Peugeot Jetforce

Anssi.
Pyörä:
VT583 café

ViestiKirjoittanut Anssi. » 16.6.2007 8:19

Kontsa kirjoitti:
Tuuningmaster kirjoitti:
Kontsa kirjoitti:
Pösötin kirjoitti:Eikö tuo Jetti ole luonteeltaankin tuommonen että kerää paljon kierroksia ennen kun lähtee liikkeelle, eli minusta tuo on ihan normaalia. Samallailla se on muissakin Jeteissä mitä oon nähny.
Nuista valoista, niin eikös se oo niin että lyhyillä valoilla palaa vaan toisella puolella valo ja pitkillä vaan toisella.
Siinä 5k kierroksis lähtee liikkeelle mulla ainaskin.
5500rpm jälkeen lähtee mullakin, ilmeisesti olen vaan liian kiireinen... :D

Kumpi noista S-A:n 70cc pytyistä kannattaa ostaa kun toisessa on ECU, en tajunnut että mitä hyötyä siitä on?
Jos tuo nyt mitenkään liittyy "laillisuuteen" ni tuskin väliä ku viripytty se on silti :) Onks niillä sit hinnoissa eroja? En oo kyl varma asiasta.
Hinnan eroa on ~40¤ tai jotain sinne päin. Mutta taitaa 70cc kamat jäädä laittamatta tästä skootterista...

PS. Lisää juttua jetin laitosta on projektipuolella
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.
Kontsa

ViestiKirjoittanut Kontsa » 16.6.2007 18:44

Tuuningmaster kirjoitti:
Kontsa kirjoitti:
Tuuningmaster kirjoitti:
Kontsa kirjoitti:
Pösötin kirjoitti:Eikö tuo Jetti ole luonteeltaankin tuommonen että kerää paljon kierroksia ennen kun lähtee liikkeelle, eli minusta tuo on ihan normaalia. Samallailla se on muissakin Jeteissä mitä oon nähny.
Nuista valoista, niin eikös se oo niin että lyhyillä valoilla palaa vaan toisella puolella valo ja pitkillä vaan toisella.

Kumpi noista S-A:n 70cc pytyistä kannattaa ostaa kun toisessa on ECU, en tajunnut että mitä hyötyä siitä on?
Jos tuo nyt mitenkään liittyy "laillisuuteen" ni tuskin väliä ku viripytty se on silti :) Onks niillä sit hinnoissa eroja? En oo kyl varma asiasta.
Hinnan eroa on ~40¤ tai jotain sinne päin. Mutta taitaa 70cc kamat jäädä laittamatta tästä skootterista...

PS. Lisää juttua jetin laitosta on projektipuolella
Juuh, onhan se vähän tuo pytynvaihto ruiskus sellasta aina.. Nyt on uusia kuvia gallerias, käykää kommaamas ;)
"Jokaisen äijän elämä alkaa 50cc:stä"
Flexu
Pyörä:
Pösöjä

ViestiKirjoittanut Flexu » 21.6.2007 15:10

Tuuningmaster kirjoitti:
Kontsa kirjoitti:

ECU on se suorasuihkun ohjausyksikkö/tietokone. Jos se tulee suuremman pannun mukana niin siinä on varmasti sitten ohjelmatkin paremmat sille pannulle/tehoille eli itse kyllä ostaisin sen pannun jossa ECU on mukana.
[FTT SpeedfORce.120 EVO2 | ACS-skode, jossa JetForcen alusta ja 120cc.]
[galleria] [topic]
AD*

ViestiKirjoittanut AD* » 21.6.2007 16:01

Kontsa kirjoitti:
sehän on kuulkaas just hyvä et lähtee liikkeelle vasta vähä kovemmilla kiekoilla, juuri sen takia porukka ostaa kisakytkimiä, että saisi sen ominaisuuden paremmi esiin ja jos näissä on se vakiona, niin en minä ainakaan siitä valittas.. mutta jos se sattuu häiritsemää nii löysemmät kytkinjouset korjaa asian
hapaa_
Pyörä:
4-rengasta :(

ViestiKirjoittanut hapaa_ » 26.6.2007 14:07

miten tollasen jetin saa kulkemaan n60???
Anssi.
Pyörä:
VT583 café

ViestiKirjoittanut Anssi. » 26.6.2007 17:07

hapaa_ kirjoitti:miten tollasen jetin saa kulkemaan n60???
Mua kiinnostais sama juttu...
Ja toisena onko jettejä kuristettu putkesta?
tomì
Pyörä:
ei ole

ViestiKirjoittanut tomì » 26.6.2007 17:17

Tuuningmaster kirjoitti:
hapaa_ kirjoitti:miten tollasen jetin saa kulkemaan n60???
Mua kiinnostais sama juttu...
Ja toisena onko jettejä kuristettu putkesta?

Prikkaa nostamalla. Eipä oo putkessa kureja ainakaan suihkuversiossa.
Anssi.
Pyörä:
VT583 café

ViestiKirjoittanut Anssi. » 7.7.2007 15:45

Tosta ajotietokoneesta kun omassa ei nop.mittari toimi. Johto on kunnossa eikä mittaissakaan ole mitään ulkoisia vaurioita, voiko syynä olla se että mittarinjohto on irrotettu, akku ollut irti paikoiltaan ja muutakin kikkailua sähköjen kanssa tehty että ajotietokone olisi jotenkin sekaisin ja pitää ohjelmoida uudelleen?
Autoissa tätä on tapahtunut joillekin tutuille...
jokinen_9
Peugeot Jet force

ViestiKirjoittanut jokinen_9 » 8.7.2007 3:25

Miulla on -07 jet force r-cup. Mistä voin tilata rajottamattoman CDI:N ja Miten helevetissä tästä otetaan prikka pois kun avasin sen jo kerran mutta ei siinä rullakupin takana ollu mitään oon lukenu noit prikka juttui mut en oo oikein kärryillä jos joku vois neuvoo miulle :S?[/b]
Flexu
Pyörä:
Pösöjä

ViestiKirjoittanut Flexu » 8.7.2007 10:36

Se prikkahan on siinä rullakupissa kiinni ja se on oikeastaan rajoitinlevy, eikä prikan muotoinen laisinkaan. Tässä kuva tilanteesta, jossa rullakuppia on alettu purkaa ja "prikka" on siinä päällimmäisenä: http://koti.mbnet.fi/soukkio/prikat/levy/poso9.jpg . Varmista, että katsot varmasti niitä infon Pösön prikanpoisto-ohjeita, ne eivät ole siellä infossa heti ekana. Kun tutkailet niitä kuvia tarkasti ja vertaat oman varisi näkymään, niin kyllä se siitä lähtee. Jos ei muuten, niin kysäise jelppiä joltain peugeotin omistavalta kaveriltasi, sillä kaikissa nykypösöissä on ainakin prikanpoiston osalta samantyyppinen vari.

Rajoittamatonta CDI:tä tuskin tarvitset, ei Pösöjä ainakaan minun tietoni mukaan ole kierrostenrajoittimilla kuristettu.
[galleria] [topic]
jokinen_9

ViestiKirjoittanut jokinen_9 » 8.7.2007 23:08

Ok kiitos ihan hirveesti toivottavasti tulee vähä vauhtii lissää :D
vatelma

ViestiKirjoittanut vatelma » 9.7.2007 0:00

FleXu kirjoitti:Se prikkahan on siinä rullakupissa kiinni ja se on oikeastaan rajoitinlevy, eikä prikan muotoinen laisinkaan. Tässä kuva tilanteesta, jossa rullakuppia on alettu purkaa ja "prikka" on siinä päällimmäisenä: http://koti.mbnet.fi/soukkio/prikat/levy/poso9.jpg . Varmista, että katsot varmasti niitä infon Pösön prikanpoisto-ohjeita, ne eivät ole siellä infossa heti ekana. Kun tutkailet niitä kuvia tarkasti ja vertaat oman varisi näkymään, niin kyllä se siitä lähtee. Jos ei muuten, niin kysäise jelppiä joltain peugeotin omistavalta kaveriltasi, sillä kaikissa nykypösöissä on ainakin prikanpoiston osalta samantyyppinen vari.

Eli nykypösöissä siinä rullakupin päällä oleva levy on se rajoitinlevy... eli se pitää ottaa vaan pois...
Flexu
Pyörä:
Pösöjä

ViestiKirjoittanut Flexu » 9.7.2007 16:24

Niin totta, mutta prikka on edelleen tutulla paikallaan uusissakin. Hyvä tarkennus kumminkin.
[galleria] [topic]
zuizzi
peugeot jet force R-cup

ViestiKirjoittanut zuizzi » 10.7.2007 0:28

elikkäs minkäkokoset on vakiona kyseisen skootterin rullat? :O
tecro
Re: peugeot jet force R-cup

ViestiKirjoittanut tecro » 10.7.2007 19:18

zuizzi kirjoitti:elikkäs minkäkokoset on vakiona kyseisen skootterin rullat? :O

8.6g
[url=http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/ppuser/16465/cat/500]