Peugeot TKR/Trekker/Squab

blackEuro
Paikkakunta:
Lapua
Liittynyt:
1.11.2008 15:28

ViestiKirjoittanut blackEuro » 28.10.2010 14:08

missähän on vikaa ku aamulla lähin ajamaan niin kun hetken ajoin kaasu pohjas nii alko nykimään ja hyyty ?
_Jon_
Liittynyt:
3.7.2010 23:44

ViestiKirjoittanut _Jon_ » 28.10.2010 18:38

Moro,

No nyt kävi näin että vaihdoin tulpan ja tulpanhatun. Vaihdon jälkeen kaasuttelin mopoa seisontajalalla ja mopo otti taas normaalisti kierroksia.

Lähdin sitten ajamaan pienen(10m) lenkin ja huomasin että öljyvalo rupesi vilkuttamaan. Tarkistin öljyt ja oli riittävästi.

Noh, taas käynnistin mopon ja valo rupeaa vilkkumaan noin 5sek käynnistyksestä.

Olen yrittänyt sitä johtoa heilutella mikä menee öljysäiliön anturiin mutta ei vaikutusta.

Tämä vilkkuminen alkoi siis heti tulpan ja hatun vaihdon jälkeen. Laitoin vanhan hatun kiinni mutta ei vaikutusta.

Onko neuvoja?

Kiitos jo etukäteen :)

-Jon-
^sanddu^
Liittynyt:
9.11.2009 22:02
cdi

ViestiKirjoittanut ^sanddu^ » 7.11.2010 21:13

kertokaa mistä löytäis tämän dellorton cdi boxin tkr:ään tkr on 08 mut mistää ei löydy tota cdi boxia se on sama kun 08 speedfigteissa
igge99
Liittynyt:
30.8.2010 8:39
käynnistys

ViestiKirjoittanut igge99 » 21.11.2010 17:43

osaisko kukaan sanoa missä on vika kun muutaman päivän pelas nappistartti kuin unelma . Eli oli käynnissä melkein kun aiko painaa nappia . Sitä ennen ei napista käyntiin millään . Ja nyt taas ei lähde napista . Mutta polkasemalla lähtee käyntiin kerrasta niinkuin on aina lähtenyt . Ainoastaan nappistartti ei pelaa muutakuin nuo pari päivää ?
NukkuMatti
Pyörä:
Aprilia SR Factory 08
Paikkakunta:
Kokkola
Liittynyt:
26.6.2008 11:16

ViestiKirjoittanut NukkuMatti » 21.11.2010 22:50

igge99 kirjoitti:osaisko kukaan sanoa missä on vika kun muutaman päivän pelas nappistartti kuin unelma . Eli oli käynnissä melkein kun aiko painaa nappia . Sitä ennen ei napista käyntiin millään . Ja nyt taas ei lähde napista . Mutta polkasemalla lähtee käyntiin kerrasta niinkuin on aina lähtenyt . Ainoastaan nappistartti ei pelaa muutakuin nuo pari päivää ?


Siis pyöriikö startti ollenkaan?
igge99
Liittynyt:
30.8.2010 8:39

ViestiKirjoittanut igge99 » 22.11.2010 10:22

NukkuMatti kirjoitti:
igge99 kirjoitti:osaisko kukaan sanoa missä on vika kun muutaman päivän pelas nappistartti kuin unelma . Eli oli käynnissä melkein kun aiko painaa nappia . Sitä ennen ei napista käyntiin millään . Ja nyt taas ei lähde napista . Mutta polkasemalla lähtee käyntiin kerrasta niinkuin on aina lähtenyt . Ainoastaan nappistartti ei pelaa muutakuin nuo pari päivää ?


Siis pyöriikö startti ollenkaan?


pyörii ja iloisesti pyöriikin , mutta ei vaan lähde tulille
leXXo
Pyörä:
Projekti -07 Xtreme
Liittynyt:
3.5.2009 19:38

ViestiKirjoittanut leXXo » 28.11.2010 15:01

Onkos Squabissa Minarellin kone? Kannattaako edes mitään "löysempää" seiskakymppistä pistää 16tkm ajetulle alakerralle? Olisi tallissa 10v sitten leiponut Squabbi mikä jäänyt täysin ajamattomaksi, ja aiai kun alko tekemään mieli skoboprojektia :P
http://www.motot.net/talli/kayttaja/90170
Viripalikkaa Terpiin!
Ostetaan ajokuntoinen mopo kuin mopo 150e!
pazii
Pyörä:
Gilera SMT, peugeot squab ja trekker
Paikkakunta:
ypäjä
Liittynyt:
29.4.2009 22:55

ViestiKirjoittanut pazii » 30.11.2010 21:17

leXXo kirjoitti:Onkos Squabissa Minarellin kone? Kannattaako edes mitään "löysempää" seiskakymppistä pistää 16tkm ajetulle alakerralle? Olisi tallissa 10v sitten leiponut Squabbi mikä jäänyt täysin ajamattomaksi, ja aiai kun alko tekemään mieli skoboprojektia :P

squabissa on pösön oma kone eli ei ole minarelli... ite en ainaka suosittelis noin paljon ajetulle alakerralle mitään 70cc
-Miksutus-
Pyörä:
S2, PV -91, Kaveri, Blata Origami Replica x2
Paikkakunta:
Liminka
Liittynyt:
28.7.2006 19:11

ViestiKirjoittanut -Miksutus- » 1.12.2010 1:27

Jos kone ei ole viimesenpäälle rääkätty paska niin kyllä minä ainakin voisin laittaa tuollekin koneelle isompaa pyttyä, mutta toisaalta ne koneen laakerit,stefat yms. tarpeelliset on pieni panostus siinä vaiheessa kun ruvetaan kuutioita kasvattamaan, menee itse viriosiin jo sen verran euroja jos oikein kunnolla tekee, että koneremppa menee samaan syssyyn muiden osien kans.
ViTALiTY69
Pyörä:
Derbi DRD Racing R -05
Liittynyt:
21.1.2009 22:25

ViestiKirjoittanut ViTALiTY69 » 13.12.2010 16:15

Oisko kellään trekkerin takavarin purku/kasauskuvia ?
Ihan valokuvia tai räjäytyskuvia.
Ei meinaa löytyä netistä mistään kuvia ja ois pikkanen kiire :|
Kiitos!
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35

ViestiKirjoittanut Sudee » 13.12.2010 17:34

Katsoppas täältä auttaako. :)
Aerox/Nitro osia
ViTALiTY69
Pyörä:
Derbi DRD Racing R -05
Liittynyt:
21.1.2009 22:25

ViestiKirjoittanut ViTALiTY69 » 13.12.2010 18:12

ei auttanu :| pitääs saada kaikista osista kuvat että tietääs onko osat ehjiä ja oikea kasausjärjestyskin pitäisi saada selville.
-Miksutus-
Pyörä:
S2, PV -91, Kaveri, Blata Origami Replica x2
Paikkakunta:
Liminka
Liittynyt:
28.7.2006 19:11

ViestiKirjoittanut -Miksutus- » 15.12.2010 12:30

Tuosta kuvasta näkee kasausjärjestyksen ja sen kyllä osaa järjelläkin sumplia ne palikat oikein. Ei ne sinne väärin mene edes kaikki paikoilleen. Ja osien kuntoa määrittää aika paljon se milloin ne on vaihdettu, lautaset saattaa olla peilikiiltävät, sitä ne ei saisi olla ja/tai kuluneet pahasti pykälälle jostakin kohti, näin esimerkiksi. Jos vaihdosta on aikaa niin kannattaa ne vaihtaa vaikkei näyttäisikään silmällä pahalta, ei ole mahdottoman kalliita osia :)
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35

ViestiKirjoittanut Sudee » 15.12.2010 12:53

Niinpä, ja parempi vaihtaa ajoissa kuin liian myöhään.
Aerox/Nitro osia
ShaMaNi
Pyörä:
Peugeot TKR 70cc // Derbi 50cc
Liittynyt:
27.4.2009 17:05
Variaattori

ViestiKirjoittanut ShaMaNi » 22.12.2010 23:36

Mistähän mahtaa johtua että treku jättää ns "isomman vaihteen" päälle kunnes jarruttaa

eli kiihdytät huippuihin -> variaattori vaihtaa "vaihteen" -> himmaat ja isompi "vaihde" jää päälle kunnes hiljennät noin 10km/h vauhteihin

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista