Piaggio/Gilera + Gilera Runner

Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 16.8.2010 13:55

Öljy rullakupissa ei auta tilannetta kyllä yhtään, ajaanoloon siihen tarttuva pöly ja hiekka tekee siitä kunnon hiomatahnaa ja sen jälkeen homma on selvä. Ai mistäkö tiedän? :roll: Etuvariaattoriin ei kuulu mihinkään osaan laittaa öljyä, se on suunniteltu toimimaan täysin kuivana.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
-mättu-
Liittynyt:
20.7.2009 17:17

ViestiKirjoittanut -mättu- » 16.8.2010 15:54

Shape kirjoitti:Öljy rullakupissa ei auta tilannetta kyllä yhtään, ajaanoloon siihen tarttuva pöly ja hiekka tekee siitä kunnon hiomatahnaa ja sen jälkeen homma on selvä. Ai mistäkö tiedän? :roll: Etuvariaattoriin ei kuulu mihinkään osaan laittaa öljyä, se on suunniteltu toimimaan täysin kuivana.



Itellä on tehari kiinni aluks toimi sit anto piikin ja booas ja sen jälkeen taas piikki --> laitoin rullakuppiin rasvaa nyt menee kokoajan piikillä.
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 16.8.2010 16:12

Sillon ongelmana on varmaan ollut paskaset rullat, jotka ovat takerrelleet. Jopa pienet asiat voivat vaikuttaa tuohon, että ensiksi piikki-->hyytyminen-->piikki. Itsellä oli muutamassa rullassa luokkaa 100µm kuluma. No vaihdoin huollon yhteydessä rullat uusiin ja kierrokset pysyvät koko ajan nätisti tehoalueella.

Jos se rasva oikeesti auttaa, niin vika ei ole kyllä sen puutteessa. Omasta mielestä rasvaaminen on sama asia kuin lakaisisi roskat maton alle.

Kumppari jos sun typhooni on vanhempi kuin 2 vuotta, niin jousi voi olla siltikin löystynyt vähäisistä ajokilometreistä huolimatta.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Kumppari
Liittynyt:
24.8.2008 16:48

ViestiKirjoittanut Kumppari » 16.8.2010 20:25

Noh, siis mopohan on ostettu uutena 09 keväällä, joten..

Onkos muuten netissä missään ohjeita tuohon Tuoreöljyvoitelu, kaasukahvavälityksen säätämiseen?
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 16.8.2010 21:11

Täältä löytyis.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
veikko-
Pyörä:
Gilera Runner 50 sp vm.2002
Liittynyt:
29.6.2009 0:54

ViestiKirjoittanut veikko- » 18.8.2010 19:19

onko virivarista mitää hyötyy? ei kellää ois myydä halval jotai teharii?
eQuu_
Liittynyt:
17.8.2010 22:22
Gilera Stalker NKD 08

ViestiKirjoittanut eQuu_ » 18.8.2010 23:24

miten saan parannettuu stalkerissa kiihtyvyyttä muuten ku ostamal teharin? kevyempii rullii oon ajatellu mut aina löytyy joku jonka mielestä ne ei auta mitään ellei oo teharia.. eikö vois mitään tehä pelkän kiihtyvyyden nostamiseen ilman teharii?

mopo on siis Gilera Stalker NKD 08
prikka otettu pois, muuta viriä tai muutakaan ei oo
l000l
Liittynyt:
7.12.2009 21:21

ViestiKirjoittanut l000l » 19.8.2010 0:04

Ei oikein ole muuta keinoa kuin tehari. Ja rulliin älä koske vakiosäädöillä.
Alec__
Liittynyt:
27.9.2006 11:13

ViestiKirjoittanut Alec__ » 19.8.2010 11:47

prikka takas ni hihna lähtee vähä korkeemmalta nousuun :D
Motoforce 70cc Alu-Racing Stage6 R1200 Piaggi00n @mototalli
veikko-
Pyörä:
Gilera Runner 50 sp vm.2002
Liittynyt:
29.6.2009 0:54

ViestiKirjoittanut veikko- » 19.8.2010 22:37

onko gilera runneris vaaka vai pysty pytty? ja käykö sellanen tehari joka on ilmajäähdytteisii koneisii gilera 02?
veikko-
Pyörä:
Gilera Runner 50 sp vm.2002
Liittynyt:
29.6.2009 0:54

ViestiKirjoittanut veikko- » 19.8.2010 22:40

Shape kirjoitti:Teharia vain peliin, ei siinä muu auta.

Vikinä tulee kytkimestä, kytkinkello on varmaan lasittunut. Ei toimenpiteitä, ellei vikinä häiritse liikaa.

Mikä on kytkinkello :nolo: tai siis onks se se ku avaa varikopan ni päälimmäisenä siin oikeel..
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 19.8.2010 22:47

Jep juuri se.

veikko- kirjoitti:onko gilera runneris vaaka vai pysty pytty? ja käykö sellanen tehari joka on ilmajäähdytteisii koneisii gilera 02?
Vaakasylinteri, Piaggion koneen ilma- ja nestejäähdytteisten putket passaavat keskenään.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
veikko-
Pyörä:
Gilera Runner 50 sp vm.2002
Liittynyt:
29.6.2009 0:54

ViestiKirjoittanut veikko- » 19.8.2010 22:51

Shape kirjoitti:Jep juuri se.

veikko- kirjoitti:onko gilera runneris vaaka vai pysty pytty? ja käykö sellanen tehari joka on ilmajäähdytteisii koneisii gilera 02?
Vaakasylinteri, Piaggion koneen ilma- ja nestejäähdytteisten putket passaavat keskenään.

Thänksiii !!
Jesmuli
Pyörä:
Peugeot XPS SM , Rieju Marathon 125cc
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
12.7.2009 23:06

ViestiKirjoittanut Jesmuli » 19.8.2010 23:09

Mikä vois olla typhoonissa ku ei tuu kipinää? cdi:n maadoituksen tarkistin ja katoin et kaikki johdot on paikoillaan.Miten vois kattoa et onko cdi rikki tai esimerkiks jännitteensäätäjä ku ei turhaan viittis alkaa uusia ostelee.
-Jesse
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 19.8.2010 23:25

Tässä ois arvoja mitä voisit mittailla näin aluksi.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista