petéé
- Pyörä:
- Honda FMX650
IG kirjoitti:En uskoo!!! Ei menee!!!
Onks vittu jötkäl joku ongelma vai muuten vaan vaikee kirjottaa asiallisesti?
Nii ja tuo agin holkki menee 99,999% varmuudella koska kuiteski pitäis olla toi variaattori ihan identtinen agin kanssa. Vois kokeilla joku päivä pistää ton mun holkin kaverin kasiin, jos jaksaa
Mjeix
Luettuani noita edellisiä sivuja, useilla oli ollut ongelmia tuossa käynnistyksessä? Suuttimen vaihdolla oli ratkennut? Minkä kokoisen suuttimen olette vaihtaneet vakion tilalle?
kurtzu
- Pyörä:
- Yamaha Dt
meillä päin kun eivät anna vaihtaa suutinta, menee muuten takuu, ku se on olevinaan virittämistä..
poss3
- Pyörä:
- RRX enduro pwr up -07
Ai Konejönnit ei anna vaihtaa suutinta? Kyllä ainakin mulla on antaneet vaihtaa Riejusta suutinta ja välejä ja poistaa alkukäyrästä "sinetin", jolla tarkastetaan onko kuria poistettu.
Jos kyseessä on Konejönnit, niin kysyppä vielä joltain muulta myyjältä. Vaikka siltä omistajalta tai huollon pojilta. Siltä varaosa tiskin kaljupäältä elä kysele mitään se on täys mulkku.
kurtzu
- Pyörä:
- Yamaha Dt
snoop_ kirjoitti:Ai Konejönnit ei anna vaihtaa suutinta? Kyllä ainakin mulla on antaneet vaihtaa Riejusta suutinta ja välejä ja poistaa alkukäyrästä "sinetin", jolla tarkastetaan onko kuria poistettu.
Jos kyseessä on Konejönnit, niin kysyppä vielä joltain muulta myyjältä. Vaikka siltä omistajalta tai huollon pojilta. Siltä varaosa tiskin kaljupäältä elä kysele mitään se on täys mulkku.
no eivät ainakaan tähän mun skootteriin konejönnit antaneet vaihtaa.. Ja miusta ne koko firma on ihan mulkku :D
poss3
- Pyörä:
- RRX enduro pwr up -07
kurtzu kirjoitti:no eivät ainakaan tähän mun skootteriin konejönnit antaneet vaihtaa.. Ja miusta ne koko firma on ihan mulkku
Olen täysin samaa mieltä Konejönneistä. Niin on moni muukin.
Mutta ei huolta. Ei ne sillä niitten pelkällä imagolla enää sitä tavaraa kovin pitkään myy
kurtzu
- Pyörä:
- Yamaha Dt
snoop_ kirjoitti:kurtzu kirjoitti:no eivät ainakaan tähän mun skootteriin konejönnit antaneet vaihtaa.. Ja miusta ne koko firma on ihan mulkku :D
Olen täysin samaa mieltä Konejönneistä. Niin on moni muukin.
Mutta ei huolta. Ei ne sillä niitten pelkällä imagolla enää sitä tavaraa kovin pitkään myy ;)
näin on näreet :)
tissit
tietääkö kukaan millainen kuristus on alkukäyrässä? ku oon rajottimen piuhan katkassu ja kulkee 52 ni haluis et menin vähä kovempa:D
Viimeksi muokannut tissit päivämäärä 4.1.2008 14:34, muokattu yhteensä 1 kerran
Klasu
- Pyörä:
- Matrix 70cc, Raptor 700 kömpijä
Helpostikos tuo selviää.
Jos kerran olet kuria poistamassa, niin aloita putken irroituksesta.
Putkesta löytyy joko prikka heti alkukäyrästä, tai sitten hukkaputki.
Joissakin skoottereissa ilmeisesti ollut sekä prikka että hukkis, mutta tää on harvinaisempaa.
Prikka on helppo poistaa ihan vaikka ruuvarilla kampeamalla, hukkis vaatii hitsausvehkeet. Kurittoman putken kanssa sitten 5-10 numeroa vakiota suurempi suutin.
O: Keeway Matrixin ehjä etulokari kiinnikkeineen.
tissit
mikä on kymco super8 vakio suutin ?
IG
kurtzu kirjoitti:meillä päin kun eivät anna vaihtaa suutinta, menee muuten takuu, ku se on olevinaan virittämistä..
OK, tässä huollossa missä mie käyn, minä kysyin niiltä et lähteeks takuut jos vaihan holkin tai suuttimeen niin ne sanoi et ei lähde jos tehdään niillä sen...
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
Peke-
löylykauha kirjoitti:IG kirjoitti:En uskoo!!! Ei menee!!!
Nii ja tuo agin holkki menee 99,999% varmuudella koska kuiteski pitäis olla toi variaattori ihan identtinen agin kanssa. Vois kokeilla joku päivä pistää ton mun holkin kaverin kasiin, jos jaksaa
itse kun ostin holkin, niin jouduin odottamaan sitä pari viikkoa koska myyjän mukaan agissa ja s8:ssa nuo holkit eivät ole saman kokoiset.
kurtzu
- Pyörä:
- Yamaha Dt
Peke- kirjoitti:löylykauha kirjoitti:IG kirjoitti:En uskoo!!! Ei menee!!!
Nii ja tuo agin holkki menee 99,999% varmuudella koska kuiteski pitäis olla toi variaattori ihan identtinen agin kanssa. Vois kokeilla joku päivä pistää ton mun holkin kaverin kasiin, jos jaksaa :)
itse kun ostin holkin, niin jouduin odottamaan sitä pari viikkoa koska myyjän mukaan agissa ja s8:ssa nuo holkit eivät ole saman kokoiset.
no olikos ne sitte saman kokoset? ku mulla oottaa nyt agissa ollu holkki että laittasin sen kiinni?
Immu'
- Pyörä:
- Kymco Super Steamer
tissit kirjoitti:mikä on kymco super8 vakio suutin ?
Katso sen kyljestä.
kurtzu
- Pyörä:
- Yamaha Dt
tissit kirjoitti:mikä on kymco super8 vakio suutin ?
koko on 80.
Ja sitten lisää muuta kivaa, ku puhdistin ite tosta skootterista kaasarin ja bensansuodattimen, niin yhestä letkusta meni sitten semmonen metalli klipsi paskaks, no pistin tilalle rautalankaa puristamaan sen letkun paikalleen, no sitten käytin tänään huollossa, ja ne sano että ei oo enää kaasarissa takuuta, ku oon puhdistanu sen ite. No soitettiin maahantuojalle, ja ne oli samaa mielä, että ei oo enää takuu voimassa kaasarin osalta. Että elkää ihmeessä tehkö skootterillenne mitään ikinä jos haluut säilyttää takuun! :D
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista