Aprilia DI-Tech

Nuustis
Liittynyt:
28.7.2007 12:43

ViestiKirjoittanut Nuustis » 28.7.2008 17:17

soliferimies kirjoitti:pitääkö ditechistä säätää ruisku jos laitta teharin kiinni??????????


Ainakaan itse en säätänyt ja hyvin toimi.
Ditecci
Liittynyt:
22.5.2008 22:52

ViestiKirjoittanut Ditecci » 29.7.2008 9:16

Nyt on hintaa tiputettu vielä mun ditecistä. Kattokaas nettimosta id: 646493
SMLahti
Paikkakunta:
Oulun lääni
Liittynyt:
23.8.2004 19:56

ViestiKirjoittanut SMLahti » 30.7.2008 12:47

Furry kirjoitti:Miksi:
- Kone pätkii, ajo yhtä tökkimistä
- Pakoputki kuumiaa ihan helevetin kuumaksi (kun se palosuoja vielä oli, niin se suli irti pakoputkesta)
- Starttimoottorista kuuluu kilinää

Muutenhan tuo näyttäisi toimivan.

- Furry


Vaihda heti tulppa! Kaverilla oli Ditechissä samat oireet. Pätki mahdottomasti ja putki kuumeni todella kuumaksi (suoja suli). Tulpan vaihdon jälkeen pelasi taas normaalisti.
soliferimies
Pyörä:
aprilia sr50 ditech -02
Liittynyt:
21.8.2007 14:23

ViestiKirjoittanut soliferimies » 30.7.2008 21:33

Ezzee kirjoitti:
soliferimies kirjoitti:osaisko kukaan sanoa että mikä mun ditekissä on ku otin prikan pois niin tyhjäkäynnillä alkoi kuulua semmonen ihme kilkatus ja kalkatus variaattorista sitten aukaisin varikopan niin kampiakselin mutteri oli tiukalla mutta se hammasratas rullakupin takana oli aivan saatanan väljänä. mikä neuvoksi??

Sulla ei ollu menny rullakupin laajentajan ja sen ison hammasrattaan hahlot kohdalle joten iso hammasratas pyöri osaksi irrallaan.
Fat Man kirjoitti:Ongelmana on että valoja palaa tiuhaan tahtiin. Mittasin akulta 16,3v jännitettä, ei taida olla ihan normaalia?

Joko jännitteensäätäjässä vika tai sitte niinku mulla että starttireleen maadotusjohto ei ota maata jolloin valoille tulee virta suoraan magneetolta.

Uskokaa huviksenne mulla on ollu joka helvetin ongelma joka vaan voi mopoon tulla..:D:D

joo mulla meniki poorit paskaksi siitä rattaasta ja startti pyöri vaa tyhjää... ostin easypartista uen makso jotai 26 euroo
soliferimies
Pyörä:
aprilia sr50 ditech -02
Liittynyt:
21.8.2007 14:23

ViestiKirjoittanut soliferimies » 30.7.2008 21:38

onko kellään kokemuksia polinin variaattorista ditukassa ? aattelin tilata easypartsista maksaa 56 euroo
markus||
Paikkakunta:
Hämeenlinna
Liittynyt:
19.5.2005 21:09

ViestiKirjoittanut markus|| » 31.7.2008 11:25

On kokemuksia, ajaa hyvin asiansa variaattorina. Ainakin 70cc:n kanssa toi lisää huippuja ja kiihtyvyyttä.
Nuustis
Liittynyt:
28.7.2007 12:43

ViestiKirjoittanut Nuustis » 3.8.2008 22:05

Jessss... leikkas variaattorinpuoleinen runkolaakeri 2500km jälkeen .. :(
asmo_91
Pyörä:
Aprilia Sr Ditech -01 & Honda Cr 125 -96.
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
26.9.2006 22:19

ViestiKirjoittanut asmo_91 » 4.8.2008 2:18

mitähän tänään kävi ditekille kun tultiin kaverin kanssa 2 päällä kaasu pohjas n.7 km matka abc:lta niin loppuvaiheessa yhtäkkiä loppu veto kesken ja rupes hyytymää :o sit pysähyin ja annoin käydä hetken tyhjäkäyntiä...taas toimi mutta variaattorista alko kuulumaan ihme huminaa ja päästiin kotiin asti kuitenkin.

aiemmin päivällä toimi vielä malossit moitteettomasti kun kävin heittämässä 50km suuntaansa lenkin ja takastullessa puolmatkaa kaasupohjassa :D

pitää tänään jahka heräilee niin avata variaattorinkoppa ja kattoo mikä on menny vituilleen... mahtokohan malossit siinä sitte lämpöleikata kun en lämmittänyt konetta juuri yhtään ennenku lähettii ajaa sieltä abc:ltä himaa ja kaikenlisäksi sato kaatamalla, et olisko silläki osuutta asiaan,entiie :o

EDIT:
ditekissä kiinni siis:
malossin 70cc
malossin ruiskuboksi
malossin multivari
laserin tehari ja
polinin vahvistettu kevlar hihna
Donppa
Pyörä:
Rieju SMX125, Aprilia SR50, Tunturi Sport, Ögland
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
28.6.2006 1:46

ViestiKirjoittanut Donppa » 4.8.2008 23:05

asmo_91 kirjoitti:mitähän tänään kävi ditekille kun tultiin kaverin kanssa 2 päällä kaasu pohjas n.7 km matka abc:lta niin loppuvaiheessa yhtäkkiä loppu veto kesken ja rupes hyytymää :o sit pysähyin ja annoin käydä hetken tyhjäkäyntiä...taas toimi mutta variaattorista alko kuulumaan ihme huminaa ja päästiin kotiin asti kuitenkin.

aiemmin päivällä toimi vielä malossit moitteettomasti kun kävin heittämässä 50km suuntaansa lenkin ja takastullessa puolmatkaa kaasupohjassa :D

pitää tänään jahka heräilee niin avata variaattorinkoppa ja kattoo mikä on menny vituilleen... mahtokohan malossit siinä sitte lämpöleikata kun en lämmittänyt konetta juuri yhtään ennenku lähettii ajaa sieltä abc:ltä himaa ja kaikenlisäksi sato kaatamalla, et olisko silläki osuutta asiaan,entiie :o

EDIT:
ditekissä kiinni siis:
malossin 70cc
malossin ruiskuboksi
malossin multivari
laserin tehari ja
polinin vahvistettu kevlar hihna


Eikös tuo kule aika kovaa tollasella setupilla?
asmo_91
Pyörä:
Aprilia Sr Ditech -01 & Honda Cr 125 -96.
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
26.9.2006 22:19

ViestiKirjoittanut asmo_91 » 4.8.2008 23:45

no empä tiiä... 110-120km/h mittariin muttah se on sit toinen juttu mitä se menee oikeeta lukemaa...
Nuustis
Liittynyt:
28.7.2007 12:43

ViestiKirjoittanut Nuustis » 5.8.2008 1:05

asmo_91 kirjoitti:no empä tiiä... 110-120km/h mittariin muttah se on sit toinen juttu mitä se menee oikeeta lukemaa...


Noo ... tällein "tarkasti" heitettynä sanoisin 85-95
asmo_91
Pyörä:
Aprilia Sr Ditech -01 & Honda Cr 125 -96.
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
26.9.2006 22:19

ViestiKirjoittanut asmo_91 » 5.8.2008 2:35

Nuustis kirjoitti:
asmo_91 kirjoitti:no empä tiiä... 110-120km/h mittariin muttah se on sit toinen juttu mitä se menee oikeeta lukemaa...


Noo ... tällein "tarkasti" heitettynä sanoisin 85-95

no jokatapauksessa kyllä petyin tuohon malossiin kun ei enempää potkua heru
Carbonfiber
Paikkakunta:
Vantaa/Vaasa/Santahamina
Liittynyt:
7.5.2004 17:24

ViestiKirjoittanut Carbonfiber » 5.8.2008 12:06

soliferimies kirjoitti:pitääkö ditechistä säätää ruisku jos laitta teharin kiinni??????????
Ei tarvii, mutta eihän tuosta teharista niin kovin suurta hyötyä ole ainakaan, jos on prikka kiinni. Ruiskun säätöä kannattaa harkita siinä vaiheessa, jos koneen ilmansaantia parantaa. Toinen kysymys taas on se, että missä noita joku säätäis? :s
ssami92
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
1.2.2007 21:16
ditech ei käynnisty

ViestiKirjoittanut ssami92 » 7.8.2008 14:01

kaveri toi tollase -04 ditechin mulle katottavaks.. kävi tankil ja oli ajamassa kotii lisää öljyä(öljyn merkkivalo palo). oli sit hyytyny sinne jonneki matkalle ja työns sen kotii. pimeessä sekotti 2t öljyn ja vaihteistoöljyn. eli laitto vaihteistoöljyä koneesee. eikä oo sen jälkee käynnistyny. starttaa kyllä mut ei käynnisty. Kertokaaha vinkkejä mitä siitä vois kattoo?
asmo_91
Pyörä:
Aprilia Sr Ditech -01 & Honda Cr 125 -96.
Paikkakunta:
Hamina
Liittynyt:
26.9.2006 22:19

ViestiKirjoittanut asmo_91 » 8.8.2008 1:36

ssami92 kirjoitti:kaveri toi tollase -04 ditechin mulle katottavaks.. kävi tankil ja oli ajamassa kotii lisää öljyä(öljyn merkkivalo palo). oli sit hyytyny sinne jonneki matkalle ja työns sen kotii. pimeessä sekotti 2t öljyn ja vaihteistoöljyn. eli laitto vaihteistoöljyä koneesee. eikä oo sen jälkee käynnistyny. starttaa kyllä mut ei käynnisty. Kertokaaha vinkkejä mitä siitä vois kattoo?


no ensteks kandeis imasta ne vaihteisto litkut sieltä poijes ja tilalle sitä mitä siellä pitääkin olla.

sitte tota tulppa uus, ni lähetäämpä siitä liikkeelle.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista