käyttää 50/50 seoksella 99 bensaa ja 2t pienkonebensaa 2,5% öljyseoksella.
Ei mitään pienkonepensoja, laita sinne 98 (tai 99) pensaa, ja öljyä nyt vähintään 4%-5%, kuitenkin kun kisävehje on tulossa.
Olisko kannattavaa porata ja viilata vakiopytty, kun kuutioita tosiaan saa olla 55. Kuinka suureksi vakiopytyn voi porata ja mistä männän sinne saa?
Poraamisesta ei ole mitään hyötyä, ei näy kellossa eikä missään se, että onko pytty 50 tai 55ccm. Viilaaminen kannattaa jos osaat, muuten kannattaa ostaa valmiit palikat. Jos olet ekaa kertaa (tai toista, tai kolmatta) viilaamassa, en riskeeraisi kisasuoritusta viilauksella. Kuitenkin kun koneen tulisi olla endurancessa mahdollisimman kestävä, mahdollisimman taloudellinen ja mahdollisimman nopea.
Ootko ajatellut mitään parannuksia/muutoksia tehdä mopon aerodynamiikkaaan? Ilmanvastus kun luulisi olevan se ahistava tekijä ainakin nopeella radalla. Entä ohjaus/runko systeemit, tai iskarit? ootko ajatellu jäykistää iskareita, tai vastaavaa?