Nuustis
- Liittynyt:
- 28.7.2007 12:43
soliferimies kirjoitti:pitääkö ditechistä säätää ruisku jos laitta teharin kiinni??????????
Ainakaan itse en säätänyt ja hyvin toimi.
Ditecci
- Liittynyt:
- 22.5.2008 22:52
Nyt on hintaa tiputettu vielä mun ditecistä. Kattokaas nettimosta id: 646493
SMLahti
- Paikkakunta:
- Oulun lääni
- Liittynyt:
- 23.8.2004 19:56
Furry kirjoitti:Miksi:
- Kone pätkii, ajo yhtä tökkimistä
- Pakoputki kuumiaa ihan helevetin kuumaksi (kun se palosuoja vielä oli, niin se suli irti pakoputkesta)
- Starttimoottorista kuuluu kilinää
Muutenhan tuo näyttäisi toimivan.
- Furry
Vaihda heti tulppa! Kaverilla oli Ditechissä samat oireet. Pätki mahdottomasti ja putki kuumeni todella kuumaksi (suoja suli). Tulpan vaihdon jälkeen pelasi taas normaalisti.
soliferimies
- Pyörä:
- aprilia sr50 ditech -02
- Liittynyt:
- 21.8.2007 14:23
Ezzee kirjoitti:soliferimies kirjoitti:osaisko kukaan sanoa että mikä mun ditekissä on ku otin prikan pois niin tyhjäkäynnillä alkoi kuulua semmonen ihme kilkatus ja kalkatus variaattorista sitten aukaisin varikopan niin kampiakselin mutteri oli tiukalla mutta se hammasratas rullakupin takana oli aivan saatanan väljänä. mikä neuvoksi??
Sulla ei ollu menny rullakupin laajentajan ja sen ison hammasrattaan hahlot kohdalle joten iso hammasratas pyöri osaksi irrallaan.
Fat Man kirjoitti:Ongelmana on että valoja palaa tiuhaan tahtiin. Mittasin akulta 16,3v jännitettä, ei taida olla ihan normaalia?
Joko jännitteensäätäjässä vika tai sitte niinku mulla että starttireleen maadotusjohto ei ota maata jolloin valoille tulee virta suoraan magneetolta.
Uskokaa huviksenne mulla on ollu joka helvetin ongelma joka vaan voi mopoon tulla..
:D
joo mulla meniki poorit paskaksi siitä rattaasta ja startti pyöri vaa tyhjää... ostin easypartista uen makso jotai 26 euroo
soliferimies
- Pyörä:
- aprilia sr50 ditech -02
- Liittynyt:
- 21.8.2007 14:23
onko kellään kokemuksia polinin variaattorista ditukassa ? aattelin tilata easypartsista maksaa 56 euroo
markus||
- Paikkakunta:
- Hämeenlinna
- Liittynyt:
- 19.5.2005 21:09
On kokemuksia, ajaa hyvin asiansa variaattorina. Ainakin 70cc:n kanssa toi lisää huippuja ja kiihtyvyyttä.
Nuustis
- Liittynyt:
- 28.7.2007 12:43
Jessss... leikkas variaattorinpuoleinen runkolaakeri 2500km jälkeen ..
asmo_91
- Pyörä:
- Aprilia Sr Ditech -01 & Honda Cr 125 -96.
- Paikkakunta:
- Hamina
- Liittynyt:
- 26.9.2006 22:19
mitähän tänään kävi ditekille kun tultiin kaverin kanssa 2 päällä kaasu pohjas n.7 km matka abc:lta niin loppuvaiheessa yhtäkkiä loppu veto kesken ja rupes hyytymää :o sit pysähyin ja annoin käydä hetken tyhjäkäyntiä...taas toimi mutta variaattorista alko kuulumaan ihme huminaa ja päästiin kotiin asti kuitenkin.
aiemmin päivällä toimi vielä malossit moitteettomasti kun kävin heittämässä 50km suuntaansa lenkin ja takastullessa puolmatkaa kaasupohjassa
pitää tänään jahka heräilee niin avata variaattorinkoppa ja kattoo mikä on menny vituilleen... mahtokohan malossit siinä sitte lämpöleikata kun en lämmittänyt konetta juuri yhtään ennenku lähettii ajaa sieltä abc:ltä himaa ja kaikenlisäksi sato kaatamalla, et olisko silläki osuutta asiaan,entiie :o
EDIT:
ditekissä kiinni siis:
malossin 70cc
malossin ruiskuboksi
malossin multivari
laserin tehari ja
polinin vahvistettu kevlar hihna
Donppa
- Pyörä:
- Rieju SMX125, Aprilia SR50, Tunturi Sport, Ögland
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 28.6.2006 1:46
asmo_91 kirjoitti:mitähän tänään kävi ditekille kun tultiin kaverin kanssa 2 päällä kaasu pohjas n.7 km matka abc:lta niin loppuvaiheessa yhtäkkiä loppu veto kesken ja rupes hyytymää :o sit pysähyin ja annoin käydä hetken tyhjäkäyntiä...taas toimi mutta variaattorista alko kuulumaan ihme huminaa ja päästiin kotiin asti kuitenkin.
aiemmin päivällä toimi vielä malossit moitteettomasti kun kävin heittämässä 50km suuntaansa lenkin ja takastullessa puolmatkaa kaasupohjassa
pitää tänään jahka heräilee niin avata variaattorinkoppa ja kattoo mikä on menny vituilleen... mahtokohan malossit siinä sitte lämpöleikata kun en lämmittänyt konetta juuri yhtään ennenku lähettii ajaa sieltä abc:ltä himaa ja kaikenlisäksi sato kaatamalla, et olisko silläki osuutta asiaan,entiie :o
EDIT:
ditekissä kiinni siis:
malossin 70cc
malossin ruiskuboksi
malossin multivari
laserin tehari ja
polinin vahvistettu kevlar hihna
Eikös tuo kule aika kovaa tollasella setupilla?
asmo_91
- Pyörä:
- Aprilia Sr Ditech -01 & Honda Cr 125 -96.
- Paikkakunta:
- Hamina
- Liittynyt:
- 26.9.2006 22:19
no empä tiiä... 110-120km/h mittariin muttah se on sit toinen juttu mitä se menee oikeeta lukemaa...
Nuustis
- Liittynyt:
- 28.7.2007 12:43
asmo_91 kirjoitti:no empä tiiä... 110-120km/h mittariin muttah se on sit toinen juttu mitä se menee oikeeta lukemaa...
Noo ... tällein "tarkasti" heitettynä sanoisin 85-95
asmo_91
- Pyörä:
- Aprilia Sr Ditech -01 & Honda Cr 125 -96.
- Paikkakunta:
- Hamina
- Liittynyt:
- 26.9.2006 22:19
Nuustis kirjoitti:asmo_91 kirjoitti:no empä tiiä... 110-120km/h mittariin muttah se on sit toinen juttu mitä se menee oikeeta lukemaa...
Noo ... tällein "tarkasti" heitettynä sanoisin 85-95
no jokatapauksessa kyllä petyin tuohon malossiin kun ei enempää potkua heru
Carbonfiber
- Paikkakunta:
- Vantaa/Vaasa/Santahamina
- Liittynyt:
- 7.5.2004 17:24
soliferimies kirjoitti:pitääkö ditechistä säätää ruisku jos laitta teharin kiinni??????????
Ei tarvii, mutta eihän tuosta teharista niin kovin suurta hyötyä ole ainakaan, jos on prikka kiinni. Ruiskun säätöä kannattaa harkita siinä vaiheessa, jos koneen ilmansaantia parantaa. Toinen kysymys taas on se, että missä noita joku säätäis?
ssami92
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 1.2.2007 21:16
kaveri toi tollase -04 ditechin mulle katottavaks.. kävi tankil ja oli ajamassa kotii lisää öljyä(öljyn merkkivalo palo). oli sit hyytyny sinne jonneki matkalle ja työns sen kotii. pimeessä sekotti 2t öljyn ja vaihteistoöljyn. eli laitto vaihteistoöljyä koneesee. eikä oo sen jälkee käynnistyny. starttaa kyllä mut ei käynnisty. Kertokaaha vinkkejä mitä siitä vois kattoo?
asmo_91
- Pyörä:
- Aprilia Sr Ditech -01 & Honda Cr 125 -96.
- Paikkakunta:
- Hamina
- Liittynyt:
- 26.9.2006 22:19
ssami92 kirjoitti:kaveri toi tollase -04 ditechin mulle katottavaks.. kävi tankil ja oli ajamassa kotii lisää öljyä(öljyn merkkivalo palo). oli sit hyytyny sinne jonneki matkalle ja työns sen kotii. pimeessä sekotti 2t öljyn ja vaihteistoöljyn. eli laitto vaihteistoöljyä koneesee. eikä oo sen jälkee käynnistyny. starttaa kyllä mut ei käynnisty. Kertokaaha vinkkejä mitä siitä vois kattoo?
no ensteks kandeis imasta ne vaihteisto litkut sieltä poijes ja tilalle sitä mitä siellä pitääkin olla.
sitte tota tulppa uus, ni lähetäämpä siitä liikkeelle.
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista