jup33
- Pyörä:
- musta italiaano
T3NNu kirjoitti:Kuinka useesti täs pitää vaihtaa vastapainejousi, ku omal mopol on ajettu 6500, ja nyt tuntuu et jousi on jo liian löysä.
Ongelmana on se, et mopo ei enää kiihdy eikä kule niin hyvin kun ennen (kulkee ~60, ennen 80)
Avasin variaattorin ja variaattorin hihnakii oli paljon löysemmällä kun normaalisti.
emmä tiijä vaihtovälistä kun riippuu niin paljon jousestakin ja vireistä.. mutta on tuossa joku muukin vika jos huiput on laskenu.
EpHe
- Pyörä:
- Hva Wr 125
jup33 kirjoitti:T3NNu kirjoitti:Kuinka useesti täs pitää vaihtaa vastapainejousi, ku omal mopol on ajettu 6500, ja nyt tuntuu et jousi on jo liian löysä.
Ongelmana on se, et mopo ei enää kiihdy eikä kule niin hyvin kun ennen (kulkee ~60, ennen 80)
Avasin variaattorin ja variaattorin hihnakii oli paljon löysemmällä kun normaalisti.
emmä tiijä vaihtovälistä kun riippuu niin paljon jousestakin ja vireistä.. mutta on tuossa joku muukin vika jos huiput on laskenu.
Ei oo välttimäti muuta vikaa. Mullakin faitis kun oli liian löysä vp-jousi niin teki tiukkaa se kiihtyvyys ja ei jaksanu kun johonkin 60 asti kiihtyä
.
Ceppo91
jup33 kirjoitti:T3NNu kirjoitti:Tuokos tuo multivari paljo lisää vauhtia/tehoa. Kuvia?
Ja paljos maksais?
multivari meni jo kaupaks.. kyllähän se vähän kiihtyvyyttä ja huippuja toi.
Olisi tähän väliin todella tyhmä kysymys, ja varmaan joku onki sitä jo täälä kysynykki mut ei oo oikeen nyt aikaa selailla, eli saako tälläsen dna:n rekattua kahelle? Ku oon kuviista kattonu niin ei ainakaan näyttäs olevan niitä matkustajan jalkatappeja. Pikasta vastausta tähän tyhmään kysymykseen, kiitos Ja jos saa niin onko mimmonen ajaa matkustaja kyytis?
saa rekisteröityä vissiin silloin kun onne jalkatapitkin kiinni. Ihan hyvä on kyydittää, nou problems
itelläni on rekistöröity kahelle
TaicaCuu
Osaako joku teistä keulia dna:lla?
T3NNu
TaicaCuu kirjoitti:Osaako joku teistä keulia dna:lla?
Oon yrittäny mut en saanu muuta aikaseks, ku kipeän selän.
Täl taitaa olla vaikee keulii myös sen takii ku täs ajettaessa ollaan aika etukenossa.
Parempi olla hiljaa ja näyttää tyhmältä, kuin puhua ja näyttä miten tyhmä oikeasti on.
TaicaCuu
T3NNu kirjoitti:TaicaCuu kirjoitti:Osaako joku teistä keulia dna:lla?
Oon yrittäny mut en saanu muuta aikaseks, ku kipeän selän.
Täl taitaa olla vaikee keulii myös sen takii ku täs ajettaessa ollaan aika etukenossa.
Ooooh, surprise
T3NNu
TaicaCuu kirjoitti:T3NNu kirjoitti:Täl taitaa olla vaikee keulii myös sen takii ku täs ajettaessa ollaan aika etukenossa.
Ooooh, surprise
Jep, oon aika Sherlock.
Mut asiaan: Oisko mitään hyötyä laittaa jäykempi kytkinjousi kun on tehari, vai onko vakio parempi?
Ep: stä katoin noita malossin jousia, mikä niist ois sopiva?
(Btw, onks tuo mun mopo DNA vai DNA experience?)
Sit pitäis uuet rullatkii ostaa, kun laittas jäykemmän jousen niin pitäiskö laittaa samal painavemmat rullat?
Ja jos tahtois et variaattori rupeis ottaa aikasemmi ni pitäis laittaa löysemmät kytkinjouset? Millaset?
Jos joku jaksais vastailla niin ois ihan jees...
Parempi olla hiljaa ja näyttää tyhmältä, kuin puhua ja näyttä miten tyhmä oikeasti on.
TaicaCuu
Jos katot noit tarroja nii siin yhes lukee "gp experience"
http://www.maxmoto.co.uk/images/39%20Gi ... A%2050.jpg
Mä ostin mun dna:n vapulla, ja se oli vm. 2004 ja ajettu 124km
Ja siinä on ainaski tuo tarra "gp experience"
T3NNu
Mul on sit varmaa iha vaa DNA 50, siin ei oo noita gp experience tarroja.
T3NNu
Onko multivari kannattava ostos?
Malossin multivarin sais n.50 ¤
TaicaCuu
T3NNu kirjoitti:Onko multivari kannattava ostos?
Osta pois, jos haluat lisää kiihtyvyyttä/huippuja
T3NNu
TaicaCuu kirjoitti:T3NNu kirjoitti:Onko multivari kannattava ostos?
Paljo se tois huippuja, nyt teharil menee n.80kmh?
TaicaCuu
T3NNu kirjoitti:TaicaCuu kirjoitti:T3NNu kirjoitti:Onko multivari kannattava ostos?
Not a freakin idea.
jup33
- Pyörä:
- musta italiaano
TaicaCuu kirjoitti:T3NNu kirjoitti:TaicaCuu kirjoitti:T3NNu kirjoitti:Onko multivari kannattava ostos?
Not a freakin idea.
mä sain jotain 85 ihan tasaisella kulkee mittariin, jos hitusen alamäkeä niin melkeen 90..
T3NNu
jup33 kirjoitti:mä sain jotain 85 ihan tasaisella kulkee mittariin, jos hitusen alamäkeä niin melkeen 90..
Mul menee mittarii pelkäl teharil sen 85.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista