Pösötin
- Pyörä:
- Made in china
Tämmöstähän se nykyään on. Jos meet ite purkailee ja räpeltämään osia, niin liike voi ottaa sen osalta takuun pois. Aina jos on jotain ongelmaa/vikaa niin huoltoon vaan niin ei takuut lähe.
kurtzu
- Pyörä:
- Yamaha Dt
Pösötin kirjoitti:Tämmöstähän se nykyään on. Jos meet ite purkailee ja räpeltämään osia, niin liike voi ottaa sen osalta takuun pois. Aina jos on jotain ongelmaa/vikaa niin huoltoon vaan niin ei takuut lähe.
niinhän se on. Aika perseestä, ku miettii että jää vaikka jonnekkin 30 kilometrin päähän kotoa ja samalla huoltoliikkeestä, ja tietää mikä on vikana, mutta ei saa korjata. Vaan pitää soittaa joku hakee. :D mutta eipä sille mitään mahsa.
Nyt muuten on paikollaan rajoittamaton holkki ja sitten katkaistu cdi boksin johto, ja kulkee jotain 57 mittariin.. Ja sama holkki käy ku agilityyn.
IG
Vain 57km/h l.o.l.
Kymco myynnissä!!! Tarjoukset YV:lle
poss3
- Pyörä:
- RRX enduro pwr up -07
^^ Parempi kun 45.
On kyllä Konejönnit ollu Kurtzulle harvinaisen vittumaisia
Kumma kun ne on minun kuitenkii antaneet räpeltää tota omaa aika paljon. Varmaankin suhteilla
kurtzu
- Pyörä:
- Yamaha Dt
snoop_ kirjoitti:^^ Parempi kun 45.
On kyllä Konejönnit ollu Kurtzulle harvinaisen vittumaisia :D Kumma kun ne on minun kuitenkii antaneet räpeltää tota omaa aika paljon. Varmaankin suhteilla ;)
meni se nyt mittarii 61 :D mutta kieltämättä olleet, voi juhtua siitä, ku ei oo tuo skootteri oikeen kestäny ja ollu vaikka mitä ongelmaa :D luonnollisesti pitäny vähän vittuilla, ku lupasivat että se kestää :D
IG
Noniiin!!! Vaikka minun skootteri kulkee 45 koska en ole virittänyt/ koska en halua ongelmia poliisien/takuun kanssa ja muuten se skode ei kestää pientäkää viritystä jos se ei kestää tavallistakiin ajoa... ainakiin miulla käynistyksen ka on aina ongekmia ja vaihan pentiksen jo toisen kerran ^^, onhan se ihan hyvä skootteri mutta en tiedä... ajatteliin hankkia derbin mutta ei rahaa oikein riittää... mutta ajattelin et on jo 16 ja mopot on sillee leluja et kohta joutuu ostaa auton ...
tissit
kurtzu kirjoitti:tissit kirjoitti:mikä on kymco super8 vakio suutin ?
koko on 80.
Ja sitten lisää muuta kivaa, ku puhdistin ite tosta skootterista kaasarin ja bensansuodattimen, niin yhestä letkusta meni sitten semmonen metalli klipsi paskaks, no pistin tilalle rautalankaa puristamaan sen letkun paikalleen, no sitten käytin tänään huollossa, ja ne sano että ei oo enää kaasarissa takuuta, ku oon puhdistanu sen ite. No soitettiin maahantuojalle, ja ne oli samaa mielä, että ei oo enää takuu voimassa kaasarin osalta. Että elkää ihmeessä tehkö skootterillenne mitään ikinä jos haluut säilyttää takuun!
ei tosiaan oo 80 älä koita kusettaa sano ny mikä se suutin on et pääsen virittää tota paskaa?
IG
tissit kirjoitti:kurtzu kirjoitti:tissit kirjoitti:mikä on kymco super8 vakio suutin ?
koko on 80.
Ja sitten lisää muuta kivaa, ku puhdistin ite tosta skootterista kaasarin ja bensansuodattimen, niin yhestä letkusta meni sitten semmonen metalli klipsi paskaks, no pistin tilalle rautalankaa puristamaan sen letkun paikalleen, no sitten käytin tänään huollossa, ja ne sano että ei oo enää kaasarissa takuuta, ku oon puhdistanu sen ite. No soitettiin maahantuojalle, ja ne oli samaa mielä, että ei oo enää takuu voimassa kaasarin osalta. Että elkää ihmeessä tehkö skootterillenne mitään ikinä jos haluut säilyttää takuun!
ei tosiaan oo 80 älä koita kusettaa sano ny mikä se suutin on et pääsen virittää tota paskaa?
Totta noin, se ei ole paska jos jostain syistä olet eri mieltä, niin painuu V*TTuun tästä... anteeksi. Ja miksi olet niin varmaan että se ei ole 80...? Jos jaksaisin etsii missä suutin on minun niin voisin katsoa.
kurtzu
- Pyörä:
- Yamaha Dt
tissit kirjoitti:kurtzu kirjoitti:tissit kirjoitti:mikä on kymco super8 vakio suutin ?
koko on 80.
Ja sitten lisää muuta kivaa, ku puhdistin ite tosta skootterista kaasarin ja bensansuodattimen, niin yhestä letkusta meni sitten semmonen metalli klipsi paskaks, no pistin tilalle rautalankaa puristamaan sen letkun paikalleen, no sitten käytin tänään huollossa, ja ne sano että ei oo enää kaasarissa takuuta, ku oon puhdistanu sen ite. No soitettiin maahantuojalle, ja ne oli samaa mielä, että ei oo enää takuu voimassa kaasarin osalta. Että elkää ihmeessä tehkö skootterillenne mitään ikinä jos haluut säilyttää takuun! :D
jos katoin oikein, niin se oli 80.
vepa
IG kirjoitti:miul on muuten sellainen juttu et, mun kymco sammuu itsestään jos en anna kaasua. Wtf???
Minulla samaan ongelmaan auttoi ilmansuodattimen puhdistaminen paineilmalla puhaltamalla. Uuden elementin vaihtaminenkin auttaa.
Veijo
paati
- Pyörä:
- DT 125X
Mistä saa super kasiin kevyemmät variaattorirullat, minkä kokoiset niitten pitää olla? ja minkä painoset ois parhaat? Ja mistä sais myös
liukuholkin? Ja onko tässä putkessa mitään kureja?
petéé
- Pyörä:
- Honda FMX650
Rullat vaikka easypartsista, 16x13 kokoo ja painoo semmoset 6,5g, mut kandee ehk kokeilla mitkä on parhaat 5,5-6,5g.
Holkkeja saa maahantuojalta, Agilitin holkkik käy.
Putkessa ei oo kureja, mut änkkä SAATTAA kuristaa, ei tietoo.
paati
- Pyörä:
- DT 125X
Ai saako muka kuristamattomii holkkeja?? Täällä ne kylläki nappaa takuun pois virityksestä. Pitääkö suutin vaihtaa isompaan noitten rullien vaohon ja holkin jälkeen?
IG
Kyllä, kyllää saa. Mutta ei kannattaa virittää...
kurtzu
- Pyörä:
- Yamaha Dt
paati kirjoitti:Ai saako muka kuristamattomii holkkeja?? Täällä ne kylläki nappaa takuun pois virityksestä. Pitääkö suutin vaihtaa isompaan noitten rullien vaohon ja holkin jälkeen?
ite sain holkin käytettynä. Ja eihän sun tarvii sanoo että sulla on se on holkki.. vaihdat vakioon sen aina pois ku viet huoltoon. Ja ei ainakaan holkin ja rajoittamattoman cdi boksin kanssa oo tarvinnu isompaa suutinta. näin ainaki mulla..
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista