Anssi.
- Pyörä:
- VT583 café
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 19.10.2005 17:33
Kontsa kirjoitti:Tuuningmaster kirjoitti:Kontsa kirjoitti:Pösötin kirjoitti:Eikö tuo Jetti ole luonteeltaankin tuommonen että kerää paljon kierroksia ennen kun lähtee liikkeelle, eli minusta tuo on ihan normaalia. Samallailla se on muissakin Jeteissä mitä oon nähny.
Nuista valoista, niin eikös se oo niin että lyhyillä valoilla palaa vaan toisella puolella valo ja pitkillä vaan toisella.
Siinä 5k kierroksis lähtee liikkeelle mulla ainaskin.
5500rpm jälkeen lähtee mullakin, ilmeisesti olen vaan liian kiireinen...
Kumpi noista S-A:n 70cc pytyistä kannattaa ostaa kun toisessa on ECU, en tajunnut että mitä hyötyä siitä on?
Jos tuo nyt mitenkään liittyy "laillisuuteen" ni tuskin väliä ku viripytty se on silti
Onks niillä sit hinnoissa eroja? En oo kyl varma asiasta.
Hinnan eroa on ~40¤ tai jotain sinne päin. Mutta taitaa 70cc kamat jäädä laittamatta tästä skootterista...
PS. Lisää juttua jetin laitosta on projektipuolella
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.
Kontsa
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 23.2.2006 21:13
Tuuningmaster kirjoitti:Kontsa kirjoitti:Tuuningmaster kirjoitti:Kontsa kirjoitti:Pösötin kirjoitti:Eikö tuo Jetti ole luonteeltaankin tuommonen että kerää paljon kierroksia ennen kun lähtee liikkeelle, eli minusta tuo on ihan normaalia. Samallailla se on muissakin Jeteissä mitä oon nähny.
Nuista valoista, niin eikös se oo niin että lyhyillä valoilla palaa vaan toisella puolella valo ja pitkillä vaan toisella.
Siinä 5k kierroksis lähtee liikkeelle mulla ainaskin.
5500rpm jälkeen lähtee mullakin, ilmeisesti olen vaan liian kiireinen...
Kumpi noista S-A:n 70cc pytyistä kannattaa ostaa kun toisessa on ECU, en tajunnut että mitä hyötyä siitä on?
Jos tuo nyt mitenkään liittyy "laillisuuteen" ni tuskin väliä ku viripytty se on silti
Onks niillä sit hinnoissa eroja? En oo kyl varma asiasta.
Hinnan eroa on ~40¤ tai jotain sinne päin. Mutta taitaa 70cc kamat jäädä laittamatta tästä skootterista...
PS. Lisää juttua jetin laitosta on projektipuolella
Juuh, onhan se vähän tuo pytynvaihto ruiskus sellasta aina.. Nyt on uusia kuvia gallerias, käykää kommaamas
"Jokaisen äijän elämä alkaa 50cc:stä"
Flexu
- Pyörä:
- Pösöjä
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 26.7.2004 16:10
Tuuningmaster kirjoitti:Kontsa kirjoitti:Pösötin kirjoitti:Eikö tuo Jetti ole luonteeltaankin tuommonen että kerää paljon kierroksia ennen kun lähtee liikkeelle, eli minusta tuo on ihan normaalia. Samallailla se on muissakin Jeteissä mitä oon nähny.
Nuista valoista, niin eikös se oo niin että lyhyillä valoilla palaa vaan toisella puolella valo ja pitkillä vaan toisella.
Siinä 5k kierroksis lähtee liikkeelle mulla ainaskin.
5500rpm jälkeen lähtee mullakin, ilmeisesti olen vaan liian kiireinen...
Kumpi noista S-A:n 70cc pytyistä kannattaa ostaa kun toisessa on ECU, en tajunnut että mitä hyötyä siitä on?
ECU on se suorasuihkun ohjausyksikkö/tietokone. Jos se tulee suuremman pannun mukana niin siinä on varmasti sitten ohjelmatkin paremmat sille pannulle/tehoille eli itse kyllä ostaisin sen pannun jossa ECU on mukana.
[FTT SpeedfORce.120 EVO2 | ACS-skode, jossa JetForcen alusta ja 120cc.][galleria] [topic]
AD*
- Paikkakunta:
- jkl
- Liittynyt:
- 11.12.2005 19:58
Kontsa kirjoitti:Pösötin kirjoitti:Eikö tuo Jetti ole luonteeltaankin tuommonen että kerää paljon kierroksia ennen kun lähtee liikkeelle, eli minusta tuo on ihan normaalia. Samallailla se on muissakin Jeteissä mitä oon nähny.
Nuista valoista, niin eikös se oo niin että lyhyillä valoilla palaa vaan toisella puolella valo ja pitkillä vaan toisella.
Siinä 5k kierroksis lähtee liikkeelle mulla ainaskin.
sehän on kuulkaas just hyvä et lähtee liikkeelle vasta vähä kovemmilla kiekoilla, juuri sen takia porukka ostaa kisakytkimiä, että saisi sen ominaisuuden paremmi esiin ja jos näissä on se vakiona, niin en minä ainakaan siitä valittas.. mutta jos se sattuu häiritsemää nii löysemmät kytkinjouset korjaa asian
hapaa_
- Pyörä:
- 4-rengasta :(
- Paikkakunta:
- Vaasa
- Liittynyt:
- 24.2.2007 16:44
miten tollasen jetin saa kulkemaan n60???
Anssi.
- Pyörä:
- VT583 café
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 19.10.2005 17:33
hapaa_ kirjoitti:miten tollasen jetin saa kulkemaan n60???
Mua kiinnostais sama juttu...
Ja toisena onko jettejä kuristettu putkesta?
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.
tomì
- Pyörä:
- ei ole
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 21.5.2006 12:06
Tuuningmaster kirjoitti:hapaa_ kirjoitti:miten tollasen jetin saa kulkemaan n60???
Mua kiinnostais sama juttu...
Ja toisena onko jettejä kuristettu putkesta?
Prikkaa nostamalla. Eipä oo putkessa kureja ainakaan suihkuversiossa.
Anssi.
- Pyörä:
- VT583 café
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 19.10.2005 17:33
Tosta ajotietokoneesta kun omassa ei nop.mittari toimi. Johto on kunnossa eikä mittaissakaan ole mitään ulkoisia vaurioita, voiko syynä olla se että mittarinjohto on irrotettu, akku ollut irti paikoiltaan ja muutakin kikkailua sähköjen kanssa tehty että ajotietokone olisi jotenkin sekaisin ja pitää ohjelmoida uudelleen?
Autoissa tätä on tapahtunut joillekin tutuille...
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.
jokinen_9
- Liittynyt:
- 8.7.2007 3:21
Miulla on -07 jet force r-cup. Mistä voin tilata rajottamattoman CDI:N ja Miten helevetissä tästä otetaan prikka pois kun avasin sen jo kerran mutta ei siinä rullakupin takana ollu mitään oon lukenu noit prikka juttui mut en oo oikein kärryillä jos joku vois neuvoo miulle
?[/b]
Flexu
- Pyörä:
- Pösöjä
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 26.7.2004 16:10
Se prikkahan on siinä rullakupissa kiinni ja se on oikeastaan rajoitinlevy, eikä prikan muotoinen laisinkaan. Tässä kuva tilanteesta, jossa rullakuppia on alettu purkaa ja "prikka" on siinä päällimmäisenä:
http://koti.mbnet.fi/soukkio/prikat/levy/poso9.jpg . Varmista, että katsot varmasti niitä infon Pösön prikanpoisto-ohjeita, ne eivät ole siellä infossa heti ekana. Kun tutkailet niitä kuvia tarkasti ja vertaat oman varisi näkymään, niin kyllä se siitä lähtee. Jos ei muuten, niin kysäise jelppiä joltain peugeotin omistavalta kaveriltasi, sillä kaikissa nykypösöissä on ainakin prikanpoiston osalta samantyyppinen vari.
Rajoittamatonta CDI:tä tuskin tarvitset, ei Pösöjä ainakaan minun tietoni mukaan ole kierrostenrajoittimilla kuristettu.
[FTT SpeedfORce.120 EVO2 | ACS-skode, jossa JetForcen alusta ja 120cc.][galleria] [topic]
jokinen_9
- Liittynyt:
- 8.7.2007 3:21
Ok kiitos ihan hirveesti toivottavasti tulee vähä vauhtii lissää
vatelma
- Paikkakunta:
- Oulu
- Liittynyt:
- 13.10.2006 17:23
FleXu kirjoitti:Se prikkahan on siinä rullakupissa kiinni ja se on oikeastaan rajoitinlevy, eikä prikan muotoinen laisinkaan. Tässä kuva tilanteesta, jossa rullakuppia on alettu purkaa ja "prikka" on siinä päällimmäisenä:
http://koti.mbnet.fi/soukkio/prikat/levy/poso9.jpg . Varmista, että katsot varmasti niitä infon Pösön prikanpoisto-ohjeita, ne eivät ole siellä infossa heti ekana. Kun tutkailet niitä kuvia tarkasti ja vertaat oman varisi näkymään, niin kyllä se siitä lähtee. Jos ei muuten, niin kysäise jelppiä joltain peugeotin omistavalta kaveriltasi, sillä kaikissa nykypösöissä on ainakin prikanpoiston osalta samantyyppinen vari.
Eli nykypösöissä siinä rullakupin päällä oleva levy on se rajoitinlevy... eli se pitää ottaa vaan pois...
Flexu
- Pyörä:
- Pösöjä
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 26.7.2004 16:10
Niin totta, mutta prikka on edelleen tutulla paikallaan uusissakin. Hyvä tarkennus kumminkin.
[FTT SpeedfORce.120 EVO2 | ACS-skode, jossa JetForcen alusta ja 120cc.][galleria] [topic]
zuizzi
- Liittynyt:
- 10.7.2007 0:06
elikkäs minkäkokoset on vakiona kyseisen skootterin rullat? :O
tecro
- Paikkakunta:
- Mikkeli
- Liittynyt:
- 21.7.2004 15:18
zuizzi kirjoitti:elikkäs minkäkokoset on vakiona kyseisen skootterin rullat? :O
8.6g
[url=http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/ppuser/16465/cat/500]
Gallleria[/url]
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista