samqpa
- Pyörä:
- Super 9 -04
Myykääs joku mulle etujarrulevy edullisesti.
vastaheitto
- Pyörä:
- Aprilia
joo.. kellään tietoo mistä super 9 :iin löytäis uuden takavalo häkkelin..
Viilattu bensaletku, kisailmaa renkaissa, kitkaa pienentävää maalia, tehomutteri kaasarissa, koneeseen kaadettu lisäkipinöitä, kampikammion kattovalo ja pakoputken paukku laakeri.
samqpa
- Pyörä:
- Super 9 -04
vastaheitto kirjoitti:joo.. kellään tietoo mistä super 9 :iin löytäis uuden takavalo häkkelin..
http://www.mopomesta.fi/kauppa/product_info.php?products_id=860
Joorma
Tarvitsisin tietoa kuinka paljon super 9 kulkee viriholkilla ja hukkaputken poistolla. Tietääkö kukaan?
TONIPSI
- Pyörä:
- Piaggio Typhoon -03
-jukka
- Pyörä:
- Kymco Super 9 AC
kellään myynnis valmiiks muokattu adapteria kymco super 9?
ja tangon voin ostaa samalla jos on
Joorma
Miten tota takaiskaria voi kääntää 90 astetta kun toi mun koropala sen vaatii ? en oo kokeillu viellä mitään . voiko sen kääntää tosta vaan vai pitääkö ottaa kokonaan irti ja tälleen?
Ja sitten että käykö tää superii?
Jousen sisähalkaisin noin 48,1 mm. <--- painejousi
samqpa
- Pyörä:
- Super 9 -04
Joorma kirjoitti:Miten tota takaiskaria voi kääntää 90 astetta kun toi mun koropala sen vaatii ? en oo kokeillu viellä mitään . voiko sen kääntää tosta vaan vai pitääkö ottaa kokonaan irti ja tälleen?
Käännät vaan sitä niin se menee.
Joorma
Juu kiitti
. Onko kellään kokemusta Turbo kitin Racing tehoputkesta? Onko se ollenkaan tecnigasin luokkaa? Näyttäs suht halvalla lähtevän.
http://www.moto-hame.fi/index.php?main_ ... cts_id=766
HaGss
- Pyörä:
- Ei ole. (ex 2-tahti skootteri man)
Osta mielummin Easypartsista Tecnigas suht halvalla
asdfasd
- Pyörä:
- Kymco s9
Teknikassi next-r on erinomainen putki kymsolle ja viellä HALPA
Joorma
Aluks varmaan tukin hukkaputken.
samqpa
- Pyörä:
- Super 9 -04
Jos tuo Turbokit on sama putki mitä Sparewheelissä myydään niin jätä suosiolla ostamatta.
Super-9
- Pyörä:
- Kymco Super 9 72cc midrace & Suzuki Sepia 70cc project
Osaatteko kertoo et mikä mun Kymsoon meni, ku vaihoin Metrakitin +15% vastapainejousen, ni nyt ei jaksa mennä ku 70 mittariin
Kiihtyvyys kyllä kasvo huomattavasti ja enne jousen vaihtoo kulki mittarin mukaa reilusti yli 80 mut kiihty luumusti... Eli miten saisin kulkemaan taas samal taval ku ennen ja kiihtymää yhtä hyvin ku nyt?
jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Mulla ois projektina kaverin S9. Aikaisemmin pistettiin siihen next-r, multivar, kevyemmät rullat ja 86 suutin. Nyt tulossa moposportilta piper ja takavariaattoriin malossin jouset. Jossain vaiheessa olis tarkoitus saada vielä vähän lisää tehoo irti. Joten, mitäs tolle on tehtävissä vakiopytyllä vielä? Ja mitenkäs 70cc:n kanssa, semmonen melko tehokas ja sopivanhintainen? Tarviikos vaihtaa kaasutinta? Ja next-r:hän ei ole se sopivin 70cc:lle, joten jos jollain on antaa sopiva setti, pytty ja putki? Olisi jokapäiväiseen ajoon, ja koneen ja variaattorin säätö ei ole ongelma.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista