pun77i
Onko jetin omistajat huomannu että kun mittariston ympärillä olevaa hopeaa muoviosaa hinkkaa autosolilla ja
rätillä niin se alkaa kiiltään. Itse olen kiillottanut jo omani. Kannattee
Anssi.
- Pyörä:
- VT583 café
pun77i kirjoitti:Onko jetin omistajat huomannu että kun mittariston ympärillä olevaa hopeaa muoviosaa hinkkaa autosolilla ja
rätillä niin se alkaa kiiltään. Itse olen kiillottanut jo omani. Kannattee
Katoin omaani sieltä takaa ni näytti kiiltävän jo valmiiks.
Hienoo ainetta
.
Kukaan ei kysy kuinka nopeasti se tehtiin, vaan kuka sen teki.
pun77i
Onko kellään paikallaan jet forcen c-techissä tecnigas next-r:ää? Mites toimii sillä? Kuulema auttaa vaan kiihtyvyyteen. Pistelkää vähän tietoa paljon teillä menee jetti oikeata? Vissiin aika kova kusettaan tuo mittari ainaki c-techis, ku itellä vaan prikka pois ja hukkis tukittu niin menee mittariin 80km/h. Varmaa oikeata jotain 60-65.
Guava
Tarvisin vähän teknistä tietoa koskien Peugeot Jet Force TSDI:tä.
Skootteri siis ei lähde ollenkaan käyntiin, pyörittää kyllä, mutta ei vaan lähde. Tulppa tarkistettu ja antaa kipinää. Itse en oikeen noista ruiskuista mitään tajua, joten jos joku muu tajuaa, niin YV:llä tai tähän topicciin voisi apuaan tarjota.
Flexu
- Pyörä:
- Pösöjä
pun77i kirjoitti:Onko kellään paikallaan jet forcen c-techissä tecnigas next-r:ää? Mites toimii sillä? Kuulema auttaa vaan kiihtyvyyteen. Pistelkää vähän tietoa paljon teillä menee jetti oikeata? Vissiin aika kova kusettaan tuo mittari ainaki c-techis, ku itellä vaan prikka pois ja hukkis tukittu niin menee mittariin 80km/h. Varmaa oikeata jotain 60-65.
Faitti menee prikattomana oikeaa 65-70km/h. Toki jetti painaa enemmän, mutta uskoisin että se kykenee aikalailla samaan. Jos lähtee omien pösökokemusten pohjalta arvioimaan tuota teharinopeutta, niin teharilla ja oikeilla säädöillä mennään 75-80kmh yleensä.
[FTT SpeedfORce.120 EVO2 | ACS-skode, jossa JetForcen alusta ja 120cc.][galleria] [topic]
tomì
- Pyörä:
- ei ole
Tästä lähtee tehari halvalla!
tecro
FleXu kirjoitti:pun77i kirjoitti:Onko kellään paikallaan jet forcen c-techissä tecnigas next-r:ää? Mites toimii sillä? Kuulema auttaa vaan kiihtyvyyteen. Pistelkää vähän tietoa paljon teillä menee jetti oikeata? Vissiin aika kova kusettaan tuo mittari ainaki c-techis, ku itellä vaan prikka pois ja hukkis tukittu niin menee mittariin 80km/h. Varmaa oikeata jotain 60-65.
Faitti menee prikattomana oikeaa 65-70km/h. Toki jetti painaa enemmän, mutta uskoisin että se kykenee aikalailla samaan. Jos lähtee omien pösökokemusten pohjalta arvioimaan tuota teharinopeutta, niin teharilla ja oikeilla säädöillä mennään 75-80kmh yleensä.
C-Techissä kusettaa mittari aikalailla samanverran, kuin mitä faitissa.
[url=http://www.motot.net/galleria/showgallery.php/ppuser/16465/cat/500]
Gallleria[/url]
BlueStorm
- Pyörä:
- Aprilia SX 50
Mikähän tässä on, prikka on irrotettu ja kaikki osat paikoilla, hihna oli kiinni ja variaattorikoppa kiinni. Moottori käynnisty, kiva ääni kuulu ja siinä se oliki, hihna ei pyöritä "
http://personal.inet.fi/cool/sampsa/sr5 ... G_4303.jpg " taaempaa osa, yläosa ei spinnaa alaosan kanssa, mutta yläosaa kun pyörittää pyörii alaosakin, mutta ei käy toisinpäin.
hc_monkey
Guava kirjoitti:Tarvisin vähän teknistä tietoa koskien Peugeot Jet Force TSDI:tä.
Skootteri siis ei lähde ollenkaan käyntiin, pyörittää kyllä, mutta ei vaan lähde. Tulppa tarkistettu ja antaa kipinää. Itse en oikeen noista ruiskuista mitään tajua, joten jos joku muu tajuaa, niin YV:llä tai tähän topicciin voisi apuaan tarjota.
No kuinkas vanha laite on ja lähinnä paljon ajettu ? Mut nyt alkuun nii vika voi olla ruiskun kompurassa (ei tuota tarpeeks painetta), bensapumpussa (väljä eikä pumppaa bensaa tarpeeks kovalla paineella), mittaristossa joku sähkövika tai sit jossain muualla mut silloin ei kyllä pyörittäiskää konetta yleensä. Tulppa kannattaa silti koittaa vaihtaa koska voi silti olla rikki vaikka irtonaisena antaaki kipinää mut sittekku laittaa kiinni ja tulppa on paineessa niin ei kipinää tulekkaan ja uudetkin tulpat saattaa olla rikkinäisiä, on tullu välillä tämmösiäki vastaan. Sit vielä että saattaa selvitä joskus pelkällä ruiskun ja ruiskunkompuran puhdistamisellaki. Nii ja sit vielä todennäköisin syy, jos on yli 5000 ajettu laite nii saatta olla sylinteri väljä ja se on erittäin todennäköistä jos ilmanputsariin ja muualle ei ole tehty tiettyjä muutostöitä esimerkiksi ilmanputsarista pitäisi lähteä ilmanottoletku etukatteen sisälle ns. snorkkeli ja kone on varmasti väljä ja täynnä hiekkaa jos mopossa on käytetty jotain vapaavirtaussuodatinta tai ajettu paljon hiekkatiellä. Tässä ehkä yleisimpiä vikoja mitä tullu vastaan.
pun77i
hc_monkey mistä oot saanu tuohon ex jettiis tuon penkinpäällisen ja sivutuen? Mistä voi tilata ja paljon hinnat?
tomì
- Pyörä:
- ei ole
hc_monkey kirjoitti:Guava kirjoitti:Tarvisin vähän teknistä tietoa koskien Peugeot Jet Force TSDI:tä.
No kuinkas vanha laite on ja lähinnä paljon ajettu ? Mut nyt alkuun nii vika voi olla ruiskun kompurassa (ei tuota tarpeeks painetta), bensapumpussa (väljä eikä pumppaa bensaa tarpeeks kovalla paineella), mittaristossa joku sähkövika tai sit jossain muualla mut silloin ei kyllä pyörittäiskää konetta yleensä. Tulppa kannattaa silti koittaa vaihtaa koska voi silti olla rikki vaikka irtonaisena antaaki kipinää mut sittekku laittaa kiinni ja tulppa on paineessa niin ei kipinää tulekkaan ja uudetkin tulpat saattaa olla rikkinäisiä, on tullu välillä tämmösiäki vastaan. Sit vielä että saattaa selvitä joskus pelkällä ruiskun ja ruiskunkompuran puhdistamisellaki. Nii ja sit vielä todennäköisin syy, jos on yli 5000 ajettu laite nii saatta olla sylinteri väljä ja se on erittäin todennäköistä jos ilmanputsariin ja muualle ei ole tehty tiettyjä muutostöitä esimerkiksi ilmanputsarista pitäisi lähteä ilmanottoletku etukatteen sisälle ns. snorkkeli ja kone on varmasti väljä ja täynnä hiekkaa jos mopossa on käytetty jotain vapaavirtaussuodatinta tai ajettu paljon hiekkatiellä. Tässä ehkä yleisimpiä vikoja mitä tullu vastaan.
Myös läpät ovat herkkiä hajoamaan näissä juuri tuon huonon alkuperäissuodattimen takia. Eli tarkista ettei läpissä oo väljää, pienikin rako riittää siihen ettei starttaa.
pun77i
Eli joo mulla tuli tuommonen ongelma tai oikeestaan ollu jo pitempään että kun lähtee kiihyttään nii kiekat nousee ja laskee silleen vähä niinku pätkis ja tekee sitä kaasua lisätessä melkee koko ajan. Tulpan oon vaihtanu, kaasarin oon putsannu, suuttimen oon vaihtanu, ilmanputsarin oon putsannu, toista bensapumppua oon kokeillu ja kaasaria on olen säädellyt.Ei näytä vikaa löytyvän. Apuja?
tomì
- Pyörä:
- ei ole
pun77i kirjoitti:Eli joo mulla tuli tuommonen ongelma tai oikeestaan ollu jo pitempään että kun lähtee kiihyttään nii kiekat nousee ja laskee silleen vähä niinku pätkis ja tekee sitä kaasua lisätessä melkee koko ajan. Tulpan oon vaihtanu, kaasarin oon putsannu, suuttimen oon vaihtanu, ilmanputsarin oon putsannu, toista bensapumppua oon kokeillu ja kaasaria on olen säädellyt.Ei näytä vikaa löytyvän. Apuja?
Variaattori kannattaa myös tarkistaa. Eli katot onko rullat, liukupalat ja hihna kuluneita ja sit vielä putsaat varin osat.
pun77i
Joo, mulla on kokonaan toinen vari ja rullat ja kaikki.Hihna on hyvässä kunnossa ja kytkinki on vaihettu
pun77i
Nonii nyt on muutama kuvaki jetistä galleriassa =). Mut toi vika edellee.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista