Aprilia DI-Tech

Ezzee
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.2.2007 14:56
Re: aprilia ditech ei käynnisty

ViestiKirjoittanut Ezzee » 22.6.2008 17:48

mähäny kirjoitti:noniin elikkä... vaihdoin männän projekti apriliaan. nyt kun koitan startata sitä startti ei pyöri (rele vain napsahtaa) ja check injection valo palaa??? missä vika vois olla ??



VASTAILKAA VAIKKA YV:LLÄ KIITOS ETUKÄTEEN


Sulla ei oo releen maadotusjohto kiinni rungossa.. releen pohjasta lähtee kolme punasta ja yks sininen johto niin se sininen pitää saada ruuvattua vaikka varinkoppaan kiinni.
poss3
Pyörä:
RRX enduro pwr up -07
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
27.5.2007 10:18

ViestiKirjoittanut poss3 » 22.6.2008 23:24

Voisko tuo toisiks edellisessä viestissä oleva brobleema johtua rikkinaisestä jonkun ruiskussa olevan ihme tiivisteen rikkoutumisesta? Edellinen omistaja oli näin sanonut.
hebo-
Paikkakunta:
Kiiminki
Liittynyt:
27.3.2008 21:36

ViestiKirjoittanut hebo- » 23.6.2008 12:53

Onko kellää ehotuksia ku otin ditechistä etu vanteen renkaineen pois haarukasta ja aloin sitte ottaa sieltä niitä laakereita pois mutta se rullalaakeri joka on nopeusvaijerin puolella on nii lujassa kiinni että ei lähe millään pois, oon kokeillu vetää, napauttaa ja lämmittää sen vanteen sen laakerin ympäriltä ja sitte laittaa kylmää siihe laakerin päälle mutta ei se ees liikahda. Siis kaikki muut laakerit ja helyt sain pois. Mitäs neuvoja olis teillä?
^^Heino^^
Liittynyt:
6.9.2006 16:24

ViestiKirjoittanut ^^Heino^^ » 23.6.2008 16:29

no nyt on sen verran tietoo että on läpät ehjät mutta ei lähde silti käyntiin voiko puolassa olla vikaa... mikä puola aprilia sr 50 ditech malliin sopii muu kuin vakio AuTTAkaaa
Tukezi
Liittynyt:
23.6.2007 20:38

ViestiKirjoittanut Tukezi » 23.6.2008 21:46

Mikäs olis hyvä sylinteri sarja korvaamaan vakiopyttyä?
mieluusti hinta sais olla sen 70-130e
Ditecci
Liittynyt:
22.5.2008 22:52

ViestiKirjoittanut Ditecci » 24.6.2008 21:43

http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=631063
Nyt ois Aprilia myynnissä!
mpopoika
Liittynyt:
20.9.2006 19:50
70 cc

ViestiKirjoittanut mpopoika » 25.6.2008 14:15

ku 70 cc:n laittaa ni tarviiko vaihtaa ruiskupoksii tai ite ruiskuu ?
kkristaa
Liittynyt:
25.6.2008 14:08

ViestiKirjoittanut kkristaa » 25.6.2008 14:21

mikä vikana kun injection check valo palaa ajonkin aikana, eiks sen pitäis sammuu käynnistyksen jälkeen? nyt ei sammu vaa palaa koko ajan. mitä pitäis tehä? :s
soliferimies
Pyörä:
aprilia sr50 ditech -02
Liittynyt:
21.8.2007 14:23

ViestiKirjoittanut soliferimies » 26.6.2008 12:33

osaisko kukaan sanoa että mikä mun ditekissä on ku otin prikan pois niin tyhjäkäynnillä alkoi kuulua semmonen ihme kilkatus ja kalkatus variaattorista sitten aukaisin varikopan niin kampiakselin mutteri oli tiukalla mutta se hammasratas rullakupin takana oli aivan saatanan väljänä. mikä neuvoksi??
lähdeniemi91
Pyörä:
Alfa Romeo 156
Liittynyt:
25.5.2006 14:07

ViestiKirjoittanut lähdeniemi91 » 26.6.2008 13:17

Taitaa ottaa nokipiikin sun tulppas.
puzle
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
27.4.2005 21:16
Re: 70 cc

ViestiKirjoittanut puzle » 26.6.2008 14:25

mpopoika kirjoitti:ku 70 cc:n laittaa ni tarviiko vaihtaa ruiskupoksii tai ite ruiskuu ?


Malossissa tulee mukana ruiskupoksi ja Polinissa ei. Malossin kanssa se on siis melko tärkeä mutta ei välttämätön. Polinissa ei siis tarvitse ollenkaan.
Itse ruiskua ei vaihdeta.
Fat Man
Paikkakunta:
kaarina
Liittynyt:
25.11.2004 20:06

ViestiKirjoittanut Fat Man » 26.6.2008 16:28

Ongelmana on että valoja palaa tiuhaan tahtiin. Mittasin akulta 16,3v jännitettä, ei taida olla ihan normaalia?
Ezzee
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.2.2007 14:56

ViestiKirjoittanut Ezzee » 26.6.2008 22:48

soliferimies kirjoitti:osaisko kukaan sanoa että mikä mun ditekissä on ku otin prikan pois niin tyhjäkäynnillä alkoi kuulua semmonen ihme kilkatus ja kalkatus variaattorista sitten aukaisin varikopan niin kampiakselin mutteri oli tiukalla mutta se hammasratas rullakupin takana oli aivan saatanan väljänä. mikä neuvoksi??

Sulla ei ollu menny rullakupin laajentajan ja sen ison hammasrattaan hahlot kohdalle joten iso hammasratas pyöri osaksi irrallaan.
Fat Man kirjoitti:Ongelmana on että valoja palaa tiuhaan tahtiin. Mittasin akulta 16,3v jännitettä, ei taida olla ihan normaalia?

Joko jännitteensäätäjässä vika tai sitte niinku mulla että starttireleen maadotusjohto ei ota maata jolloin valoille tulee virta suoraan magneetolta.

Uskokaa huviksenne mulla on ollu joka helvetin ongelma joka vaan voi mopoon tulla..:D:D
Joonbu
Pyörä:
DT 125r, CPI LC, Ditekki, Erkkola
Paikkakunta:
Alavieska
Liittynyt:
17.3.2007 19:54
Re: 70 cc

ViestiKirjoittanut Joonbu » 28.6.2008 0:52

puzle kirjoitti:
mpopoika kirjoitti:ku 70 cc:n laittaa ni tarviiko vaihtaa ruiskupoksii tai ite ruiskuu ?


Malossissa tulee mukana ruiskupoksi ja Polinissa ei. Malossin kanssa se on siis melko tärkeä mutta ei välttämätön. Polinissa ei siis tarvitse ollenkaan.
Itse ruiskua ei vaihdeta.

Kyllä muuten polinin kanssa tarvii malossin boksin, vakioboksilla ruokaa ei saa läheskään tarpeeksi,jolloin kulkupuoli jää mitättömäksi.
Ezzee
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
3.2.2007 14:56
Power filtteri

ViestiKirjoittanut Ezzee » 28.6.2008 12:57

Mites on monellako tietoa power filtterin käytöstä ditekissä.? kaveri laitto kiinni omaan ja ehti ajaa 50km kun alkoi kone tökkimään ja loppujen lopuksi ei käynnisty enää ollenkaan vaikka muuten lähtee kelillä ku kelillä. Oon kuullu että ton kanssa leipoo herkästi mutta ei jaksaisi alkaa konetta purkamaan niin mistä leipomisen voisi parhaiten todeta.?

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista