H SC2 kirjoitti:Täytyy sanoa että on se fiksu tuo Kiinalainen insinööri, jos sulla jjjasuuu kiertää tuella kierrokset tappiin asti, mutta sitten kun rengas ottaa maahan rajoitin toimiikin =) Ite testasin ton saman ja ei ne kierrokset tuellakaan nouse yli 7500rpm ja tossa vaiheessa ottaa selvästi se rajoitin vastaan ja alkaa kierrokset putoamaan hetkeksi ja sitten taas nousee 7500rpm rajalle asti, eli sama asia kuin asfalttibaanalla tapahtuu=hermothan siinä menee.
Pystytkö ottamaan jjjasuuu kuvan mittaristosta siitä vaiheesta kun kierrokset tapissa jalkatuella ja laittamaan vaikka sun henk.koht galleriaan?
Omat kokemukseni tähän väliin, eli
Puolalta lähtevä vihreäpiuha konkan kautta maihin, vaikutus: Kone kiertää tuella paikallaan ->9000rpm, mutta myöskin ajossa kiihdytettäessä 7000-8000rpm siihen asti, kunnes saavutetaan 50km.
Jäljelle ei jää enää muuta komponenttia mikä voisi saada nopeustietoa kuin takavariaattoria (kytkinpakan)yläpuolella oleva anturi, joka on siis kiinnitetty varaattorikopan sisäpuolelle takavarin kohdalla??!!
(nopeusmittarin vaijeri on pois suljettu -testattu)
Näkemykseni mukaan CDI poksi rajoittaa sekä kierroksia (vihreä johto puolalle), sekä takavarilta tulevan pyörintäpulssin mukaan. =rajoittaa sytytystä sen toisen johdon,(takavari->CDI->puola->tulppa)-kautta mikä menee puolalle.