pun77i kirjoitti:Joku malossin putsari tuo on. Vakioputsarilla ei oikee pelannu mulla ja se päästi aika paljo hiekkkaa sisää.
Aijaa. Itelläni on vakioputsari toiminu ihan kiitettävästi.
pun77i kirjoitti:Joku malossin putsari tuo on. Vakioputsarilla ei oikee pelannu mulla ja se päästi aika paljo hiekkkaa sisää.
BlueStorm kirjoitti:Voi jumalauta, mikä on näissä jeteissä, kuumentuu ku hevonen naimassa. KUUMA JA KUUMA ja arvatkaa mitä? Hukkaputken viereinen letku sujaa, ja näin aiheuttaen aivan vitun kovat äänet, niikuin hevonen neitsyttä nussis. Alakadekki sualnut hieman koska vittuako se kone käy liian kuumana, minkäänlaista vinkkejä vai pitäiskö myydä 1500km jälkeen ja hankkia kevari?
|tomi| kirjoitti:BlueStorm kirjoitti:Voi jumalauta, mikä on näissä jeteissä, kuumentuu ku hevonen naimassa. KUUMA JA KUUMA ja arvatkaa mitä? Hukkaputken viereinen letku sujaa, ja näin aiheuttaen aivan vitun kovat äänet, niikuin hevonen neitsyttä nussis. Alakadekki sualnut hieman koska vittuako se kone käy liian kuumana, minkäänlaista vinkkejä vai pitäiskö myydä 1500km jälkeen ja hankkia kevari?
Käykö konekkin kuumana vai pelkkä putki? Putken pitääkin olla lämmin (:D) mutta onhan tuo toki vittumaista jos katteet sulaa. Itelläni on myös tuo kyseinen letku sulanut pois ja ääniä ei oikein saa kuriin ilman sitä
Luolakettu kirjoitti:Eli
Starttaa ja tulee kipinä mutta ei millään käyntiin.
Ajosta tulin ja jäi vesi sateeseen vehje, eikä kuukauteen käyntiin
Pitääkö tuon K valon palaa virrat päällä ja sammua sit ku lähtee käyntiin?
Sit toinen juttu, ku startatessa vilkut menee päälle?
Tai meni kun akun virta väheni, latasin sen ja se ongelma poistu.
Mistähän vois kattoo et saako tää bensaa?
BlueStorm kirjoitti:|tomi| kirjoitti:BlueStorm kirjoitti:Voi jumalauta, mikä on näissä jeteissä, kuumentuu ku hevonen naimassa. KUUMA JA KUUMA ja arvatkaa mitä? Hukkaputken viereinen letku sujaa, ja näin aiheuttaen aivan vitun kovat äänet, niikuin hevonen neitsyttä nussis. Alakadekki sualnut hieman koska vittuako se kone käy liian kuumana, minkäänlaista vinkkejä vai pitäiskö myydä 1500km jälkeen ja hankkia kevari?
Käykö konekkin kuumana vai pelkkä putki? Putken pitääkin olla lämmin (:D) mutta onhan tuo toki vittumaista jos katteet sulaa. Itelläni on myös tuo kyseinen letku sulanut pois ja ääniä ei oikein saa kuriin ilman sitä
Kone käypi ainoastaan 60C, mutta jeesus sitä putkea. Mutta siis mikä se putki on ja mitä se tekee? ja voiko sen reiän vaa tukkia, jos siitä letkusta on vain haittaa.
|tomi| kirjoitti:BlueStorm kirjoitti:|tomi| kirjoitti:BlueStorm kirjoitti:Voi jumalauta, mikä on näissä jeteissä, kuumentuu ku hevonen naimassa. KUUMA JA KUUMA ja arvatkaa mitä? Hukkaputken viereinen letku sujaa, ja näin aiheuttaen aivan vitun kovat äänet, niikuin hevonen neitsyttä nussis. Alakadekki sualnut hieman koska vittuako se kone käy liian kuumana, minkäänlaista vinkkejä vai pitäiskö myydä 1500km jälkeen ja hankkia kevari?
Käykö konekkin kuumana vai pelkkä putki? Putken pitääkin olla lämmin (:D) mutta onhan tuo toki vittumaista jos katteet sulaa. Itelläni on myös tuo kyseinen letku sulanut pois ja ääniä ei oikein saa kuriin ilman sitä
Kone käypi ainoastaan 60C, mutta jeesus sitä putkea. Mutta siis mikä se putki on ja mitä se tekee? ja voiko sen reiän vaa tukkia, jos siitä letkusta on vain haittaa.
Se letku on sitä varten että se puhaltaa ilmaa katalysaattorille jotta se toimii kunnolla(eikä lämpene niin paljoa?).
pun77i kirjoitti:Ite oon repassu pois sen letku systeemin, jossaksi saksalaisella sivulla oli ohjeet siihen laakerin pois ottamiseen sieltä pumpulta. Iha samalla tavalla toimii silti.
BlueStorm kirjoitti:|tomi| kirjoitti:BlueStorm kirjoitti:|tomi| kirjoitti:BlueStorm kirjoitti:Voi jumalauta, mikä on näissä jeteissä, kuumentuu ku hevonen naimassa. KUUMA JA KUUMA ja arvatkaa mitä? Hukkaputken viereinen letku sujaa, ja näin aiheuttaen aivan vitun kovat äänet, niikuin hevonen neitsyttä nussis. Alakadekki sualnut hieman koska vittuako se kone käy liian kuumana, minkäänlaista vinkkejä vai pitäiskö myydä 1500km jälkeen ja hankkia kevari?
Käykö konekkin kuumana vai pelkkä putki? Putken pitääkin olla lämmin (:D) mutta onhan tuo toki vittumaista jos katteet sulaa. Itelläni on myös tuo kyseinen letku sulanut pois ja ääniä ei oikein saa kuriin ilman sitä
Kone käypi ainoastaan 60C, mutta jeesus sitä putkea. Mutta siis mikä se putki on ja mitä se tekee? ja voiko sen reiän vaa tukkia, jos siitä letkusta on vain haittaa.
Se letku on sitä varten että se puhaltaa ilmaa katalysaattorille jotta se toimii kunnolla(eikä lämpene niin paljoa?).
Toimii se ilman sitä letkuakin.
Klasu kirjoitti:Se ilmapumppu on päästöjen alentamista varten, eikä sillä ole mitään merkitystä koneen toimintaan. Kahdesta pösöstä, ja monesta muusta moposta ko. rotjakkeen poistanu hukkaputken tukkimisen yhteydessä.
On kyllä heikkoa suunnittelua, jos noin pääsee sulamaan, kuvastaa kyllä erittäin heikkoa testauskäyttöä Pösön mopoissa. Letkun tulisi olla joko erittäin hyvin kuumankestävää, tai metallisen putken tulisi olla pidempi, jottei lämpö johtuisi yhtä hyvin kumiputkeen.
Klasu kirjoitti:Se ilmapumppu on päästöjen alentamista varten, eikä sillä ole mitään merkitystä koneen toimintaan. Kahdesta pösöstä, ja monesta muusta moposta ko. rotjakkeen poistanu hukkaputken tukkimisen yhteydessä.
On kyllä heikkoa suunnittelua, jos noin pääsee sulamaan, kuvastaa kyllä erittäin heikkoa testauskäyttöä Pösön mopoissa. Letkun tulisi olla joko erittäin hyvin kuumankestävää, tai metallisen putken tulisi olla pidempi, jottei lämpö johtuisi yhtä hyvin kumiputkeen.