Kymco Super 8

IG

ViestiKirjoittanut IG » 29.11.2007 19:41

Nii... Olen sama mieltä. Voisko kysyä että saisko uuden ku on 2 v takua ja peili halkis , saisko uuden?
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
IG

ViestiKirjoittanut IG » 29.11.2007 19:42

Mutta harmittaa niin paljon, ja vituttaa myös :(
kurtzu
Pyörä:
Yamaha Dt

ViestiKirjoittanut kurtzu » 5.12.2007 15:45

onko kellää muulla ollu sähkövikoja tai että mittari ei toimi? Mulla aina joskus joku kosketushäiriö, kun takajarru kahvaa painaa niin ei toimi jarruvalo ja ei lähe käyntii. Pitää painaa etu jarruu jos haluu sähköstartilla käyntii. ja silläkään ei aina lähe. :D ja sitten mittari ei toimi, ens viikolla takuuseen. Oon kyllä aika pettyny, ku jo toinen kerta ku menee mittari rikki.
Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125

ViestiKirjoittanut Jarez » 5.12.2007 15:55

kurtzu kirjoitti:onko kellää muulla ollu sähkövikoja tai että mittari ei toimi? Mulla aina joskus joku kosketushäiriö, kun takajarru kahvaa painaa niin ei toimi jarruvalo ja ei lähe käyntii. Pitää painaa etu jarruu jos haluu sähköstartilla käyntii. ja silläkään ei aina lähe. :D ja sitten mittari ei toimi, ens viikolla takuuseen. Oon kyllä aika pettyny, ku jo toinen kerta ku menee mittari rikki.

Siitä kahvasta joka ei "toimi" niin sulta on hyvin varmasti hjonnut se mikrokytkin sieltä kahvarungosta. Voisit yrittää saada takuuseen.

Eli kun viet takuuhuoltoon niin sano että uusivat mikrokytkimet molempiin kahvoihin, sitten pitäisi toimi sähköstartti ja jarruvalo.
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762
IG

ViestiKirjoittanut IG » 5.12.2007 20:55

Miul on sellainen sähkövika et valot ei mee välil päällee siis ne lähivalot kaukovalot toimii ja valaistus mutta se lähivalo ei... minun mielest sen takia koska siihen kytkimeen on joutunut jotain vettä...
Nicke89

ViestiKirjoittanut Nicke89 » 6.12.2007 0:43

IG kirjoitti:Miul on sellainen sähkövika et valot ei mee välil päällee siis ne lähivalot kaukovalot toimii ja valaistus mutta se lähivalo ei... minun mielest sen takia koska siihen kytkimeen on joutunut jotain vettä...

:D
On kyllä heikkoa jos mopon ajovalojen kytkin ei kestä vettä, ei voi muuta sanoa..
Yleismittari esiin ja mittaamaan, koitappa tosin ensin vaihtaa polttimo, jos olisi rikki.

Oiskohan tässä kymcossa muuten heikot sähköt/tiivistykset, kun muutkin on näköjään valittanut esim noista jarruvalojen kytkimista ja mittariston hajoamisesta..
kurtzu
Pyörä:
Yamaha Dt

ViestiKirjoittanut kurtzu » 6.12.2007 12:06

jarez kirjoitti:
kurtzu kirjoitti:onko kellää muulla ollu sähkövikoja tai että mittari ei toimi? Mulla aina joskus joku kosketushäiriö, kun takajarru kahvaa painaa niin ei toimi jarruvalo ja ei lähe käyntii. Pitää painaa etu jarruu jos haluu sähköstartilla käyntii. ja silläkään ei aina lähe. :D ja sitten mittari ei toimi, ens viikolla takuuseen. Oon kyllä aika pettyny, ku jo toinen kerta ku menee mittari rikki.

Siitä kahvasta joka ei "toimi" niin sulta on hyvin varmasti hjonnut se mikrokytkin sieltä kahvarungosta. Voisit yrittää saada takuuseen.

Eli kun viet takuuhuoltoon niin sano että uusivat mikrokytkimet molempiin kahvoihin, sitten pitäisi toimi sähköstartti ja jarruvalo.
joo pitää tehä sillee. Rupeevat kyllä kohta vihaamaan mua ku vien sen kohta neljättä kertaa takusee :D
SP2003

ViestiKirjoittanut SP2003 » 7.12.2007 16:06

.
Viimeksi muokannut SP2003 päivämäärä 6.6.2008 16:10, muokattu yhteensä 1 kerran
IG

ViestiKirjoittanut IG » 7.12.2007 18:06

mäkiin haluan kaupan purkua :P
poss3
Pyörä:
RRX enduro pwr up -07

ViestiKirjoittanut poss3 » 7.12.2007 18:34

On se kumma kun teillä ei kestä.

Meidän Super8:lla on ajettu varmaan jo 4000km ilman varsinaisia vikoja. Ainoo vika on ollu joku resonanssi ääni, joka johtui jostain löystyneestä osasta, jonka huolto kiristi ja ääni hävisi.

On ajettu säällä kuin säällä ja säilytetty ulkona taivasalla säällä kuin säällä ja se vaan kestää. On se jännä.
Peke-

ViestiKirjoittanut Peke- » 7.12.2007 21:33

4000km myös täynnä, ainoina vikoina oli tosiaan valmiiks paska kaasari ja ny pakkasilla nopeusvaijeri lähti irti..eli nopeus- ja matkamittari ei toimi. Hyvin on kestäny..Kymcoksi :D
IG

ViestiKirjoittanut IG » 8.12.2007 13:42

kurtzu kirjoitti:
jarez kirjoitti:

joo pitää tehä sillee. Rupeevat kyllä kohta vihaamaan mua ku vien sen kohta neljättä kertaa takusee :D

Eihän ne vihaa, vaa tykkää ne hän saa rahaa silloin ku ne korjaa...
IG

ViestiKirjoittanut IG » 9.12.2007 18:19

miul on muuten sellainen juttu et, mun kymco sammuu itsestään jos en anna kaasua. Wtf???
IG

ViestiKirjoittanut IG » 9.12.2007 18:20

Jee mille tulee kohta 1000 km ajettu !!!!
kurtzu
Pyörä:
Yamaha Dt

ViestiKirjoittanut kurtzu » 11.12.2007 16:02

IG kirjoitti:
kurtzu kirjoitti:
jarez kirjoitti:

Eihän ne vihaa, vaa tykkää ne hän saa rahaa silloin ku ne korjaa...
en mä kyllä niille mitään maksa ku vien takuusee :D

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista