liittynyt:
16.9.2007 16:36

ViestiKirjoittanut reitti-r » 21.8.2008 19:12

mullakin ku viimeks mittasin ni suunnillee pääsin tankillisella 120km .. et kyllä bensa maistuu
nBer
Liittynyt:
24.8.2008 12:31
MISSÄ ????

ViestiKirjoittanut nBer » 24.8.2008 12:36

Juu tota että... ostin uuren teho-putken mun kymco super 9 ja nyt hitusen nakertaa ku rajotin ottaa vastaan siinä 60km/h kohdalla joten miten sen sais poes + :) kulkis kuulemma sit reilut 80km/h ... ?
SnaG
Pyörä:
Ei oo
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
25.10.2005 18:44

ViestiKirjoittanut SnaG » 24.8.2008 16:11

nBer kirjoitti:Juu tota että... ostin uuren teho-putken mun kymco super 9 ja nyt hitusen nakertaa ku rajotin ottaa vastaan siinä 60km/h kohdalla joten miten sen sais poes + :) kulkis kuulemma sit reilut 80km/h ... ?

Rajoittamaton holkki variin ni alakaa kulukemmaan
Allekirjoitus on heikoille
nBer
Liittynyt:
24.8.2008 12:31
Hmm...

ViestiKirjoittanut nBer » 24.8.2008 17:17

Kokeiltiin kaverinkaa avata variaattorin koppa mutta se ei lähde millään ilveellä irti :// tarvitaanko taitoa vai voimaa ..
Super-9
Pyörä:
Kymco Super 9 72cc midrace & Suzuki Sepia 70cc project
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
14.7.2008 13:04

ViestiKirjoittanut Super-9 » 24.8.2008 20:29

nBer kirjoitti:Juu tota että... ostin uuren teho-putken mun kymco super 9 ja nyt hitusen nakertaa ku rajotin ottaa vastaan siinä 60km/h kohdalla joten miten sen sais poes + :) kulkis kuulemma sit reilut 80km/h ... ?

Pistä malossi multivar. Itellä kulkee teharin ja sen kanssa noin 85 tasasella
asdfasd
Pyörä:
Kymco s9
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
15.4.2008 13:23

ViestiKirjoittanut asdfasd » 25.8.2008 17:48

Super-9 kirjoitti:
nBer kirjoitti:Juu tota että... ostin uuren teho-putken mun kymco super 9 ja nyt hitusen nakertaa ku rajotin ottaa vastaan siinä 60km/h kohdalla joten miten sen sais poes + :) kulkis kuulemma sit reilut 80km/h ... ?

Pistä malossi multivar. Itellä kulkee teharin ja sen kanssa noin 85 tasasella

Ite en huomannu multivarin kanssa mitään eroa teharin kanssa :D pelkästään tippu huiput.
Aivan miten itse haluat mutta kyllä sä teharillaki saat sen +85 ajettua mittariis
nBer
Liittynyt:
24.8.2008 12:31
...

ViestiKirjoittanut nBer » 26.8.2008 14:27

Vaan kun ei menny ees ala mäkeen :D:D
asdfasd
Pyörä:
Kymco s9
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
15.4.2008 13:23

ViestiKirjoittanut asdfasd » 26.8.2008 16:42

nBer kirjoitti:Vaan kun ei menny ees ala mäkeen :D:D

Osta rajoittamaton variaattorin holkki ton kuristetun tilalle. pitäis helposti päästä 80 ohi
SnaG
Pyörä:
Ei oo
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
25.10.2005 18:44

ViestiKirjoittanut SnaG » 26.8.2008 17:40

nBer kirjoitti:Kokeiltiin kaverinkaa avata variaattorin koppa mutta se ei lähde millään ilveellä irti :// tarvitaanko taitoa vai voimaa ..

Muistakee ottaa viimenen ruuvi sielt alakatteen takaa. Ja jos ei meinaa ni talttaa väliin ni luulis lähtevän
Allekirjoitus on heikoille
nBer
Liittynyt:
24.8.2008 12:31
Jaa ..?

ViestiKirjoittanut nBer » 27.8.2008 16:28

Elikkäs se on jossain siellä alhaalla piilossa? :/ pitää tehä noi nii vaikeeks :D
Joorma
Liittynyt:
26.6.2008 11:42
Kymco Super 9

ViestiKirjoittanut Joorma » 28.8.2008 15:09

Purat vähän sitä ala katetta nii räikän pitäs mahtuu sinne katteitten väliin . itellä ainakin mahtu semmonen pikku räikkä sinne. se on siellä vasemmassa alalaidassa.
Boom Driver
Pyörä:
Hornet -07
Paikkakunta:
Esbo
Liittynyt:
29.1.2004 22:21

ViestiKirjoittanut Boom Driver » 29.8.2008 21:45

nBer kirjoitti:Elikkäs se on jossain siellä alhaalla piilossa? :/ pitää tehä noi nii vaikeeks :D
Joo siinä on yks, saa kyllä ilman katteen irrotustakin kun on sopiva työkalu. Se koppa voi myös olla vähän jäpee jos ei oo ikinä avattu, eli jollain esim. kumivasaralla hakkaat sitä sieltä täältä niin lähtee helpommin.



nBer: muista hommata sit myös kevyemmät rullat variaattoriin. Meinaan ei kiihdy mihinkään 8.5gr rullilla jos on varista holkki vaihdettu. Eli jotkut n.7gr laita sinne tilalle.
On kuusi kertaa todennäköisempää että salama iskee mieheen kuin naiseen.
nBer
Liittynyt:
24.8.2008 12:31
Okei.

ViestiKirjoittanut nBer » 30.8.2008 11:00

Joo, täytyy kattoo tota vari koppaa.. Mut jos otan nyt prikan pois ja mul on tehari, voiko kone hajota ku muut osat on vakio. Mahtaako kestää ... ?
Seesami
Pyörä:
Nismo
Paikkakunta:
Rannikko
Liittynyt:
21.4.2005 19:22

ViestiKirjoittanut Seesami » 30.8.2008 11:18

nBer kirjoitti:Joo, täytyy kattoo tota vari koppaa.. Mut jos otan nyt prikan pois ja mul on tehari, voiko kone hajota ku muut osat on vakio. Mahtaako kestää ... ?


Kyllä kestää
GLHF

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista