Mites tälläsen kymcon saisi kulkemaan vähän enemmän ja tai lisää tehoa?
kymco4life kirjoitti:Niin onkos se totta, että agilitystä vuosimallia 08 saa rajoittimen ohitettua / pois, kun lämmittää CDI boksin pohjaa ja poikkaisee sen mustan johdon? Semmoista olen ainaski lueskellut, mutta ajattelin kysyä, ennenkuin alan tekemään sen enempää.
Eli pelkällä variaattorin holkin vaihdolla kuristamattomaan, sekä cdi boksi vaihdolla pääset jo 70 kilometrin tuntumaan. Korjatkaa jos olen väärässä, mutta tämmöisen käsityksen olen saanut
Easypartsilta saa myös tehoputkia. Suuttimen vaihtokin auttaa jonkin verran, agilityssä on mielestäni 18mm dellorto (korjatkaa jos olen väärässä), ja 18mm dellortossa on mielestäni 82 vakio suutin, ainakin 2T kaasareissa. Huolloissahan vaihdetaan suutin yleensä isommaksi hieman, jotain 3 numeroa, mutta kyllä se suutin voisi olla vielä pari numeroa isompi.
mutta vastatkaahan mun ekaan kysymykseen, ettei tarvitse tilata uutta cdi boksia turhaan.
kymco4life kirjoitti:Easypartsilta saa myös tehoputkia. Suuttimen vaihtokin auttaa jonkin verran, agilityssä on mielestäni 18mm dellorto (korjatkaa jos olen väärässä), ja 18mm dellortossa on mielestäni 82 vakio suutin, ainakin 2T kaasareissa. Huolloissahan vaihdetaan suutin yleensä isommaksi hieman, jotain 3 numeroa, mutta kyllä se suutin voisi olla vielä pari numeroa isompi.
josemän kirjoitti:kymco4life kirjoitti:Easypartsilta saa myös tehoputkia. Suuttimen vaihtokin auttaa jonkin verran, agilityssä on mielestäni 18mm dellorto (korjatkaa jos olen väärässä), ja 18mm dellortossa on mielestäni 82 vakio suutin, ainakin 2T kaasareissa. Huolloissahan vaihdetaan suutin yleensä isommaksi hieman, jotain 3 numeroa, mutta kyllä se suutin voisi olla vielä pari numeroa isompi.
kymcossa on mun mielestä mikunin kaasari. ainaki siihen passaa mikunin 5mm kierteellä oleva suutin.
kymco4life kirjoitti:josemän kirjoitti:kymco4life kirjoitti:Easypartsilta saa myös tehoputkia. Suuttimen vaihtokin auttaa jonkin verran, agilityssä on mielestäni 18mm dellorto (korjatkaa jos olen väärässä), ja 18mm dellortossa on mielestäni 82 vakio suutin, ainakin 2T kaasareissa. Huolloissahan vaihdetaan suutin yleensä isommaksi hieman, jotain 3 numeroa, mutta kyllä se suutin voisi olla vielä pari numeroa isompi.
kymcossa on mun mielestä mikunin kaasari. ainaki siihen passaa mikunin 5mm kierteellä oleva suutin.
Ei se kyllä mikunikaan ole. 5mm kierteellä oleva suutin käy esim. dellortoon myös. ainakin phbg as mallisiin. Mutta nyt kun mietin hieman, nii ois järkevämpää vaan tilata se easypartsin cdi boksi. Kyllä pelkästään sillä jo 60 tuntumaan pääsee.
josemän kirjoitti:kymco4life kirjoitti:josemän kirjoitti:kymco4life kirjoitti:Easypartsilta saa myös tehoputkia. Suuttimen vaihtokin auttaa jonkin verran, agilityssä on mielestäni 18mm dellorto (korjatkaa jos olen väärässä), ja 18mm dellortossa on mielestäni 82 vakio suutin, ainakin 2T kaasareissa. Huolloissahan vaihdetaan suutin yleensä isommaksi hieman, jotain 3 numeroa, mutta kyllä se suutin voisi olla vielä pari numeroa isompi.
Ei se kyllä mikunikaan ole. 5mm kierteellä oleva suutin käy esim. dellortoon myös. ainakin phbg as mallisiin. Mutta nyt kun mietin hieman, nii ois järkevämpää vaan tilata se easypartsin cdi boksi. Kyllä pelkästään sillä jo 60 tuntumaan pääsee.
en tiedä kaasarin merkistä mutta tiedän 100% varmasti että siihen menee mikunin 5mm kierteellä oleva suutin..
käsinukkemestari kirjoitti:Minkälaiset äänet on tuossa leovincen putkessa ja mitä pitää vaihtaa jos semmosen laittaa?
Ja oiko jollain tai tietääkö joku mistä sais halvalla.