-Zone-
- Liittynyt:
- 22.6.2005 22:42
Minkäs kokoisia teillä on näissä pääsuuttimet olleet? Tuossa työkaverin jontikassa ei ollut kokoa merkitty. Mittaamalla tuosta saatu suutinkooksi haarukkaan 68-72. Ainakin rajoittamattomalla CDI:llä on kone ylhäällä liian laihalla. Keskialue saatiin suht hyväksi jo pelkällä luistinneulalla.
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein
kahenkilonsiika
- Liittynyt:
- 20.9.2008 22:23
noniin! hondan/derbin puolelta löytyi täysin identtiset jarrupalat jontukkaan
P3tt3ri
- Paikkakunta:
- Jalasjärvi
- Liittynyt:
- 11.5.2008 20:41
elikkä mikäs kaasuvaijeri menis tähän ku ei jaksais taas viedä huoltoon mis menee sen kaks viikkoo
kahenkilonsiika
- Liittynyt:
- 20.9.2008 22:23
nyt kyrvähti sitten sähköstartti. tarpeeks kun rämppää jarrua ja kaasukahvaa niin tuurilla saattaa käynnistyäkin
dtkx
- Pyörä:
- Honda Crf 250cc -08. Kawasaki Kx 250cc -04.Yamaha Yzf-r 125 -08
- Paikkakunta:
- Rantasalmi
- Liittynyt:
- 9.6.2008 18:00
Joo mullaki meni kaasuvaijeri poikki
Saisko takuusta uuden vai onko tälläselle ees mitää takuuta
moposko
- Liittynyt:
- 31.10.2009 14:28
aadde kirjoitti:King Laitela kirjoitti:ostin eilen jontikan , hyvin toimii mutta pitäisi lisää vauhtia saada , toi Cpin vakio cdi boxi pitäis vaa vaihtaa? Pitääkö jotain muuta tehdä että toimii? Kun luin että jotain neulaa pitää nostaa ylemmäs? Mitä neulaa ja mistä?
sori tämmönen tietämättömyys
joo se cdi vaihda sekä se neula nosta.. nopeus n. 70km/h.. eli neulalla tarkoitetaan kaasarissa, kaasuvaijerin päässä olevaan metallineulaa. kun aukaiset sen sen kaasarin siitä päältä ja vedät sen vaijerin pois ni löydät sen neulan. pura se sitten varovasti se jousi,neula systeemi ja saat sen neulan erilleen. sit näät et siin pääs mikä on siel jousen sisäs on semmonen pikkunen prikka ja hahloja. nostat sitä prikkaa pari hahloa ylöspäin ni johan bensa taas kulkee
ja tämän jälkeen kaikki käänteisessä järjestyksessä kiinni
ja hymy on ekalla testilenkillä korvissa
mutta ole sitä kaasaria purkaessa varovainen.. avaa se kaasuvaijerin alapää varovasti. sieltä voi lentää pois semmonen jousi joka pitää paikallaan sitä neulaa sen isomman jousen sisässä...
tulipahan taas tekstiä.. toivottavasti ymmärsit..
Miten helppoa se oikeasti on neulaa nostaa, pitääkö se kaasuvaijerin alapää kiertää auki vai vetämällä vaan? Tuleeko bensaa ulos, onnistuuko tämä penkin alla olevasta aukosta?
-Zone-
- Liittynyt:
- 22.6.2005 22:42
aadde kirjoitti:... nostat sitä prikkaa pari hahloa ylöspäin...
Ensinnäkin; Neulassa olevaa
E-sokkaa ei nosteta, vaan lasketaan jolloin neula nousee ylemmäksi. Kuvassa on dellorton kaasari, mutta jontikan oma on lähes samanlainen. Kuvan nro 2 on neula ja nro 16 on E-sokka.
http://users.utu.fi/anpaja/kuvat/dellorto_phbg.gif
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein
P3tt3ri
- Paikkakunta:
- Jalasjärvi
- Liittynyt:
- 11.5.2008 20:41
Nyt kun te tiedätte näistä jonway skoottereista niin missäs tässä on ilmanputsarin kuri kun tuolla nettimotossa oli myynnissä tuninki jonway jossa sanottiin että se ilmanputsarin kuri on poistettu
mat<u
- Pyörä:
- Kymco super fever
- Liittynyt:
- 9.3.2009 12:29
Elikkäs itse olen saanut muutama päivä sitten käsiini tämmöisen tuliterän jonwyn, jolla ei ole metriäkään ajettu, mutta pihalla seissyt vaihtelevissa olosuhteissa pressun alla noin puoli vuotta. Nyt kun sitä käynnistää kylmänä, niin ei meinaa liikua minnekkään, nostaa vain kierroksia paikallaan. Kun mopo seisoo vähän aikaa tyhjäkäynnillä niin sillä pääsee jo eteenpäin, hitaasti tosin. Tästä pikkuhiljaa pitkällisen lämmittelyn seurauksena voidaan päästä jo hurjaan 30km/h vauhtiin röpöttäen. Voisiko joku neuvoa mikä tuossa voi olla vikana? Itse tosiaan epäilen sitä, että jonnekkin päin (kaasariin) olisi kertynyt nestettä tms.
Ja jos joku oululainen Jonwayn omistaja voisi vielä kertoa missä tuota vehjettä voi käyttää huollossa olisin hyvin kiitollinen
eli takuuhuoltojahan tuohon pitää jo kaavailla. Kiitoksia etukäteen.
Multiviri
- Pyörä:
- Mersu
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 30.9.2007 22:48
Voisi olla bensa vanhentunutta. Kokeileppa nii että tankkaat uudet bensat. Oulussa Jonway huoltoja voisi tehdä AS-Motor tai sitten LS-motor. Molemmat sijaitsee Ruskossa samassa pihapiirissä. Olikohan osoite Piuhatie 12.
Ei oo Mersun voittanutta...
mat<u
- Pyörä:
- Kymco super fever
- Liittynyt:
- 9.3.2009 12:29
mmjjoo. epäilen kyllä tuota bensiinin vanhentumista, sillä nuo on maksimissaan puolitoista viikkoa tankissa ollut. mutta pitää kokeilla.
eli jos mä tuota käytän ruskossa niin ne korjailee sen takuuseen varmasti? kiitoskiitos.
Multiviri
- Pyörä:
- Mersu
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 30.9.2007 22:48
Jaa no ei se sitten oo bensassa vika. En ole varma tuosta onko niillä Jonwayn huolto, pistä s-postia sinnepäin niin osaavat kertoa. Siitä ajattelin että voisi olla koska kuitenkin Keewaytä huoltavat. Netistä etin niin Oulussa huolto olisi Oulun Kiinteistökone ja Sahapiste Oy ja sitten Eximake. Kokeileppa puhditaa kaasari jos siellä tosiaan olisi jotain schaissea. Onko tuo 30km/h huiput vaikka ajaisit kuinka pitkään kaasu pohjassa? Eikö näissä ole se rajoitettu CDI boksi? CPI/Keewayn CDI boksi sopii tähän eikä ole rajoitettu.
Ei oo Mersun voittanutta...
kahenkilonsiika
- Liittynyt:
- 20.9.2008 22:23
itellä kulkee rajoitetulla boksilla eli vakiona sen 50km/h. joissakin on kuulemma ollu sellasia bokseja että kulkee vaan 30km/h. menee takuuseen jos on vielä voimassa.
mat<u
- Pyörä:
- Kymco super fever
- Liittynyt:
- 9.3.2009 12:29
joo. ei yli kolmeakymppiä pääse. Mutta jos pitää lämpimässä yön yli niin huiput yltävät yli 45km/h. Nyt neljäkymmentä kilometriä mittarissa joten voiko ilmanputsarikaan olla niin likainen että se vaikuttaisi?
hjoo, pitää pistää s-postia AS- ja LS-Motorille.
Multiviri
- Pyörä:
- Mersu
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 30.9.2007 22:48
Voisi johtua automaattiryypystäkin tuo röpötys, mutta sen pitäisi kyllä mennä automaattisesti pois päältä...
Ei oo Mersun voittanutta...
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista