Fude Skootteri

nicki877
Pyörä:
Mikilon 250, Piaggio typhoon.
Paikkakunta:
Kerava
Liittynyt:
7.7.2007 20:59

ViestiKirjoittanut nicki877 » 30.3.2008 12:18

Käykö baotian katteet suoraan fudeen?

Edit: mistäs löytyy fuden variaattorin räjäytyskuva?
Ajamassa tälläkin hetkellä.
B1C0
Liittynyt:
9.2.2007 17:42

ViestiKirjoittanut B1C0 » 4.4.2008 21:56

Otin tossa Fuden esille talvisäilöstä mutta ois semmoinen ongelma että Fude ei tahdo pysyä käynnissä. Kylmänä se lähtee hyvin käyntiin mutta kun moottori ehtii lämmetä ja sen sammutta niin se ei enää lähde käyntiin millään. Eli käynnistyy kylmänä mutta ei lämpimänä. Tyhjäkäyntiäkään ei ole, joten täytyy koko ajan antaa kaasua että pysyy käynnissä, tyhjäkäyntiruuvin pyörittäminen ei vaikuta pätkääkään. Mopo kulkee myös huomattavasti huonommin kuin ennen, vain 40km/h suoralla kun ennen 60km/h.
Anza-91
Liittynyt:
20.2.2007 22:27

ViestiKirjoittanut Anza-91 » 5.4.2008 12:32

olisikohan seos tavalla tai toisella liika rikas. räjäytyskuvia löytyy jm-racingin sivuilta
VrPm
Liittynyt:
5.2.2006 10:51

ViestiKirjoittanut VrPm » 5.4.2008 14:09

Mitenkäs tuo nokkaketju kuuluu laittaa, että venttiilit toimisi oikein? Tarkistin tuossa yks kerta nokka-akselin, niin nyt pitäs ketju laittaa oikeaan kohtaan.
poss3
Pyörä:
RRX enduro pwr up -07
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
27.5.2007 10:18

ViestiKirjoittanut poss3 » 10.4.2008 20:20

Mitäs tommoselle Zoner V2:lle pitäs tehä että menis semmosen 60-65km/h? Tällä hetkellä menee mittariin semmosen ~55km/h.
MrSorbus
Pyörä:
Pv:t -91 ja -88 entisöity, Tunturi Start -70 entisöity.
Liittynyt:
4.9.2005 15:33

ViestiKirjoittanut MrSorbus » 10.4.2008 22:31

Saako noihin mistään uusia katteita?
Rikuh
Liittynyt:
10.8.2006 22:17

ViestiKirjoittanut Rikuh » 11.4.2008 14:28

onko normaalia että zoner skootteri ei lähde käyntiin jos siitä on vain hihna katkennut?!?
Mopo EI ole HYVÄ, JOS sitä EI ole VIRITETTY.
näppituntuma
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
21.9.2006 17:00

ViestiKirjoittanut näppituntuma » 11.4.2008 21:14

Noni. Nyt on sitte vaihettu vakio 8,2g rullat ku 5,5g kulu sileeks yhestäkohtaa. Ei ollu varaa ostaa uusii 5,5gramman rullii, ni piti laittaa vakiot. Toivottavasti kulutuski laskee. Jaksaa kulkee tasasel enää 50-55 mut ei se mittää. Kauan muuten rullat yleensä kestää.
jar-iii
Pyörä:
Entisia kaikki
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
2.1.2008 13:33

ViestiKirjoittanut jar-iii » 12.4.2008 16:24

Mikäs tossa fudessa mahtas olla vikana kun pysyy tyhjäkäynnillä justiinsa sitten kun painaa kaasua nii sammuu. Jos sitä kaasua vääntää nopeesti monta kertaa, nii saattaa olla sammumatta. Isoilla kierroksilla pysyy suht koht hyvin käynnissä, mutta kun kierrokset laskee nii sammuu. ja pitää työntää liikkeelle, jos lähtee suoraan nii sammuu, kun alavääntöä ei oo :(. Mikähän mahtas olla vikana?
Jack The Ripper
Pyörä:
Kawa zx-6r ninja '09
Paikkakunta:
Merilappi
Liittynyt:
9.4.2006 17:28

ViestiKirjoittanut Jack The Ripper » 14.4.2008 18:53

Paljonko nelari-fude kulkisi kurittomana parhaillaan jos kokonaisuus painaisi n.45 kg. Niin ja ilman erityisiä viritysosia.
alluz
Liittynyt:
3.8.2007 15:30

ViestiKirjoittanut alluz » 14.4.2008 22:16

Mikäköhän fudessa oli oikkarissa, kun poltti heti sulakkeen kun akun kytki. Isä sano et pistetään vaa reilusti iso sulake ni näkee sitte mikä siel kärähtää. No jännitteensäädin sitte kyrvähti. Tämä jälkeen ei antanut enää kipinä. Voisko olla vaa, että vika oli jännitteesäätäjässä, joku siellä oli oikkarissa ni poltti sulakkeen? Niin ja kipinää ei enää anna ni varmaa sinne sytytykseen kulkee reitti sen jännitteensäätäjän kautta vai menikö sytytyspuolakin paskaksi?
Matzq
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
16.9.2007 18:24

ViestiKirjoittanut Matzq » 20.4.2008 17:56

Onko öljynvaihto kuinka vaikee homma,ja mitä kaikkia osia siinä joutuu irrottaan.
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 20.4.2008 18:06

alluz kirjoitti:Mikäköhän fudessa oli oikkarissa, kun poltti heti sulakkeen kun akun kytki. Isä sano et pistetään vaa reilusti iso sulake ni näkee sitte mikä siel kärähtää. No jännitteensäädin sitte kyrvähti. Tämä jälkeen ei antanut enää kipinä. Voisko olla vaa, että vika oli jännitteesäätäjässä, joku siellä oli oikkarissa ni poltti sulakkeen? Niin ja kipinää ei enää anna ni varmaa sinne sytytykseen kulkee reitti sen jännitteensäätäjän kautta vai menikö sytytyspuolakin paskaksi?


multa saat purkuskodesta kummanki. puolan ja jännitteen säätäjän jos meni paskaksi. hinnasta voidaan neuvotella.
Johani
Pyörä:
DT 125R -> 250cc
Paikkakunta:
Korvessa
Liittynyt:
13.10.2005 0:59

ViestiKirjoittanut Johani » 20.4.2008 18:09

jar-iii kirjoitti:Mikäs tossa fudessa mahtas olla vikana kun pysyy tyhjäkäynnillä justiinsa sitten kun painaa kaasua nii sammuu. Jos sitä kaasua vääntää nopeesti monta kertaa, nii saattaa olla sammumatta. Isoilla kierroksilla pysyy suht koht hyvin käynnissä, mutta kun kierrokset laskee nii sammuu. ja pitää työntää liikkeelle, jos lähtee suoraan nii sammuu, kun alavääntöä ei oo :(. Mikähän mahtas olla vikana?


Putsaa kaasari, kato tyhjäkäyntisuuttimen koko, montako kierrosta ilmaruuvi on auki ihan kiinni asennosta ja et tyhjäkäynti ruuvista ei oo menny kierteet.
alluz
Liittynyt:
3.8.2007 15:30

ViestiKirjoittanut alluz » 20.4.2008 19:34

johani kirjoitti:multa saat purkuskodesta kummanki. puolan ja jännitteen säätäjän jos meni paskaksi. hinnasta voidaan neuvotella.


Joo jännitteensäätimen kerkesin jo tilata, mutta jos toi puolakin meni niin otan yhteyttä.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista