Piaggio NRG Power DD / DT

Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 17.8.2010 12:08

Ei kannata vaihtaa variaattoria teharivireillä, eikä välttämättä vielä 70cc sportilla. Piaggion vakiovariaattori on sen verran hyvä, että sen kanssa pärjää pitkälle. Männänvaihto kannattaa suorittaa siinä 13-18tkm kohdalla riippuen koneen kunnosta ja toimivuudesta. Huippuja saat 75-80 mittariin.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
tonoo
Pyörä:
Fillari..
Paikkakunta:
Kerava Hoods
Liittynyt:
18.8.2008 13:39

ViestiKirjoittanut tonoo » 17.8.2010 12:33

No kannattaako vaihttaa VP-jousi vaikka +15% ja rullat keveemmäks?
Tsekkaa ilmotukset!
Sudee
Pyörä:
-tön
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
7.11.2008 20:35

ViestiKirjoittanut Sudee » 17.8.2010 19:02

Jep, taharin yhteydessa kyllä, että saat kunnon säätöihin ja huippu suorituskyvyn.
Aerox/Nitro osia
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54

ViestiKirjoittanut Shape » 17.8.2010 19:37

Rullat kannattaa olla Pro Replican kanssa siinä noin 4,8g.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
Akkue
Pyörä:
Piaggio NRG Power DD 2008
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
28.10.2009 18:08

ViestiKirjoittanut Akkue » 17.8.2010 22:07

Jesdd kirjoitti:Miks mulla kiihtyy huonosti lämpimänä? En usko, että koneesa on väljää ku rempattu ~2500km sitte. Putkessa ei oo myöskää karstaa.. Oisko syynä sittenki se löystynyt vp? Mistä tilalle uus? Kannattaisko sparelta hakea?

Sitte vielä, että ku alkaa kiertää sen 8k kun on kiihtyny, nii kuuluu semmone ääni, niinku kiviä lentäis, mutta ei täällä oo kiviä missää ja sitte ku ajaa alamäkee nii alkaa jarruttaa itestää..?


mulla on IHAN samat ongelmat. VP jousi metrakitin +20..


joo ei oo noita ongelmia enää, ainut on ongelma on se että skobo ei lähde kunnola käyntiin eikä ota yli 2000 kierroksia.. jätti just tienvartee
tonoo
Pyörä:
Fillari..
Paikkakunta:
Kerava Hoods
Liittynyt:
18.8.2008 13:39

ViestiKirjoittanut tonoo » 18.8.2010 12:09

Noni eile tuli power dt sain suhkot halvalla ja sit laitoin kaasalaiselle tilausta n. 300euroa :D

EDIT: http://www.easyparts.nl/showarticles/0- ... ekord.html

Minkä noista valitsen ??
Tsekkaa ilmotukset!
Jyrsija
Pyörä:
Piaggio NRG power dt 06
Liittynyt:
13.9.2009 21:47

ViestiKirjoittanut Jyrsija » 19.8.2010 12:23

tonoo kirjoitti:Noni eile tuli power dt sain suhkot halvalla ja sit laitoin kaasalaiselle tilausta n. 300euroa :D

<span>EDIT: <a href="http://www.easyparts.nl/showarticles/0-968-156-121-88-3675/Uitlaten-Giannelli-Rekord.html" class="smarterwiki-linkify">http://www.easyparts.nl/showarticles/0-968-156-121-88-3675/Uitlaten-Giannelli-Rekord.html</a></span>

Minkä noista valitsen ??


http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... 97-01.html tuo ainakin sopii NRG power DD:seen en tiiä sit DT:stä
Cross93
Pyörä:
Piaggio NRG power dd 09', Keeway Focus 05'
Liittynyt:
16.4.2010 1:02
Kone lagaa

ViestiKirjoittanut Cross93 » 19.8.2010 17:23

Nyt ois pariki ongelmaa.... Ei pysy tyhjäkäynnillä ollenkaan, oon säätäny ruuvia sen minkä kerkeen mutta ei vaan pysy. Sit toinen ongelma, kenties pahin että ei starttaa. Lupailee kyllä mutta ei starttaa. Ostin uuden tulpan, ei auttanut ollenkaan. Sit ajossa nii aina välillä alkaa kuulua sellasta epämäärästä kolinaa ja yhtäkkiä teho laskee. Mulla on siis kiinni gianelli go, 66 suutin, putsarin kurit poissa ja prikka tietenkin. Joo ja sit ku sitä kolinaa on kuulunu kerran nii se ei sen jälkee ota enää kierroksii... Pliis tartten jeesii... alkaa pikkuhiljaa vituttaa :seko:
Oze
Pyörä:
Piaggio NRG Power DT
Liittynyt:
19.8.2010 17:37
NRG POWER DT

ViestiKirjoittanut Oze » 19.8.2010 17:43

Elikkäs minkälainen tehari kannattas laittaa NRG Power dt 2010? Tarkotus ois, että kulkis n.60km/h teharin kanssa. Pitääkö jotain muuta vaihtaa jos laittaa teharin? Ja laitetaanko tehari vakio putkeen suoraan kiinni?
l000l
Liittynyt:
7.12.2009 21:21

ViestiKirjoittanut l000l » 19.8.2010 18:59

Oze kirjoitti:Elikkäs minkälainen tehari kannattas laittaa NRG Power dt 2010? Tarkotus ois, että kulkis n.60km/h teharin kanssa. Pitääkö jotain muuta vaihtaa jos laittaa teharin? Ja laitetaanko tehari vakio putkeen suoraan kiinni?



Hyviä tehareita ovat esim: tecnigas next-r, leovince zx, stage 6 pro replica mutta sopivia putkia löytyy paljon. Itel meni prikan kanssa ehkä 60 mittariin next-r kanssa mutta huuti ihan liikaa, joten en suosittele ajamaan prikan kanssa. Eli yli 60 menee vähän pakosti teharin kanssa. Suutin noin 10 kokoo isommaks, kytkinjouset ja vastapainejousi +15% tilalle. Ja vakioputki otetaan ensin irti ja sitten asennetaan tehari :lol:
Oze
Pyörä:
Piaggio NRG Power DT
Liittynyt:
19.8.2010 17:37

ViestiKirjoittanut Oze » 19.8.2010 19:42

l000l kirjoitti:
Oze kirjoitti:Elikkäs minkälainen tehari kannattas laittaa NRG Power dt 2010? Tarkotus ois, että kulkis n.60km/h teharin kanssa. Pitääkö jotain muuta vaihtaa jos laittaa teharin? Ja laitetaanko tehari vakio putkeen suoraan kiinni?



Hyviä tehareita ovat esim: tecnigas next-r, leovince zx, stage 6 pro replica mutta sopivia putkia löytyy paljon. Itel meni prikan kanssa ehkä 60 mittariin next-r kanssa mutta huuti ihan liikaa, joten en suosittele ajamaan prikan kanssa. Eli yli 60 menee vähän pakosti teharin kanssa. Suutin noin 10 kokoo isommaks, kytkinjouset ja vastapainejousi +15% tilalle. Ja vakioputki otetaan ensin irti ja sitten asennetaan tehari :lol:


Mitä tarkotat tolla huutamisella? Onko noi suuttimet yms. välttämättömiä?
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02

ViestiKirjoittanut jkoljo » 19.8.2010 19:50

Huutaminen, siis kone kävi ylikierroksilla prikan vuoksi. Teharimopolla voi ajaa prikka paikoillaan, mutta pitää osata ajaa siten että ei anna koneen kiertää liikaa. Kiertäminen alkaa vasta kun prikka tulee vastaan.

Suutin on erittäin, erittäin suositeltava vaihtaa teharin kanssa. Katso variaattoritopicin aloitusviesti. Usko pois, haluat vaihtaa jouset ja rullat, koska ilman vaihtoa skootterisi on teharin kanssa suunnilleen yhtä laiska kuin vakio.
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
Jyrsija
Pyörä:
Piaggio NRG power dt 06
Liittynyt:
13.9.2009 21:47

ViestiKirjoittanut Jyrsija » 19.8.2010 19:52

Oze ota vain prikka pois ja kaasarin kuri jos haluat nii pitäisi kulkea sen 60. mutta jos otat kaasarin kurin nii sillo se suutin isommaks kans. pelkän prikan poistolla ei tarivii isontaa suutinta ja se on aika yksinkertainen homma. http://www.motot.net/wiki/Variaattorin_ ... oistaminen
Keijo94
Liittynyt:
9.6.2010 20:04

ViestiKirjoittanut Keijo94 » 19.8.2010 20:06

Hei tilasin 65 ja 70 suuttimet ni tuli sit 64 ja 72.. 65 suutinta ei kuulema oo edes olemassa? nii mut kummiski otin ne nii onkoha 72 liian iso Gianelli GO:hon,prikka pois, kaasarin kuri, tai 64 liian pieni?
Nutella
Pyörä:
KTM
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
19.8.2010 20:49
Hmm...

ViestiKirjoittanut Nutella » 19.8.2010 21:16

Piaggio nrg powerissa tämmöset virit:
60 suutin
Ilmanputsarista kuri pois
Hukkaputket tukittu
Prikka ON kiinni

Mitä sanoisitte että laitasin lisää säätöä että kiihtyvyys ja teho olis maksimaalista. Jos mitenkään niin vauhti olis hyvä olla vaan 60. Ei yhtään enempää. Ottaa kiinni 6 tontussa eli sille pitäis tehä jotai. Hitto mikkä äänet mutta minkäs niille teet... Vai tekeekö?

Kiitos etukäteen n

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista