Piaggio NRG PureJet

purejetisti
Pyörä:
tyscon 250cc bad boy
Liittynyt:
25.5.2007 17:31

ViestiKirjoittanut purejetisti » 26.7.2008 13:32

Paljon teillä valehtelee mittari? Mulla valehtelee sen 6-7 km/h eli mittari näyttää 51, mutta gps 45 ja sitten huiput alamäkeen mittarin mukaan 90 ja gps 82.
Lamsa
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
23.10.2005 13:31

ViestiKirjoittanut Lamsa » 26.7.2008 19:44

purejetisti kirjoitti:Paljon teillä valehtelee mittari? Mulla valehtelee sen 6-7 km/h eli mittari näyttää 51, mutta gps 45 ja sitten huiput alamäkeen mittarin mukaan 90 ja gps 82.


Mä luulen et mun näyttää n. 10km/h liikaa. Pitää tosin jokukerta testata gps :än kanssa.
Akce
Liittynyt:
14.8.2007 20:54

ViestiKirjoittanut Akce » 26.7.2008 21:06

Mul meni gpssää 90 kunnes se sammu ( alamäkee kaks pääl) ja mittarist oli menny reippaasti yli, joka on 80kmh asti.
Lamsa
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
23.10.2005 13:31

ViestiKirjoittanut Lamsa » 27.7.2008 18:57

Joo katoin äsken gps ällä, että 79 sain suoralla huippuihin, ja isoon alamäkeen joku +10km/h. Eli mittaristo kusee isoilla nopeuksilla näköjään 15km/h ja pienillä 10. :(
purejetisti
Pyörä:
tyscon 250cc bad boy
Liittynyt:
25.5.2007 17:31

ViestiKirjoittanut purejetisti » 27.7.2008 19:50

2003 tai 2004 vuosimallin fuden mittari valehteli vain 2 km/h liikaa ja sillä testasin nopeuksia aina 70 km/h asti :eek: . Kiinalaisessakin oli tarkempi mittari :s
ardie91
Pyörä:
Mummokonkeli =(
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
6.7.2007 1:51

ViestiKirjoittanut ardie91 » 28.7.2008 21:46

ite ajoin just tossa kaverin kanssa niin sillä näytti mittarissa 49km/h (runneri) mut sama mittari siinäki kun tässä ;) ja omassa sigmassa oli 45.7km/h =D
Asia kunnossa !
Lamsa
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
23.10.2005 13:31

ViestiKirjoittanut Lamsa » 5.8.2008 22:14

Joo tota otin kai nyt ton ilmanotonkuristuslevyn pois, eli eiks se oo tämä:

http://img171.imageshack.us/my.php?imag ... 004lz3.jpg

e: Kai se on nyt on oikee ku huomaa, että kiihtyvyys ainakin on parantunu ja kone käy ainaki selvemmin tai on varmemman olonen.
Akce
Liittynyt:
14.8.2007 20:54

ViestiKirjoittanut Akce » 8.8.2008 13:37

Lamsa kirjoitti:Joo tota otin kai nyt ton ilmanotonkuristuslevyn pois, eli eiks se oo tämä:

http://img171.imageshack.us/my.php?imag ... 004lz3.jpg

e: Kai se on nyt on oikee ku huomaa, että kiihtyvyys ainakin on parantunu ja kone käy ainaki selvemmin tai on varmemman olonen.


Joo toi se on, mut ite en ainakaan huomannu mitää kunno eroo kun otin sen pois.
purejetisti
Pyörä:
tyscon 250cc bad boy
Liittynyt:
25.5.2007 17:31

ViestiKirjoittanut purejetisti » 8.8.2008 16:51

Lamsa kirjoitti:Joo tota otin kai nyt ton ilmanotonkuristuslevyn pois, eli eiks se oo tämä:

http://img171.imageshack.us/my.php?imag ... 004lz3.jpg

e: Kai se on nyt on oikee ku huomaa, että kiihtyvyys ainakin on parantunu ja kone käy ainaki selvemmin tai on varmemman olonen.


Saiko sitä ees ottaa pois, koska se saa liikaa ilmaa? Vai onko Lamsalla kisaohjelma?
ipaa
Liittynyt:
17.5.2008 10:14
tuleva menopeli

ViestiKirjoittanut ipaa » 8.8.2008 22:32

oon aatellu ostaa tollase nrg pj.n ittellä ollu roxi ja pösö sf2 ennemii molemmat kulki sellast 80 joten tietysti nrg.tä tulllann virittämään :D oon täs lueskellu jotai ja kattelin et tollane kisa ohjelma pitäis hommaa ja sit prikka tai prikat pois ja sitte se ilmalevy hommeli pois :D. paljo se kulkis näil ja toimiiks se näil hyvi? vai meneeks huonoks joku ku ton ilmalevy jutun ottaa pois vai onks se ton kisaohjelman kaa iha ok? en itse asias ees tiiä mikä on toi kisa ohjelma?= joku ns bensantulon rajotin vai?
Lamsa
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
23.10.2005 13:31

ViestiKirjoittanut Lamsa » 8.8.2008 23:50

purejetisti kirjoitti:
Lamsa kirjoitti:Joo tota otin kai nyt ton ilmanotonkuristuslevyn pois, eli eiks se oo tämä:

http://img171.imageshack.us/my.php?imag ... 004lz3.jpg

e: Kai se on nyt on oikee ku huomaa, että kiihtyvyys ainakin on parantunu ja kone käy ainaki selvemmin tai on varmemman olonen.


Saiko sitä ees ottaa pois, koska se saa liikaa ilmaa? Vai onko Lamsalla kisaohjelma?


on, joo ei muuten kannata ottaa pois.
Klasu
Pyörä:
Matrix 70cc, Raptor 700 kömpijä
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
20.8.2006 13:12

ViestiKirjoittanut Klasu » 9.8.2008 4:43

Ei tuo "kisaohjelma" paljoa auta käytännössä.
Bensaa palaa reilusti enemmän tehon juurikaan muuttumatta.

Paras viritys lienee pirkan poisto, ja jos tämä ei riitä, niin melkein täytyy siirtyä 70cc sylinteriin.
O: Keeway Matrixin ehjä etulokari kiinnikkeineen.
ipaa
Liittynyt:
17.5.2008 10:14

ViestiKirjoittanut ipaa » 9.8.2008 10:20

elikkä ilma prikka kulkee n. 75? ja sit kisaohjelma ja ilmalevy nii oisko joku 85 oikeet?? tehoputkee ki oon aateluu mut ei välttämät tartte..
ja siis ku sanoit et bensaa palaa nii siis onko se iha huomattava vai siis tyylii saman verra ku kaasarikoneet vakion? 3l/100km ??
Lamsa
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
23.10.2005 13:31

ViestiKirjoittanut Lamsa » 9.8.2008 12:36

Klasu kirjoitti:Ei tuo "kisaohjelma" paljoa auta käytännössä.
Bensaa palaa reilusti enemmän tehon juurikaan muuttumatta.

Paras viritys lienee pirkan poisto, ja jos tämä ei riitä, niin melkein täytyy siirtyä 70cc sylinteriin.


Mulla ottaa ton kisaohjelman ansiosta piikin siinä 65km/h, tuli sen ansiosta joku +15km/h.
Eli kyllä se auttaa.
ipaa
Liittynyt:
17.5.2008 10:14

ViestiKirjoittanut ipaa » 9.8.2008 14:07

lamsa mitä virii sul on ja paljo kulkee? jos ottaa piikin vast 65 nii mite kiihyy sitä enne

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista