näos
- Liittynyt:
- 5.6.2010 14:06
Mites sais laitettuu virtalukon pois ja vaihettuu ne sähköt nappulalle toimivaksi? Eli heivata kokonaan virtalukko pois ja kytkin tilalle? Virtalukko sökönä ja ei oo halua ostaa uutta.
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 11.9.2010 19:04
Minkä väriset piuhat sulle tulee sinne virtalukolle?
nikke700
- Liittynyt:
- 18.11.2008 1:05
terve
tota olis tollane aprillia sr di-tech 02 joka ei oikee lähe käyntii ollenkaa, sitten kun pyörän saa käyntiin niin se pitää hirveetä meteliä. Tehty koneremontti liikkeessä ja vikakoodit katottu mutta ei näytä mitään.
Nettimotosta ID: 1297263 on myynti ilmotus siitä ja siellä on video minkälaista meteliä se pitää mutta ei ole kovinkaan selvä.
aprilia-kimmoke
- Liittynyt:
- 27.3.2012 19:51
miten nuo SR:t on niin pirteitä.. itellä kulkee n. 72-73 tasasella mopo kuristamattomalla putkella ja variaattorin prikka paikallaan 6,3gr rullilla ja keulii pienestä nykäsystä.. kaasari vaihdettu 17,5mm phbn..
leevi-
- Pyörä:
- Aprilia SR 50 Di-Tech
- Liittynyt:
- 15.4.2012 14:16
moi , mul on aprilia sr 50 ditech vuosimallia 2002, ja on RUISKU,ei kaasarimalli, muuten vakio mut prikka otettu irti, Kulkee mittariin 99 mut oikee vauhti 80km/h luokkaa.. ajattelin että vauhtia voisi pienentää vaihtamalla kevyemmät rullat, kiihtyy nytkin jo kuin hullu mut silti. nii minkä painoset rullat tos on vakiona ? ei jaksais ostaa kaiken painoisia ja kokeilla eriksee .. :S kyseessä on siis ruisku eli kierrosterajoitintahan tähän ei saa laitettua:( ja yritin jo googlesta etsiä niitä valio rullia ei löytynyt ! npm.fi > mp-osat.fi/aprilia/ > löyty alkuperäis varapsist et rullat ois 7.7gr mut onks ne :o ? AUTTAKAA !
Aprilia SR 50 Di-Tech -02 (ruisku, ei prikkaa)
Dementikko
- Liittynyt:
- 19.2.2011 18:56
Ei kannata keventää rullia vakiossa, se ainoastaan pilaa kiihtyvyyden. Nopeus tulee alas kun laitat prikan variaattoriin.
Vauhtiviivatarra
Moderaattori
- Liittynyt:
- 5.2.2003 23:44
SR DiTechistä on muuten oma ketjunsa
täällä, tämä topic koskee vanhempia kaasarimalleja.
äsäri
- Pyörä:
- Aprilia SR
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 15.10.2011 20:30
Mistähän mahtaisi tällaisesta Apriliasta löytyä vilkkurele?
Sudee
- Pyörä:
- -tön
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 7.11.2008 20:35
.
Viimeksi muokannut Sudee päivämäärä 9.9.2012 16:44, muokattu yhteensä 1 kerran
thounimakarooni
- Pyörä:
- Ei oo
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 11.9.2010 19:04
Vai meinaakko mistäpäin mopoa se löytyy? Yleensä se on näissä vanhemmissa apikoissa etukatteen alla.
äsäri
- Pyörä:
- Aprilia SR
- Paikkakunta:
- Vihti
- Liittynyt:
- 15.10.2011 20:30
Tosiaan tarkoitin et mistä päin mopoo se löytyy. No pitänee ryhtyä syynäilee tonne "etukatteen alle".
ppiaa
- Liittynyt:
- 3.10.2012 2:17
perkele. tulipas apriliasta pirtee laitos 19mm kaasarilla, multivaril, teharilla... MENEE ku pieni eläin
--JogR--
- Pyörä:
- Yamaha jog-r
- Liittynyt:
- 16.11.2011 21:19
Jep tuolta saa ladattua ohjekirjan jossa on kaavio,jopa suomeksi
jos löydät sieltä omasi niin hyvä
http://www.serviceaprilia.com/public/lu ... ?l=SR%2050
Jos nissan motorsport on nismo niin mikäs silloin on honda motorsport?
Leksaa2
- Pyörä:
- Aprilia sr50www -97
- Liittynyt:
- 3.9.2011 12:09
Tarttis apua aprilia sr 50 www -97 kanssa. Ensin oli samanlaisia ongelmia kun Kepiksellä (sivulla 7) eli röpötti ja booasi, eikä lähtenyt käyntiin kunnolla ja bensamittari ja sähköstartti ei toiminut. Sähköstartin sain toimimaan kun vaihdoin starttikytkimen variaattorista ja bensamittarin anturi piti vaihtaa uuteen. Puhdistin ilmanputsarin läpikotaisin. Otin kaasarin irti moottorista ja irroitin siitä kaikki mahdolliset osat ja puhdistin suuttimet, neulan, luistin yms pikkuhilppeet ultraäänipuhdistuksella, kasasin ohjekirjan mukaisesti kaasuttimen ja laitoin vakiosäädöt ja takaisin moottoriin ilman mitää tulosta. Puhdistin kaasuttimen uudestaan ja vaihdoin uuden kaasuvaijerin ja 80 suuttimen (aikaisempi 78) ja nyt pystyy sentään ajamaan vaikka välillä kesken ajon (etenkin jos pitää kaasua esim puolessavälissä) tai kiihdytyksen alkaa röpöttämään tai booaamaan. Vika häviää yhtä nopeasti kun ilmestyykin kun vähän vääntää kaasukahvasta muutaman kerran. Alipainehana toimii ja neulaventtiili toimii. Kaasutin on siis Dellorto PHBN 12 GS. Tyhjäkäyntisuutin on 38 (vakio 40), en usko että vaikuttaa asiaan kun on ennen toiminut normaalisti sen kanssa.
leevi-
- Pyörä:
- Aprilia SR 50 Di-Tech
- Liittynyt:
- 15.4.2012 14:16
Mulla on Aprilia SR 50 DiTech vm -02, prikka pois, ei pitäis olla muuta virii ku ostin käytettynä mut sit ku avasin vähä variaattorii ni löysin sielt 7.0g rullat ja en tiedä onko muuta viriä kuten vp jousi, kytkin jousi tms? kytkin jousi on valkoinen joten ei kai vakio ?
rullien koko on 17x12 ja vakiona paino 7.7g (jossain luki myös 7.5g)
ajattelin että kantsisko laittaa viel kevyempiä rullia? kyllähän tuo nytkin hyvin vääntää ja kiihtyy mutta jos laitan viel kevyemmät rullat ni kärsiikö moottori tms siitä?
mitään kokemuksia / suosituksia kellään?
Aprilia SR 50 Di-Tech -02 (ruisku, ei prikkaa)
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista