Heletee
Mikä kaulus umpiosta pitää ottaa pois?
Mikä siinä on umpio?
Mitkä johdot siihen H4 polttimoon menee kiinni?
Rizka]
- Pyörä:
- <-derbi drd pro sm, husqvarna 125sm -> honda vt500c
no pitänee kehitellä! kyllä herosta tulee muutaman kuukauden aikana semmoi menopeli, että siitä voidaan käytää nimitystä pimu magneetti.
Ostaisin 06-> hvan vakiomaskin.
BossMan
- Pyörä:
- Kawasaki GPX 500R 88"
taatusti:) Umpio on se osa joka on kiinni etuvalon lasissa ja jossa kiinni on poltin. Tässä tarvitaan hieman amistuuninkia että sen saa kiinni, ei mee ihan suoraan.
Johdot ovat valmiina, senkus tyrkkii kiinni H4 polttimon perään.
Siinä on sellainen muovinen kaulus, joka on kiinni kiertämällä. Näet ku avaat. Varo kiinnikkeiden katkeamista. (mulla katkes toinen ku vasaralla irroitin:)
sitten H4 käyki suoraan, mut ite pitää siihen vielä keksiä jokin joka pitää polttimon paikallaan. Jos sattuis olemaan (niinku mulla) vanha lisävalon umpio josta ottaa kiinnike ja sitten amistella se kiinni siihen nii hyvä.. muuten pitää improvisoida...
BossMan
- Pyörä:
- Kawasaki GPX 500R 88"
tämä on köyhän miehen viritelmä, kulut oe+polttimo, joka löyty multa myös.. Winner antoi joskus hienot ohjeet kuinka tehdä tehokkaat valot winneriin, mutta ikävä kyllä niitä mul ei oo...
Toisaalta tämäkin toimii täydellisesti, Winnerin menetelmällä olisi tullut muistaakseni valolle hintaa 10e tai yli.. en muista...
Herossahan on lyhyet ja pitkät, mutta ne on vaan yhdistetty johtimen pätkällä umpion luona siten, että oli kyktin kummassa asennossa hyvänsä valot palavat.. ja tunnetusti tuo vakio 15w poltin palaa (niinku paskaksi) koko ajan..
Jax_KiBez
- Pyörä:
- HusQ SM/WRE 125
Jee
.. Olen todella onnellinen koska löysin ilmeisen syyn winnerini vaisuudelle
.. Se oli yksinkertainen, mun putki vuosi kuin seula
.. Nyt kulkee ja kun juuri sain Easypartsista 5.8g-rullat niin pääsee vähän säätää kiihtyvyyttäkin. Mutta harmittavaa oli kun sain kantapultin eli pultin johon putki tulee kii (pyttyyn kii). Niin ne idiootit siellä Hero Puch huollossa oli pistänyt putken kiinnitys mutterin valmiiksi yli kierteiden joten jouduin pistää putken kiinni ärsyttävällä hätävirityksellä.
Mutta kyllä se aurinko winneriinkin paistaa
Jax_KiBez
- Pyörä:
- HusQ SM/WRE 125
Niin, voisko joku kertoo, mitä hienosäätöö tolla kaasaril voi tehdä. Tai ainakin missä seosruuvi on winnerissä?
EDIT: BossMan, onko sulla vielä se kuvallinen suuttimen vaihto ohje, ku tarvitsisin, ku en uskalla ilman kunnon ohjeita, kyllä winner anto mulle ohjeet ja räjäytyskuvan, mutta tarvitsisin oikeita kuvia itse purusta.
jth90
seos ruuvihan sijaitsee siinä tyhjäkäynti ruuvin vieressä. sen pyörittelet pohjaan ja 1ja puoli kiekkaa auki, ja suuttimen vaihto on ihan yksinkertanen toimen pide. Otat vaa penkin pois ja sen katteen jossa lukkee isolla BOSS ja aukaset se luistin kannen ja imuvaijerin ja löysäät pensaletkun ruuvia ja repäset se pois siitä ja jos alipaine hana ei toimi ni sieltä ruppee holovaa pensaa ni survot jonku siihen tai paat alle jonku kanisterin ja sitte aukase kaasarin kiinitys ruuvit 2kpl kuusiokoloavaimella ja sitte valutat pensat kaasarista kääntämällä se poikittain ja sitte talttapää meisselillä kohokammion ruuvit 4kpl auki ja siinähän se suutin on ihan ensimmäisenä . otat sen siitä pois isolla talttapäällä ja samalla saattaa irrota suutinputkiki mutta se saa kasimillin listalla takasi kiinni. sitte laitat vaa uuen suuttimen ja kassaat ja lähet testailee
Jax_KiBez
- Pyörä:
- HusQ SM/WRE 125
Sori ei onnistu ihan noin yksinkertaisesti, ku pelkään että (yllätys, yllätys) rikon TAAS jotain..
jth90
ei siinä voi oikein rikkoa mittäää
Jax_KiBez
- Pyörä:
- HusQ SM/WRE 125
Mun kuuluisia viimeisiä sanoja, toi "ei siinä voi mitään rikkoa". No mä katon jos vaihdan sen täl viikol, mut onkohan vaikutusta paljoa ku vaihtaa 47.5 suuttimen 52.5:seen
Rizka]
- Pyörä:
mikä on mopon renkaissa renkaan minimi pinta? kun pitäisi ehkä ostaa joskus semmoset pirellin hienot gummit.
BossMan
- Pyörä:
- Kawasaki GPX 500R 88"
kyllä on iso vaikutus 52.5 ja 47.5 välillä.... mä pistän ne kuvat ens viikolla tänne niin saat vaihdettua suuttimen.. amikses oon ja kuvat on kotona...
puch_riku
BossMan kirjoitti:kyllä on iso vaikutus 52.5 ja 47.5 välillä.... mä pistän ne kuvat ens viikolla tänne niin saat vaihdettua suuttimen.. amikses oon ja kuvat on kotona...
aijaa, no miäki saan nähtyä kuis suutin vaihretaan.
aika kallista, VIRITTÄMINEN ON!
BossMan
- Pyörä:
- Kawasaki GPX 500R 88"
ok.. noh pitäs olla mulla ne kuvat jossa vaihdetaan suutin, pitäs vaan jaksaa kirjotella kuvatekstit niihin.. nooh ens viikol saatte..
Mulla meni suuttimen vaihdossa tiiviste huonoksi ja nyt se valaa bensaa. pitää ostaa uusi.. prkl tuo bensa on kyl sellasta ainetta et se tunkee joka välistä...
Rizka]
- Pyörä:
paljo sun bossilla on ajettu? eikx se suutin oo siellä ku avataan semmoi juttu mis on 4 kuusiokolo ruuvia ja ku avataa siellä on semmoset läpät? vai?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista