uujee kirjoitti:jarez kirjoitti:uujee kirjoitti:Paljos tuo Jogi kulkee prikan poiston jälkeen jos se on muuten vakio
Aika reippaasti meni ainakin siskon jogi aikoinaan. 60 suorilla ja alamäessä jopa 80. Pelkällä prikan poistolla siis.
se on aika paljon pelkällä pienen osan poistolla
Onhan se. Mutta vaakaminarellissa on myös pidemmät välitykset kuin pystypyttysissä.
Ei siis normisuoralla mene sitä 80, vaan alamäissä. Kiitos vakioputken ja säätämättömän variaattorin.
Suorilla sitä mukavaa 60 vauhtia ilman muita säätöjä / kuristusten poistoa.
lödö: vakiotankilla pääsee erittäin pitkälle prikattomana. Voisin sanoa yli 200km. Takuuseen en mene, kun pitkään aikaan en ole koko tankillista päässyt ajamaan.
Kuristettuna ei taida hirveän pitkälle pötkiä täydellä tankilla. Senverran reippaasti kone tykkää huutaa prikan kanssa. Voisin sanoa alle 200km.
Siskon jogista otettiin prikka pois jo sisäänajossa moottorin tulevaisuutta ajatellen
Mutta kulutus on pieni 2-3l satasella prikattomana.
Jogi on pieni ja märkäpaino taisi olla vaan himpun yli 70.
Omasta mielestä ihan näppärä peli käsitellä ja tukeva ajettava isompien vanteiden ansiosta.
Takaiskari alkaa tosin olemaan elämänsä lopussa kun kilometrejä on nyt yli 9000. Pelkkää kesäajoa takana.
Vakiorenkaatkin yllättävän hyvin kestäneet.
Takarengas nyt vaihtokunnossa.
Itse +180cm jannuna en ongelmiä näe ajamisessa, paitsi polvet jääytyy kylmemmillä säillä kun etukatteen yli kurkistavat hieman. (ei mittariston)
Suosittelen prikan poiston jälkeen vastapaine jousen vaihtamista malossin punaiseen. Piristyy ihmeellisesti jarrutuksen jälkeisessä kiihdytyksessä, eikä luuskahda niin pahati lämpimällä variaattorilla kuin vakio vp jousen kanssa.
Sähkömopoilun ilosanomaa levittämässä jo vuodesta 2011.
viewtopic.php?f=42&t=86582viewtopic.php?f=5&t=86762