mikähän hitto siellä nyt on?
Jepex kirjoitti:<|TuX|> kirjoitti:Jepex kirjoitti:Nyt alkaa mennä yli ymmärryksen, skootteri ei lähe millään käyntiin, ja jos lähtee sammuu heti kaasusta!
mikähän hitto siellä nyt on?
Liian pieni suutin (eiköhän kannattais lukasta muitakin ketjuja kun vain tätä)
Nonni, mil kierteellä tuo on?
karkulainen kirjoitti:Laita skode käyntiin, anna olla muutama min ja laita varovasti kaasua. Ihan kokeilumielessä jos ei muuten.
Jepex kirjoitti:karkulainen kirjoitti:Laita skode käyntiin, anna olla muutama min ja laita varovasti kaasua. Ihan kokeilumielessä jos ei muuten.
eipä lähe nyt käyntii millään, jotain häikkää on, saa kipinän bensaa saa, puristuksia on, mut en tiiä. noh
paska.kasa kirjoitti:Niin tota katoin tossa tänään ku avasin ton magneeton suoja muovin,mis on se tuuletin.Mä oon ihmetelly ku käynnistää skoban,kuuluu edelleen semmonen kaasua vääntäessä,että kolisee joku.Kokeilin sitten siinä vetää magneettoa edes takas,sisään ulos,siin on joku 2-3mm varmaan tyhjää välissä,kolis siinä ku vedin edes takas...En sit tiiä oisko voinu magneeton toi mutteri löystyä vähän ku on vaihellu noita rullia,ja avannu varia pulttipyssyllä...tai sit ne on ne runkolaakerit...
Jepex kirjoitti:Joo saan syyttää omaa tyhmyyttäni, mullahan on kansi auki enkä muistanut koko hommaa prkl
karkulainen kirjoitti:paska.kasa kirjoitti:Niin tota katoin tossa tänään ku avasin ton magneeton suoja muovin,mis on se tuuletin.Mä oon ihmetelly ku käynnistää skoban,kuuluu edelleen semmonen kaasua vääntäessä,että kolisee joku.Kokeilin sitten siinä vetää magneettoa edes takas,sisään ulos,siin on joku 2-3mm varmaan tyhjää välissä,kolis siinä ku vedin edes takas...En sit tiiä oisko voinu magneeton toi mutteri löystyä vähän ku on vaihellu noita rullia,ja avannu varia pulttipyssyllä...tai sit ne on ne runkolaakerit...
Kampiakselissa pitääkin olla pieni välys, siitä on ollut eräällä foorumilla enemmän juttua kun joku oli ostanut eripaikoista ~4 kampuraa ja jokaisessa oli erilainen välys. 2-3mm kuulostaa jo isolta, normivälys voisi olla 1-2mm. Avaa magneetto, tarkista kunto, puhdista ja laita kunnolla kiinni.Jepex kirjoitti:Joo saan syyttää omaa tyhmyyttäni, mullahan on kansi auki enkä muistanut koko hommaa prkl
Toi on jo aika paha.
Jepex kirjoitti:No nyt se sitten lopetti toimintansa kokonaan. Ei lähe käyntiin, ollenkaan. Meniköhä kaasari vituiks kun särjin sen kannen vahingossa.
Sähköstarttikaan ei vastaa nappiin ollenkaan! mikä vikana?
<|TuX|> kirjoitti:Jepex kirjoitti:No nyt se sitten lopetti toimintansa kokonaan. Ei lähe käyntiin, ollenkaan. Meniköhä kaasari vituiks kun särjin sen kannen vahingossa.
Sähköstarttikaan ei vastaa nappiin ollenkaan! mikä vikana?
Onko liitokset kunnolla kiinni?
Itelläni aina menee kesken ajon sähköt pois, ku liittimet irtoo toisistaa siinä stongan vieres..