reitti-r
- Pyörä:
- kymco super 9
variaattorist kuuluu joku ihme hankaus ääni tai sielt takavanteen seudult, ja otettiin jo takavanne pois ja laittettiin sinne vähän öljyy mut mun mielest ehk se ääni on vaa selventyny ja se kuuluu varsinki sillon ku kääntää vasemmalle. ja ei pitäs olla sylintrissä koska ku sammuttaa moottorin ja liukuu eteenpäin ja kääntää vasemmalle ni se ääni kuuluu sillonkin
jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
reitti-r kirjoitti:variaattorist kuuluu joku ihme hankaus ääni tai sielt takavanteen seudult, ja otettiin jo takavanne pois ja laittettiin sinne vähän öljyy mut mun mielest ehk se ääni on vaa selventyny ja se kuuluu varsinki sillon ku kääntää vasemmalle. ja ei pitäs olla sylintrissä koska ku sammuttaa moottorin ja liukuu eteenpäin ja kääntää vasemmalle ni se ääni kuuluu sillonkin
Ei oo vakavaa, mun kaikista kolmesta moposta on kuulunut toi ääni ja myös kaverin Super ysistä kuuluu se. Veikkaisin sen olevan kytkinpaketti akselia vasten.
reitti-r
- Pyörä:
- kymco super 9
jkoljo kirjoitti:reitti-r kirjoitti:variaattorist kuuluu joku ihme hankaus ääni tai sielt takavanteen seudult, ja otettiin jo takavanne pois ja laittettiin sinne vähän öljyy mut mun mielest ehk se ääni on vaa selventyny ja se kuuluu varsinki sillon ku kääntää vasemmalle. ja ei pitäs olla sylintrissä koska ku sammuttaa moottorin ja liukuu eteenpäin ja kääntää vasemmalle ni se ääni kuuluu sillonkin
Ei oo vakavaa, mun kaikista kolmesta moposta on kuulunut toi ääni ja myös kaverin Super ysistä kuuluu se. Veikkaisin sen olevan kytkinpaketti akselia vasten.
joo no täytyy joskus katella sitä jos availee tota variaattorii tai sithänsen näkee jos siin jtn hajoo mut ei siin muuta mut häiritsee vähä se ääni. 70cc pitäs asentaa ja sit maalaa pakoputki ni ehk siin samal vilkasis ehk sitä
Joorma
Mulle tulee toi tecnigas RS70 putki joten kulkeeko sillä kovempaa ku tolla next-ärrällä?
Säädänkö miten paljon seosta? Ja mitä ilmanputsarii ehdotatte?
samqpa
- Pyörä:
- Super 9 -04
Joorma kirjoitti:Mulle tulee toi tecnigas RS70 putki joten kulkeeko sillä kovempaa ku tolla next-ärrällä?
Vakiopytylle Next-R ehkä jopa parempi
HaGss
- Pyörä:
- Ei ole. (ex 2-tahti skootteri man)
Minkä kokoset käsisuojat tähän Super 9:iin menee? Laittakaa vaikka linkkiä Scatteriin tai johonki.
Joorma
Myykää joku mulle joku 90 kokoinen suutin en jaksa mennä tilaamaan tuolta liikkeestä, koska siellä se maksaa maltaita. :S
Boom Driver
- Pyörä:
- Hornet -07
samqpa kirjoitti:Joorma kirjoitti:Mulle tulee toi tecnigas RS70 putki joten kulkeeko sillä kovempaa ku tolla next-ärrällä?
Vakiopytylle Next-R ehkä jopa parempi
Juu vakiosylinterille toi Next-R on kyllä parempi vaihtoehto. Rs70 ku on suuniteltu vähän tehokkaammalle koneelle niin "tehopiikki" on turhan ylhäällä.
On kuusi kertaa todennäköisempää että salama iskee mieheen kuin naiseen.
Joorma
No ei voi mitään ostin sen jo. kyllä se silläkin ihan ilosesti jaksaa kulkee vaikka ei mulla mitään 70 pyttyy olekkaan
.huippuja oon keränny joku 85 mittariin kovempaa en oo uskaltanu kokeilla ku tiet on vähän jäässä.
asdfasd
- Pyörä:
- Kymco s9
Joorma kirjoitti:No ei voi mitään ostin sen jo. kyllä se silläkin ihan ilosesti jaksaa kulkee vaikka ei mulla mitään 70 pyttyy olekkaan
.huippuja oon keränny joku 85 mittariin kovempaa en oo uskaltanu kokeilla ku tiet on vähän jäässä.
ei se sen teharin kans paljon kovempaa menekkään. 85-90 mittariin ja rullasin gps 76
mika__
onko näissä vaakakone , pitäisi tietää onko sama kone kun cobrassa...
"Keuliminen ilman
takajarrua
on kuin harrastaisi
suojaamatonta seksiä, kun
mennään tietyn pisteen
yli,
niin paluuta ei enää ole"
jkoljo
Moderaattori
- Pyörä:
- Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Mistäköhän saisi imukaulan super ysiin? Dellorton tai arrechen kaasuttimelle sopivan, ei väliä kummalle. En jaksaisi alkaa itse hitsailemaan, muutakin tekemistä.. Minarelli AM6 ei sopinut vaikka jotkut ovat ilmeisesti käyttäneet sitä.
Boom Driver
- Pyörä:
- Hornet -07
mika__ kirjoitti:onko näissä vaakakone , pitäisi tietää onko sama kone kun cobrassa...
Juu on vaaka. Taitaa olla sama ku Cobran.
On kuusi kertaa todennäköisempää että salama iskee mieheen kuin naiseen.
HaGss
- Pyörä:
- Ei ole. (ex 2-tahti skootteri man)
Löytyykö Easypartsista sopivaa korotuspalaa super ysiin?
hoodz
jkoljo kirjoitti:Mistäköhän saisi imukaulan super ysiin? Dellorton tai arrechen kaasuttimelle sopivan, ei väliä kummalle. En jaksaisi alkaa itse hitsailemaan, muutakin tekemistä.. Minarelli AM6 ei sopinut vaikka jotkut ovat ilmeisesti käyttäneet sitä.
ostat adapterin vakio imukaulan ja kaasuttimen välille.am6 ei me suoraan ja tuskin sitä ketään muu kuin minä on käyttänyt
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista