Nyt joku joka tietää skobista jotain kertoo mikä vois olla vikana.
Eli ostin halvalla trekkerin joka oli leiponu. laitoin uuden varaosakoneesta pytyn ja männän. Nyt kone pyörii kiitettävästi, mutta ei lähe käyntiin.
En ole ennen skoottereita laittanut mutta mopoja ja krosseja on tullu laitettua.
Eli luultavasti saa liikaa bensaa koska pamahtaa välillä putkessa. Alku.p kaasarista oli ilmaruuvi paskana niin laitoin varaosakoneesta kaasarin. ei auttanut. olen saanut sen käyntiin sillei että kävi mutta siis sen mukaan sai vitusti liikaa sillä putkesta tuli savua ihan helvetisti ja kaasari tulvi perkeleesti! . nyt olen vaihtanut bensat,kaasarin,cdi ,avannut pytyn ja kattonu et kasasin oikein eli mäntä ja renkaat oikeisiin koloihin. Vielä sellasta että onkä väliä että miten päi männänrenkaat ettei siitä johdu?
lupailee helvetin hyvin aina välillä niin että pyörii kone kunnolla mutta vähän kuin booais koko ajan
Kaasarin säädin sillee et laitoin ilmaruuvin kii ja 1,5kierrosta auki. Muita säätöjä ei ole tuossa kaasarissa. voiko johtua siitä että kaasari huonosti kiinni imukaulassa? koska uudessa kaasarissa oli jengat menny toisesta päästä.
MIssäs tuolla on tuorevoitelu jos se antaa liikaa öljyä ja sen takii ei käynnisty. onko tuo öljypumppu joka on pakoaukon alapuolella, jossa pyörii sellanen aukko.
Ja kipinää tulee. Osaatteko sanoa mistä tämä johtuu.
Eli olen käynyt oikeastaan kaiken läpi Mutta silti ei käynnisty! Nyt ei riitä enää hermo joten toimivista neuvoista voin vaikka maksaa
D