Daker-
- Pyörä:
- DT-X 125cc -05
Saako Suomesta mistään katteita, jossa jalkoja pidetän ja sitten pohjakatetta?
Luupää89
- Pyörä:
- Yamaha Neos -07!
JerQQ kirjoitti:Vaihtakaapa aeroxin vanteet oveton vanteisiin. Mulla siis aeroxin vanteet ja tarvisin oveton vanteet. Ilmoittakaa myös jos myytävänä oveton vanteet.
mulla on neossissa vanteet menossa vaihtoon. Mutta roxissahan taitaa olla levyt takana niin ei oo mun lohkoissa paikkaa jarrulle..?
ainakin muistaakseni eräs käyttäjä oli vaihtanu kieslerin roxiin tarkotetun takavanteen ni kuulemma käyny lohkoihin..
pyrho
- Pyörä:
- Stuntti manki -89 ja Ktm Exc 125 -2010
Väljäpaska kirjoitti:JerQQ kirjoitti:Vaihtakaapa aeroxin vanteet oveton vanteisiin. Mulla siis aeroxin vanteet ja tarvisin oveton vanteet. Ilmoittakaa myös jos myytävänä oveton vanteet.
mulla on neossissa vanteet menossa vaihtoon. Mutta roxissahan taitaa olla levyt takana niin ei oo mun lohkoissa paikkaa jarrulle..?
ainakin muistaakseni eräs käyttäjä oli vaihtanu kieslerin roxiin tarkotetun takavanteen ni kuulemma käyny lohkoihin..
Ei ne käy jos ei hitsaa jonkinlaista korvaketta jarrulle.Ja sit kai tarvii jonkun adapterin?
HeeBoF
- Pyörä:
- Kawasaki zx-6r 636 -04 & 125cc mini
Ostin tuollaisen Yamaha neossin ja sellaista kyselisin minkä kokoiset rullat tossa on vakiona ja kannattaako vaihtaa kepeemmät jos kuriton putki ja prikka poissa ?
Scaleo1
- Pyörä:
- CBR 600cc F2
pyrho kirjoitti:Väljäpaska kirjoitti:JerQQ kirjoitti:Vaihtakaapa aeroxin vanteet oveton vanteisiin. Mulla siis aeroxin vanteet ja tarvisin oveton vanteet. Ilmoittakaa myös jos myytävänä oveton vanteet.
Ei ne käy jos ei hitsaa jonkinlaista korvaketta jarrulle.Ja sit kai tarvii jonkun adapterin?
Menee kiinni, mutta tarvii roxissakin vakiona olevan adapterin, johon vanne pultataan. Lisäksi pitää hitsauttaa lohkoihin jarrusatulalle kiinikkeet...
Honda Cbr F2 600cc
KlikYoutube channel
Klik
Mikko`
- Pyörä:
- aerox
Scaleo1 kirjoitti:pyrho kirjoitti:Väljäpaska kirjoitti:JerQQ kirjoitti:Vaihtakaapa aeroxin vanteet oveton vanteisiin. Mulla siis aeroxin vanteet ja tarvisin oveton vanteet. Ilmoittakaa myös jos myytävänä oveton vanteet.
Menee kiinni, mutta tarvii roxissakin vakiona olevan adapterin, johon vanne pultataan. Lisäksi pitää hitsauttaa lohkoihin jarrusatulalle kiinikkeet...
tai sitten ostaa vaan roxin lohkot. hieman kalliimaksi tulee mutta parempi
Kääntä
- Pyörä:
- ZX9R
en nyt tiiä parempi, jos meinaat satulan kiinnikeen kannalta. jos sen oikeen tekee nii se on ihan yhtä hyvä
JerQQ
- Pyörä:
- Aprilia Af1 -89
Väljäpaska kirjoitti:JerQQ kirjoitti:Vaihtakaapa aeroxin vanteet oveton vanteisiin. Mulla siis aeroxin vanteet ja tarvisin oveton vanteet. Ilmoittakaa myös jos myytävänä oveton vanteet.
Mulla on ne vanteet mynnissä, ja mukaan tulee se adapteri niille vanteille.
E: Ja onko tietoa mistä saisi rumpujarrun jarrukenkien kiinnike tapit? Eli siis ne tapit mitkä pitää jarrukengät paikallaan. Edellinen omistaja hävittänyt kun ei muuten saanut roxin vanteita. Jos jollaki myynnissä tapit niin laittaa yv'tä. Easypartsilta saa tiedän kyllä, mutta ei viiti alkaa pelkästään niitä tilaamaan.
Jee Jee
jamaha06
HeeBoF kirjoitti:Ostin tuollaisen Yamaha neossin ja sellaista kyselisin minkä kokoiset rullat tossa on vakiona ja kannattaako vaihtaa kepeemmät jos kuriton putki ja prikka poissa ?
vakiona oli ainaki mull 6,5 g -06 nössissä.
JerQQ
- Pyörä:
- Aprilia Af1 -89
Mitä öljyä perään laitetaan ja kuinka paljon?
Jee Jee
HeeBoF
- Pyörä:
- Kawasaki zx-6r 636 -04 & 125cc mini
Onko neossissa muuta kuristimia kuin varin prikka ja hukkaputki ? Mitä pitäs noiden poistamisella kulkea tämmönen ?
Daker-
- Pyörä:
- DT-X 125cc -05
Itellä mnee hukkaputken tukkimisen ja prikan poiston jälkee mittariin n. 70 km/h.
pyrho
- Pyörä:
Oon ostamassa tota stage 6 pro replicaa et minkä painosia rullia,mikä vp jousi %,sit tarviiko kytkinjousia vaihtaa jos tarvii niin mitkä?sit suuttimen koko suurinpiirtein kun aattelin pari suutinta tilata.osat ois hyvä saaha samasta paikasta ni ei tulis niin paljoon postikuluja.
helphelp
Onko hyötyä vaihtaa suutinta ja rullia vauhdin parantamiseksi? Olen ottanut ovetostani prikan pois ja menee 65km/h. Toisiko suuttimen vaihtaminen suurempaan ja rullien vaihtaminen kevyempiin lisää vauhtia? Ja jos tuo minkä kokoista suutinta suosittelette -02 ovettooni ja minkä painoisia rullia? Entä kannattaako kaasaria vaihtaa ja minkä kokoiseksi.
Viimeksi muokannut helphelp päivämäärä 30.9.2009 16:44, muokattu yhteensä 1 kerran
pyrho
- Pyörä:
pyrho kirjoitti:Oon ostamassa tota stage 6 pro replicaa et minkä painosia rullia,mikä vp jousi %,sit tarviiko kytkinjousia vaihtaa jos tarvii niin mitkä?sit suuttimen koko suurinpiirtein kun aattelin pari suutinta tilata.osat ois hyvä saaha samasta paikasta ni ei tulis niin paljoon postikuluja.
Ja kyseessä on sit vakio vari ja vakio kytkin(mut ei tietenkää prikkaa)En editannu koska nostin kun asialla ois kiire!
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista