Ei ala valumaa, kaasarista enintää kohokammio tyhjentyy bensasta. Miellellää puhdista koko moottori, ennekun alat mitään tekemää ja sitten vaa varot ettei sinne kampikammioon mene mitään ylimäärästä eli sinne jossa kampiakseli on, suojaat vaikka ne jollain rätillä.
Otat vain sylinteriin tulevat jäähytysletkujen päät irti ja silloin kun otat ne irti, niin alkaa tulemaan nestettä ja laitat vain jonkin kipon alle. Ei sieltä muita nesteitä tule.
Neulalaakeri on kiertokangen päässä eli männätapppi menee kiertokangen ja neulalaakerin läpi. Kyllä sinä tajuat jutut kun avaat vaan rohkeesti.
Kaasarin voi puhdistaa paineilmalla tai bensassa, ei missään nimessä vedellä, ellet kuivaa todella hyvin.
Eli kun alat puhdistamaan niin purkaat sen kokonaan. Kohokammio, ryyppy ja muut härpäkkeet irti.
Sielä kohokammiossa on koho ja sen kun ottaa irti, niin pitää olla tarkkana ettei kadota sitä pientä neulaa joka on kohossa kiinni.
Toivottavasti jotain auttaa, saattaa olla vähän sekavaa luettavaa.