Yamaha Jog R

Jonde.
Pyörä:
SF2 -00
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
11.3.2007 18:00

ViestiKirjoittanut Jonde. » 1.8.2007 21:34

lödö kirjoitti:
arizaka kirjoitti:
lödö kirjoitti:Eli ei mitään eroja?? vai? Kumminki eri nimi.. :/

Ei mitään eroja, muuta kuin merkki, malli, tarrat ja väritys.

Ok kiitos tiedosta :) Kumpi olis parempi ostos? :D


Ei mitään väliä kumman ostat. Ellet sitten pidä toisen mallin tarroista/värityksestä enemmän.
Eizh
Pyörä:
Yamaha Aerox & Yamaha Jog R
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
9.7.2007 11:59

ViestiKirjoittanut Eizh » 1.8.2007 21:38

Joni- kirjoitti:
lödö kirjoitti:
arizaka kirjoitti:
lödö kirjoitti:Eli ei mitään eroja?? vai? Kumminki eri nimi.. :/

Ei mitään eroja, muuta kuin merkki, malli, tarrat ja väritys.

Ok kiitos tiedosta :) Kumpi olis parempi ostos? :D


Ei mitään väliä kumman ostat. Ellet sitten pidä toisen mallin tarroista/värityksestä enemmän.

Selvä se ja kiitos tiedoista! :)
agag
Liittynyt:
20.3.2007 17:35
rullat

ViestiKirjoittanut agag » 11.8.2007 12:54

Minkhän kokoiset siis niinku jotai 16x13 noi rullat on ja minkä painoset tossa 2006 machissa
mängi
Liittynyt:
1.1.2006 18:44
Re: rullat

ViestiKirjoittanut mängi » 11.8.2007 13:38

agag kirjoitti:Minkhän kokoiset siis niinku jotai 16x13 noi rullat on ja minkä painoset tossa 2006 machissa

15x12 ja 6.5g
S4kke-
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
7.7.2007 10:50

ViestiKirjoittanut S4kke- » 19.8.2007 0:08

käykö jogiin roxin tai bw:sän viri osat? onko minarellin vaaka vai pysty kone?
tomì
Pyörä:
ei ole
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
21.5.2006 12:06

ViestiKirjoittanut tomì » 19.8.2007 1:42

wrispee kirjoitti:käykö jogiin roxin tai bw:sän viri osat? onko minarellin vaaka vai pysty kone?


Jogissa on vaakakone, kuin myös roxissa. bws:ässä pystysylinteri eli sen viriosat ei ole yhteensopivia.
uujee
Pyörä:
DT 125 RE & keeway
Paikkakunta:
Hausjärvi
Liittynyt:
17.8.2007 22:49

ViestiKirjoittanut uujee » 20.8.2007 18:15

Paljos tuo Jogi kulkee prikan poiston jälkeen jos se on muuten vakio
Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36

ViestiKirjoittanut Jarez » 20.8.2007 22:26

uujee kirjoitti:Paljos tuo Jogi kulkee prikan poiston jälkeen jos se on muuten vakio


Aika reippaasti meni ainakin siskon jogi aikoinaan. 60 suorilla ja alamäessä jopa 80. Pelkällä prikan poistolla siis.
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762
uujee
Pyörä:
DT 125 RE & keeway
Paikkakunta:
Hausjärvi
Liittynyt:
17.8.2007 22:49

ViestiKirjoittanut uujee » 21.8.2007 18:17

jarez kirjoitti:
uujee kirjoitti:Paljos tuo Jogi kulkee prikan poiston jälkeen jos se on muuten vakio


Aika reippaasti meni ainakin siskon jogi aikoinaan. 60 suorilla ja alamäessä jopa 80. Pelkällä prikan poistolla siis.

se on aika paljon pelkällä pienen osan poistolla
uujee
Pyörä:
DT 125 RE & keeway
Paikkakunta:
Hausjärvi
Liittynyt:
17.8.2007 22:49

ViestiKirjoittanut uujee » 21.8.2007 18:18

Kertokaas nyt onko tuo Jog niin pieni kun se näyttää olevan kuvissa? vai onko se ihan ajettavan kokoinen?
Eizh
Pyörä:
Yamaha Aerox & Yamaha Jog R
Paikkakunta:
Espoo
Liittynyt:
9.7.2007 11:59

ViestiKirjoittanut Eizh » 28.8.2007 21:50

Monta kilometrii pääsee täydellä tankillä ilman virtyksiä?
Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36

ViestiKirjoittanut Jarez » 28.8.2007 22:40

uujee kirjoitti:
jarez kirjoitti:
uujee kirjoitti:Paljos tuo Jogi kulkee prikan poiston jälkeen jos se on muuten vakio


Aika reippaasti meni ainakin siskon jogi aikoinaan. 60 suorilla ja alamäessä jopa 80. Pelkällä prikan poistolla siis.

se on aika paljon pelkällä pienen osan poistolla


Onhan se. Mutta vaakaminarellissa on myös pidemmät välitykset kuin pystypyttysissä.

Ei siis normisuoralla mene sitä 80, vaan alamäissä. Kiitos vakioputken ja säätämättömän variaattorin.

Suorilla sitä mukavaa 60 vauhtia ilman muita säätöjä / kuristusten poistoa.

lödö: vakiotankilla pääsee erittäin pitkälle prikattomana. Voisin sanoa yli 200km. Takuuseen en mene, kun pitkään aikaan en ole koko tankillista päässyt ajamaan.

Kuristettuna ei taida hirveän pitkälle pötkiä täydellä tankilla. Senverran reippaasti kone tykkää huutaa prikan kanssa. Voisin sanoa alle 200km.

Siskon jogista otettiin prikka pois jo sisäänajossa moottorin tulevaisuutta ajatellen ;)

Mutta kulutus on pieni 2-3l satasella prikattomana.

Jogi on pieni ja märkäpaino taisi olla vaan himpun yli 70.

Omasta mielestä ihan näppärä peli käsitellä ja tukeva ajettava isompien vanteiden ansiosta.

Takaiskari alkaa tosin olemaan elämänsä lopussa kun kilometrejä on nyt yli 9000. Pelkkää kesäajoa takana.

Vakiorenkaatkin yllättävän hyvin kestäneet.

Takarengas nyt vaihtokunnossa.

Itse +180cm jannuna en ongelmiä näe ajamisessa, paitsi polvet jääytyy kylmemmillä säillä kun etukatteen yli kurkistavat hieman. (ei mittariston)

Suosittelen prikan poiston jälkeen vastapaine jousen vaihtamista malossin punaiseen. Piristyy ihmeellisesti jarrutuksen jälkeisessä kiihdytyksessä, eikä luuskahda niin pahati lämpimällä variaattorilla kuin vakio vp jousen kanssa.
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762
jimppari
Pyörä:
Slaikka
Paikkakunta:
kerava
Liittynyt:
4.6.2006 0:24

ViestiKirjoittanut jimppari » 31.8.2007 18:23

Siis eiks toi malossin punanen ole 50%? Aika jäykkä prikattomalle vakiolle :D
Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36

ViestiKirjoittanut Jarez » 31.8.2007 18:28

jimppari kirjoitti:Siis eiks toi malossin punanen ole 50%? Aika jäykkä prikattomalle vakiolle :D


Parempi se on kuin valkonen vakiolle. Vakiokytkimellä toi punanen ei omasta mielstä ole mikään paha.

En sit tiedä kuinka väljä toi vakiopytty tälhetkel on.
Sekin voi vaikuttaa hieman ja toi älytön imuvuoto.

Mukavasti paransi kiihtyvyyttä pelkällä jousen vaihdolla. Vakiojousella oli ajettu 9500km ja huippunopeudet ton imuvuodon kanssa oli sitä 30-50. Kiihtyvyys vielä jotain vielä järkyttävämpää.

Nyt vaikka se imuvuoto täyskaasulla aikalailla useesti ilmenee, niin kiihtyvyys parani huooomattavasti. Vakiorullien paikalle vaihdoin 6k ajetut sr:n vakiorullat ihan kokeilumielessä kun vakiot oli jo lievät leegot.

Mut talvella lohko irti ja siinä sitten ton imuvuodon ratkon ja tsekkaan ton pytyn kunnon.
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762
Jarez
Pyörä:
GTS 300, Monkey 125, Lead 110, Runner 125
Liittynyt:
17.11.2002 20:36

ViestiKirjoittanut Jarez » 5.9.2007 0:24

Aikamoinen bolttis ;)

Tuplapeileistä tulee mieleen touring.
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582
viewtopic.php?f=5&t=86762

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista